Selim den hala bir haber yoktu. melda olanlari ogrendiginde annemler babamlar buraya gelmislerdi. rojin ana divanin uzerinde oturmus agliyordu. yanina gidip ona guven verircesine elini sıktım. o da bana ayni sekilde karsilik verdi. melda ise bir kosede yeri isliyordu hicbir tepki vermiyordu. bu kizda bir seyler vardi ama neyse...
dusuncelerimi bolen telefonumun sesiydi. selim ariyordu. hic beklemeden actim telefonu
-selim nasil oldu murat baba
-merak etme iyi su an. yasindan dolayi. yedigi yemekler kalbine agir gelmis. bu gece hastahanede yatacak yarin cikaracagiz simdi eve geliyorum. merak etmeyin diye aradim.
allahim cok sukur iyiydi. evimizin diregiydi sanki. o olmasza ailemiz parcalanacakti sanki. gec kadinin gozunden istemsizce yaslar dokulurken kosarak iceri girdi.
-ana anaa atlatti. diye soludum. herkes bana bakarken aciklama yaptim.
-az once selim aradi durumu iyiymis bu gece hastahanede kalacakmis yarin cikaracaklar selim geliyor simdi dedigimde rojin ana sukurler ediyodu. hacioglu konaginin icindeki o kasvetli hava gitmis yerine bayram havasi esiyordu. herkes murat babanin iyi haberine seviniyordu.
aradan yarim saat gecmistiki selim ile mertin avludan iceri girdi. rojin ana basta olmak uzere herkes selim in yanina gelmisti
-oglum baban iyi mi soyle oglum. bir seyi yok dimi.
-evet ana cok iyi yedikleri artik agir gelmeye basladi. bu yuzen yagli ve tuzlu yememeyecekmis. bu gece hastahanede kalacak yarin gidip cikartacagim ana merak etme.
-siz nasilsiniz anne, baba. gece gece siz de rahatsiz oldunuz.
-iyiyiz oglum bi yaramazlik yok ne rahatsizligi biz bir aileyiz. o nasil soz oglum diye cevapladi babam
-biz de kalkalim artik
-bu gece kalin burada yarin beraber kahvalti da yapariz diye babama itiraz etti selim.
selimin israrlarina fazla dayanamayan babamlar burada kalmislardi. herkes yukariya cikmisti. ben de selimle yukari cikacakken gozum hala divanin uzerinde oturan melda ya takildi
-selim sen cik ben geliyorum
-tamam canim diyip yanagima bir buse kondurup yukari cikmisti. ben de meldanin yanina oturdum
-melda
- ...
-meldaa
- ...
meldanin omuzuna dokundugumda korku ile yerinde sicramisti
-iyi misin melda dedigimde gozleri dolmaya baslamisti.
-iyi degilim beril. hic iyi degilim diyerek bana sarilip aglamaya basladi.
-canim sakin ol anlat ki derdine derman bulalim
-bir yil oldu dedi bana sarilip aglarken
anlattiklarindan hicbir sey anlamamistim.
-bi bir yildir coc cocugumuz olmuyoo dedi aglamaya devam ederken ben cok korkuyorum beril ya ustume ku kuma gelirse o zaman napacagim ben
-aglama canim abim seni cok seviyor. siz olumu bile goze almistiniz. abim her seyi yapar ama senin uzerine kuma getirmez. bunun konusunu acmaz bile. abimin seni ne kadar cok sevdigi gozlerinden okunuyo. bu yuzden canini hic sıkma hafi yukari cikalim sen de uyu biraz baskasi seni boyle gormesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)
RomanceBerdele kurban giden bir genç kiz. Abisi için sevmedigi biriyle evleniyor. Aşiret kardesinin de ablasının ustune kuma olarak gelmesini istiyorsa. Eski aşkı pat diye hayatını mahvettiğinde hayatinin en acı günü olacak genc kizin hayatinin dönum nokta...