❁۪۪
JisooUzanıyordum. Güneş daha yeni doğmaktaydı. Odada yapayalnızdım ama biliyordum o dışarıdaydı. Gece boyunca oradaydı. Bazen camdan bakardı, sonra benim farkettiğimi görüp çekilirdi.
Her yerim ağrıyordu. Sakinleştirici ve ağrı geçirici etkilerini kaybediyordu. Kaşlarımı çattım. O anı hatırlamak beni üzüyordu, acıtıyordu. Küçük yaşlarımdan beri güvendiğim, sakinleşmek için gittiğim su beni boğmuştu..
Derin nefes aldım. Bunları düşünmek istemiyordum ama yalnızken mümkün değildi. Üstelik uykuya dalınca o anı kabuslarımda görüp uyanıyordum. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Yalnızdım şimdi. Yalnızlık alışkanlık haline gelir zamanla derdi bir yazar. Doğrudur bu. Fakat.. bu alışkanlık bir süre sonra insanı öldürebilir. Çünkü insanların doğasında yoktur yalnız kalmak. Kendi doğasından koparılan her çiçek gibi insan evladı da gittikçe solar ve ölür.. İşte bu yüzden yalnızlık güzel bir ülke olsa dahi uzun yalnızlık zarardır insana.
Güneşe bakarken gözlerim yavaş yavaş kapandı. Yorulmuştum. Çok fazla..
Sonra o anı gördüm.. Herkesin yüzerek gittiği benim ise havuzun dibine battığım anı.. Nefesimi tutmak isteyip tutamadığım anı.. Çaresizce kıpranışımı..
İrkilerek uyandım. Nefes nefese kalmıştım. Bana su uzatan kişinin kimliğine dahi aldırmadan bardağı elime alıp suyu yudumladım.
Sonunda sakinleşmiş ve bardağı yatağın yanındaki dolabın üzerine bırakmıştım. Yanımdaki kişinin yardımıyla geriye uzandım. Önüme bakıyordum. Gözlerim yanımdaki kişiye kaydığında Taehyung olduğunu anlamıştım. Korkmuş olmalıydı.
"İyi misin?" diye sordu. Bir şey demedim. Gözlerimi ondan çekip önüme baktım.
"Birinci sen oldun demek?" Yine de sessizlik olsun istemiyordum. Çünkü durmadan o anı hatırlıyordum.. Hatırlamak istemiyordum o anı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vsoo | Executive (Yönetici)
Fanfiction"Bir insan bir yere bakmıyorsa kesinlikle orada ilgilendiği bir şey vardır." Kim Jisoo "Bir insan en çok kimin yanında susuyorsa en çok onunla konuşmak istiyordur." Kim Taehyung üniversite⩩ [blackpink♥︎bts] [twice♥︎bts] [redvelvet♥︎bts] 01.01.2021 b...