✯ Kız adamı kullansın

1.1K 99 13
                                    

❁۪۪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❁۪۪

Jisoo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Jisoo

Bizim eve gelmiştik. Kimseye görünmeden doğruca ikinci kata, benim odama kalktık. Koridorda dikkatle yürüyorduk titan anneanne görmesin diye. Annem ve babam görse sorun yapmaz, hatta çok mutlu olurlardı. Sonunda arkadaşlarımla vakit geçiriyorum diye hatta sevinirlerdi. Ama titan anneannem mutlaka bir şey arardı. Neden buradayız, neden Lisa konuşamıyor benzeri bin tane soru sorardı.

Jennie de bizimle gelmişti. Aslında zorlamıştım, o da kabul etmişti. Kız kıza takılırız diye düşünüyordum.

Odanın kapısını açtım. Sonunda vardığımızı düşünüp derin nefes aldım. Fakat yatakta oturan Rose bağırmama sebeb olmuştu. Benimle beraber Jennie de bağırmıştı. Lisa ise korkmuştu. Bu titan anneannenin kulağından kaçmamıştı, tabi. "Kim var orada?!"

Çabuk dışarı çıktım. "Ben, anneanne."

"Neden bağırıyorsun?! Uyuyoruz!"

Göz devirmiştim. Kendimi toparlayıp tatlı tatlı konuştum. "Anneanne, sizin odanız üçüncü katta değil miydi?"

Gözlerini kocaman açmıştı. "Ha! Ha bir de sana neden gecenin bir yarısında burada olduğumun hesabını vereceğim öyle mi?!"

"Hayır, hayır. Merak ettim acaba bir isteğin var mı diye?"

"Neden bu saatte geldin?" Gözlerini kısmıştı.

"Şey.. Yüzüyordum ve saati unutmuştum."

Odanın kapısına bakmıştı. "Kim var orada? Eve erkek mi attın?!"

Rose çıkmıştı. "Aa, anneanne, benim.."

Titan anneanne kaşlarını kaldırdı, esnemişti. "Uykum geldi, sizinle uğraşamayacağım."

Fazla oyalanmayıp içeri geçtik.

Jennie'ye ve Lisa'ya kendi kullanılmamış pijamalarımdan verdim. Annem pijama konusunda takıntılıydı. Hep yedek pijamalarım olurdu.

Jennie saçını çantasından çıkarttığı tarağı ile taradıktan sonra yanımıza yatağa oturmuştu. Yatağım iki kişilik olsa da daha büyüktü. Olayları pijama giyerken ve uyumaya hazırlanırken Rose'ye anlatmıştık.

"Evet, anlatın bakalım! Bensiz neden buluştunuz! Tabiii başına bunların hepsi bensiz buluştuğunuz için geldi, Lisa! Biliyorsun, değil mi?!"

Lisa masum şekilde kafasını yere dikti ve sallayarak onayladı.

"Neden buluştunuz bensiz?"

Ben omuz silkmiştim. Jennie de öylece bakıyordu.

"Dostum, ben de bilmiyorum! Lisa söyleyecekti."  Jennie'nin cümlesi üzerine hepimiz Lisa'ya baktık. Lisa ilk defa konuşabilmediği için mutluydu.

"Jimin kapıda bir şeyler sayıklıyordu. Acaba onunla mı ilgili?"  Bu cümleyi kurduğumda Lisa irkildi, kafasını aniden sağa sola salladı.

"Kesin, Jimin'le ilgili!" Jennie gülüyordu.

"Jimin kim?" Rose hepimize soru dolu gözlerle bakıyordu.

"Psikopat Seok-Jin'in arkadaşı." Jennie derin nefes aldı.

Rose aydınlanmış olmalı ki haa diyerek kaşlarını kaldırmıştı.

"Aslında size önemli bir şey söyleyecektim." Bakışlarım kızları bulduğunda dikkatlerini bana diktiler.

"Seok-Jin gelmişti ve benden hoşlandığını söyledi."

Kızlar gözlerini kocaman açıp şaşırmış halde bana bakıyordu. Lisa gülümsüyordu. Jennie şüphe dolu gözlerle beni izlerken Rose'deki mutluluk biraz tuhaftı.

"Seok-Jin duyduğum kadarıyla üniversitenin sahibinin yeğeni?!" Rose gülümsemeye devam etti. "Bak, Jisoo, onunla sevgili olursan üniversitede sonunda rahat nefes alabilirsin. Biliyorsun! Onun yüzünden insanlar senden nefret etti! Ondan intikam almalısın! Bu senin hakkın!"

Kaşlarım çatılırken Jennie söze dalmıştı. "Oo dostum, yavaş ol. Kız adamı kullansın mı?"

Rose emin bakışlarla onayladı. "Kız adamı kullansın!" Bakışları yumuşamıştı. "Sonuçta bahsettiğimiz adam boru değil Seok-Jin ve çok yakışıklı. Ne olacak sanki?"

"Ama ben onu sevmiyorum. Üstelik bu dediğin şey çok iğrenç."

"Ne olmuş yani? Seok-Jin'in seni suçsuzken üniversitede rezil etmesi de iğrençti! Ondan intikam almalısın."

Jennie dalmıştı. "Aslında.. Rose'nin dedikleri bir bakıma doğru. Ama yine de böyle bir şey yapma, kullanılmış birisi olarak diyorum, bu çok kötü.." Jennie'nin sona doğru sesi fısıltıya dönmüştü.

"Ben demiyorum ki git Seok-Jin'e seni kullanıyorum söyle ve ayrıl. Bir süre gezersin, sonra seninle ilgili nefret söylemleri bittikten sonra ayrılırsın."

Kızlarla gözlerimizi Rose'ye dikmiştik. Böyle şeytani bir plan bana fazlasıyla ürkütücü gelmişti.

__________________
Yeni bölümde biraz da Lisa'nın hayatından hikayeye bakacaksınız💖

Bu bölüm az olduğundan yeni bölümü de bir kaç saat sonra yayınlayacağım💝

Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin💞

vsoo | Executive (Yönetici)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin