🌸🌺MA SOEUR UNE RIVALE🌺🌸
🌺Ep.5🌺
⭕⭕Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)
🌸💮🌺Episode 5🌺🌸💮
Aprè ke Stephania te finn ale kite Julio ak Sherlie, bagay yo te vire paske Sherlie tap jwe nan lespri misye akoz li doute de Steph twòp.
Julio: Steph paka kitem vre. Se yon test lap pasem.
Sherlie twazel
Sherlie: epa gason ki nonw ou menm?
Julio kenbel byen di li sekwel.
Julio: ou koz Stephania kitem...
Sherlie: papi...kalmew bb. Stephania gen yon lòt nèg cheri. Mkonnenw ka panse ke se poum ka genyenw nèt kifèm ap diw sa men se vre. Stephania ou te konnen an se pa li ki la. Li plus ke ravi paske li jwenn okazyon poul kitew. Mwen mrenmenw, mpa vlew fè vye chwa.
Julio: pa dim wap eseye jwe nan may mwen...
Sherlie bol poul distrèl
Sherlie: je t'aime. Map dòmi avèw aswè a! Pita map montrew ke mwen pou ou vre.
💮🌸Nan dimanche aprè midi, Carla pase achte krèm nan market epil tou ale kay Stephania.
Lèl rive li frape, se Sherlie ki vinn ouvri.Sherlie: kiyès ou bezwen?
Carla ale poul antre, Sherlie stopel.
Sherlie: se kat moun ki mete ansanm pou peye isi a wi...gwo kay sa wap gad la. Mpa kwè ou ta gen papye kay nan menw tou! Yon azizwèl tankouw pa frekante milye sa yo. Fanm nan pap di bonswa lap file antre.
Carla: mpa dil paskem pa wè rezon poum dil. Epi pour ton information, sim ta bezwen vinn wè moun...se 3 moun mwen konnen ki isi a. Sim ap pale de moun ki ret nan kay sa mpap janm site nonw paskew son fatra.
Sherlie twazel, li pa wè kisa poul dil epi jel tonbe sou bag la
Sherlie: gade bèl bag fiyansay ou. Ou pwal marye chouchou? Pitow pozew tande, lèw wèm...fèmen danw olyew vinn sou fè bif avèm paske ou wèm menw pa konnenm. Mka fèw pa wè jou maryaj sa.
Carla: ou pansew ka banm presyon? Wap atake move moun tande Sherlie.
Menm kote a Jerry tap soti, medam yo tou fè silans.
Carla antre li kite Sherlie deyò a.Sherlie: Jerry!
Jerry: wi Sherlie!
Sherlie: kotew pral la?
Jerry: mpwal nan fèt...poum bwè de byè ak kèk kouzen. Saw gengen?
Sherlie: mka ale avèw?
Jerry: manvi ale seul.
Sherlie: please. Msantim strese, manvi al detann mwen. Sim te gen mennaj mta dil mennenm soti. Annou fè sa ant amis.
Jerry dakò, li soti sou machinn li ak Sherlie.
Carla jwenn Stephania nan salon an.
Carla: hello!
Steph: sista...ou vini an!
Carla: mla lontan wi, mte nan pale anpil ak Sherlie.
Steph: ou bon wap gaspiye enèjiw nan Sherlie. Mwen mpa menm gadel nan kay la.
Carla: oufff! Mvinn ak krèm wi.
Steph: evre...pasem pam nan tanpri seum.
Carla: kote terry?
VOUS LISEZ
Ma Soeur, une Rivale
ФанфикSi la liberté grise, la famille rassure. Plus étroits que ceux du sang et de la famille sont les liens de l'amitié. Les liens du sang ont une force étrange, et dans les malheurs il n'y a rien qui vaille l'affection d'un parent. Un simple manque d'am...