bazen insan hayallerini yasayamadigi icin uzulurken hayat o isteklerini yasatmaz mi?
Beril de su an bunu yasiyordu. En buyuk hayalleeinden biri aşık oldugu adamin evlenme teklifi etmesiydi ve selim az once evlenme teklif etmisti. Bu bir ruya degildi.
selim ise hala beril in elini tutuyor ondan bir cevap bekliyordu. Ama beril su an icin konusamiyordu.
saskinligi hala uzerindeydi genc kadinin. Basini kaldirip o gozlere baktiginda gozleri doldu genc kadinin. Hayir aglamayacakti. Bu gece en mutlu gecesiydi. Sevdigi adamla beraberdi ve bu geceye goz yasi karismayacakti.
ama beril i dinleyen kim dolan gozleri hemen akitmisti o damlalari. Bu gozyaslarinin uzerine selim in kaslari catilmisti.
- neden agliyorsun?
ne diyecegini bilemedi genc kadin.
- mutluluktan agliyorum. Be...ben cok tes..ekkur ederim. Seni seviyorum. Diyip boynuna sarildi adamin
selim in elleri ise beril in beline dolanip kendisine cekmisti. Bir eli belinde digeri ise saclarini oksuyordu.
-sss sakin aglama. Sebebi her ne olursa olsun o guzel gozlerinden yaslar dusmesin.
beril ona bakarken gulumsemis bu dagenc adami mutlu etmisti.
selim elindeki kutudan beril ve kendisi icin hazirlatmis oldugu yuzukleri cikarip ikisinin parmagina takti.
tekrar el ele tutusup kumsalin uzerinde yuruduler bir sure. İkisi de acemi asik gibiydi. Ne yapacaklarini yeni yeni ogreniorlar gibi.
ruzgarin esmeye baslamasiyla arabaya binmis ve eve gitmek icin yola cikmislardi.
beril usudugunu eve gelince anlamisti. Genc cift yatakodasina cekilmis beril pijamalrini alip banyoya gececegi sirada
-benim yanimda soyun. Dedi
bunun uzerine beril in yanaklari al al olmustu.
-seyy ben banyo yapacagim. Dedi ve selim in bir sey demesine izin vermeden banyoya kacmisti.
selim ise kahkahalarini zor bastirmisti. Karisi hala kendinden utaniyordu ve onu daha da fazla utandirmak ise gwnc adamin cok hosuna gidiyordu.
bir yol bulup uzerindeki utancligi atmaliydi. Aklina gelen fikirle dudaklarinda hinzir bir gulumseme belirdi.
uzerindekileri cikarip sessiz bir sekilde banyoya girdi. Beril kopuklu olan basini yikamakla ugrastigi icin kapinin sesini duymamisti.
beril saclarini duruladiginda ise selim agir agir yaklasmisti. Elleri beline dolandiginda beril yerinde sicramisti.
selim ise onu kendine daha cok bastirmis ve boynuna bir opucuk kondurmustu.
beril ise selimin kokusuyla biraz olsun rahatlemisti. Selim in opucugu ile agzindan bir inleme cikmisti. Bu inleme ise selim i tahrik etmeye yetmisti.
hizli bir hareketle beril i kendisine dogru cevirip duvara dogru dayadi ve sehvetle hapsetti dudaklarini dudaklarina. Elleri goguslerini ovarken vicudunu ise beril e bastiriyordu.
sicak suyun da etkisiyle iyice sismisti selim kasiklari agrimaya baslamisti genc adamin. Biran once sahip olmak istiyordu karisina.
beril in kalcalarindan tutup onu yukariya dogru ittirdi beril in bacaklari ise selim in beline dolanmisti coktan. Daha da cok bastirdi kendine.
selim daha fazl dayanamayacakti. On sevismeyi kisa kesip kadininin icine girdiginde boguk bir inleme cikti adamin agzindan. Hizli hizli gidip gelirken kadinini kendisine hissettiriyordu.
sehvetli bir dusun ardindan uzeri de uzerini giyinip yataga yattiklarinda saat 4 e geliyodu. Banyoda saatlerce sevismislerdi ve yorulmuslardi. Guzel bir uykuyu hak ediyorlardi.
aradan 4 gun gecmis ve selimle beril hala istanbuldalardi. Evlendikleri zaman yapmadiklari balayiydi adeta. Su son bir hafta ikisi icin de mukemmeldi. Evli ciftler ne yaptiysa onlari yapmislardi. Beril ise ansizin gelen ufak suprizlerle mest oluyordu. Ikisi de mutluydu. Sevdigine askina kavusmuslardi.
bugun geri doneceklerdi mardin e selim arabayla gezmeyi teklif etsede beril kizini cok ozledigini ve hemen donmek istedigini. Dedigini de baska bir zaman yapabileceklerini soylediginde selim kabul etmis ve mardin e donmek icin yola cikmislardi. Selim de cok ozlemisti biricik kizini.
ucak istanbuldan kalkip mardin e indiginde saat geceyarisini geciyordu. Adamlar selim in elindeki valizleri alip beraber arabaya dogru yuruduler.
konaga geldiklerinde herkes uyumustu kimsenin geleceklerinden haberi yoktu. Kimseyi uyandirmadan sessizce odalarina cekildiler.
sabah selim ve beril i goren herkes cok sevinmisti. Ikisinin de mutlulugu gozlerinden okunuyordu. Istanbul ikisine de cok iyi gelmisti.
herkes masaya oturmus kahvaltisini ediyordu. Dilara ise mama sandalyesinde elinde oyuncagi ile onu masaya vuruyor ve kendince seyler soyluyordu. 7. ayina giren kiz cok tatli olmustu.
masada herkes keyifli bir sekilde kahvaltisini yaparken dilara nin yaptigi sey ile herkes susmus ve ona bakmisti. Avlu sessizligini korurken dilara az once yaptigi seyi tekrarladi
-ba...ba
LUTFEN OKUYUN ONEMLİ
surekli yeni bolum yeni bolum ne zaman gelir diye sormayin ben bitirince yayimliyorum zaten bu sene universite sinavlarina hazirlaniyorum ve 14 haziranda ingilizce sinavim var ve cok yogunum bu yogunlukta bile bolum yaziyorum ve de telefonla yziyorum ayrica internetim de yok biraz anlayisli olmanizi rica edecem sinavlarim bityikten sonra ise surekli bolum yazacagim size
yeni bolum geldi canlarim yorumlrinizi ve votelerinizi eksik etmeyin keyifli okumalar
:) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)
RomanceBerdele kurban giden bir genç kiz. Abisi için sevmedigi biriyle evleniyor. Aşiret kardesinin de ablasının ustune kuma olarak gelmesini istiyorsa. Eski aşkı pat diye hayatını mahvettiğinde hayatinin en acı günü olacak genc kizin hayatinin dönum nokta...