19

10 2 0
                                    

🎄🎄MA SOEUR UNE RIVALE🎄🎄

✏️Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)

🎅Episode 19

🎅🤶🎅🤶🎅🤶🎅🎄

🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".✨✨✨✨

Page facebook: https://www.facebook.com/StanyLova-Feyton-1056134827909477

🎄🎄🎄

✳️Jerry al rankontre avèk Kerby nan yon bar pandan li ap sot travay.

Kerby: kòmanw ye la kouz?

Jerry: mla wi man...mpoze nan vye peyi chaje ak ensekirite a. E ou? Madanm nan...biznis yo

Kerby: monchè, tout bagay anfòm. Pafwa nou pran ti brimad nan biznis yo men nap vanse, pa gen echèk la menm. An pasan, mpwal papa wi!

Jerry: oooh bagay kòrèk. Felisitasyon. Mte pansew patap kite madanm ou sakrifye kò mannken li an wi.

Kerby: ah mreziyenm. Bon, e ou menm...kisaw regle en dehors de travay lan?

Jerry: monchè...ou konnen mkite ak Christelle, mpa fè anyen. Mjis la mpozem. Li toujou ap fè makak, veyem lèm ap sot travay ak lèm ap sot lakay la poul fè lèd fè bèbèl...aaaah

Kerby: hum. Palem de tifanm nan non, ti pye lejè ou fou pou li an. Li avèw kounya?

Jerry: ah manzè la! Li toujou ap eseye sedwim menm toujou pa konprann sa lap fè yo.

Kerby: yowwwww...se pou tèt ou menm ki fèm pat kraze manzè wi.

Jerry: humm...antouka! Mwen wèl la toujou, lap fè makak, li poko deside chanje.

Kerby: mèt la...se gasonw ye wi man! Siw renmen avèl kisaw ap pèdi? Menm sil pa bon, tout makak lap fè yo se jis pouw ka gadel, pouw wè kel egziste, li jis pa konn kòman poul aji mye. Ou ka sèlman renmen avèl epiw wè tout bagay chanje wi.

Jerry: se sa ki nan tèt mwen, men an reyalite, bagay yo ka pa pase konsa.

Kerby: se chans ou pouw tante, eseye pale avèl epi lèw finn bon, dominel...wap wè sil pap chanje.
Sil pata chanje, konnen sa a...se tè ki pou ranjel.

Jerry: mpa imajine mwen ki pwal fè tout bagay sa yo non.

Kerby: ebyen ou pa bezwen fanm nan vre man?

Jerry: hum...banm ale tande, ma reflechi sou wout la.

Kerby: map tou lage pyem tou paske madanm nan poukont li lakay la.

Jerry: ok...salyel pou mwen.

Kerby: ok kouzen.

Nèg yo bay akolad epi yo separe.

✳️Lè Jerry rive lakay li, li ale poul al pale ak Sherlie, li frape pòt chanm li an men li pa tande anyen, li ouvri kanmèm li jwenn Sherlie toute nue ak kas nan zòrèy li lap tande mizik e lap danse.

Jerry avanse e li tekel, Sherlie pantan, li kouvri kòl ak yon sèvyèt.

Sherlie: janw pat renmen lèm antre nan chanm ou, gade kijanw ap antre nan pam nan san frape.

Jerry: mfrape menm pa tande anyen.

Sherlie: siw pa tande anyen sèke mwen pa dispo!

Jerry: valè fwa ou vinn pale nan tèt mwen alòske lesprim pa dispoze. Mrete kwè sim deranjew sa pa anyen.

Sherlie kwaze bral.

Jerry avanse sou li, li redi sèvyèt la.

Sherlie: oh! Ou sot bwè?

Ma Soeur, une RivaleOù les histoires vivent. Découvrez maintenant