🌼🌼MA SOEUR UNE RIVALE🌼🌼
🌴Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)
🌼🌼Episode 15
🌴❤️🌳🌳🌳🌳🌳❤️🌴
🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".✨✨✨✨
🔰
Carla remake li 10hres, Stephania pa janm vini. E se pa yon bagay li ko janm fè depi lè yo ap travay la, poul pa vini oubyen poul anreta. Carla eseye relel men li pa jwenn li. Li oblije rele Terry.
Terry pantan nan dòmi lèl tande telefòn li ap sone, sa tou fèl sonje li gen randevou ak kèk patient nan clinique lan a 10h30.
Terry: allo!
Carla: Terry, msanble levew nan dòmi!
Terry: euh...oui Carla! Men kanmèm li byen bon paskem manke rate kèk randevou enpòtan. Sak pase?
Carla: kote Stephania? Li malad?
Terry: non, Steph pa nan travay lan?
Carla: oh ebyen se sak fèm relew la...se pa nan abitid li, poul pa vinn travay, mrelel mpa janm ka jwenn li.
Terry: li abiye, li soti maten an.
Carla: ooh banm al rele Wendy poum mandel.
Terry: ok wa metem okouran de sal diw!
Carla rakwoche, Terry kòmanse enkyetel men li tou leve li al benyen rapidman.
Pandan Wendy sou yon teren kote lap travay ak kèk enjenyè, li tande telefòn li ap sone, li pran appel lan.
Wendy: allo!
Clara: Parenn...kòmanw ye?
Wendy: manfòm wi fiyèl e ou menm?
Clara: mla! Marenn mwen avèw? Mwen pa wè nim pa tandel!
Wendy: euh.. mwen nan lieu de travail mwen la wi. Mpoko tande Steph depim maten. Sak pase?
Clara: wouyyy Jesus! Mrele Terry, li dim Steph soti lakay li an jodia a nomalman poul al travay, menl 10hres li poko rive la...pinga se kèk bagay li gen non...mpaka jwenn li.
Wendy: kètt! Kotel dwe fè la!
Clara: ebyen male wi, siw ta wèl wa fèm konnen.
Wendy: ok!
Wendy gentan dekontwole, li al eseye rele Steph men telefòn nan sone san repons.
Wendy: où es-tu passé ma chérie???
Bagay la gentan bal pwoblèm!
🔰Nan fen joune an, Carla pase nan kay la ak Wendy, Terry ak Jerry la tou.
Sherlie vinn ap parèt, li wè tout moun sispèk.Sherlie: bonsoir!
Terry: Salut!
Sherlie: sa nou genyen nou tout tris konsa?
Terry: banm diw...kòm maten an, ou te soti ansanm ak Steph, ou te wèl pran machinn?
Sherlie: non mpat gade sa non koz nou pat ale nan menm sans. Sak pase?
Terry: li pa al travay maten an e nou paka jwenn li sou telefòn non plis.
Sherlie: kòman sa? Steph al pran plezil...kote poul ye???
Terry: li abitye fè sa deja?? Tchuipsss!
Carla: fòk nou ta rele paran yo...
Jerry: non, yo ka al enkyete yo...ann eseye jere sa...nap tann jiska demen. Mte gade nan lopital ki nan zone nan la men li pa la. Yon bagay ki pase kanmèm.
VOUS LISEZ
Ma Soeur, une Rivale
FanfictionSi la liberté grise, la famille rassure. Plus étroits que ceux du sang et de la famille sont les liens de l'amitié. Les liens du sang ont une force étrange, et dans les malheurs il n'y a rien qui vaille l'affection d'un parent. Un simple manque d'am...