📚MA SOEUR UNE RIVALE📚
✏️Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)
📖Episode 25
📚💕💕💕💕💕💕💕
🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".✨✨✨✨
Page facebook: https://www.facebook.com/StanyLova-Feyton-1056134827909477
💗💗💗🔺Dayana ale wè Christelle, yo kouche epi yap pale.
Dayou: James kòmanse banm pwoblèm wi, li bezwen poum vinn jwenn li.
Christ: bonw pa ale?
Dayou: malere a ka okipe fanm? Ou wèl ap pran pòz bagay li a, mpap okipel. Jason menm pa okipem nan kay la ankò, e kòmsi mwen envizib. Li bote rad li met nan lòt chanm poul dòmi.
Christ: saw dim la???
Dayou: ouiii! Janw tande an!
Christ: le plus souvent, lè yon gason fè sa se divòs wi li pa lwen mandew.
Dayou: kisa? Hum!
Christ: li ka gen lòt fanm la, ou pa konnen.
Dayou: non ma chère. Jay paka twonpem, li twò atache avèmm mpa kwèl ka kitem tou. Tout sa yo se imajinasyon. Se nèg sa ki tout vie'm wi, li se tout sam posede.
Christ: menw ap twonpel kanmèm. E kèlkeswa saw ta fè, sil gen preuve kew twonpel plizyè fwa li ka pa baw yon goud sil ap kitew.
Dayou: ou konnenm paka rete ak yon sèl nèg, map malad.
Christ: loll e lwa ki fèw sa?
Dayou: pa enkyetew. Mgen tout bon sans mwen sou mwen. Bon, ou pa janm kwaze ak Jerry?
Christ: ah mperdu nèg la nèt wi seum.
Dayou: ou enbesil anpil wi. Kounya ou pa chèche yon lòt?
Christ: mgen twa!
Dayou: epiw nan kay sa toujou?
Christ: gen youn mpwal bay chalè poul retirem ladann wi.
Dayou: ou te dwe fè sa deja wi. Epa chita plede peye kay pou ou, fòk yo edew avanse al nan yon pi gwo kay, meblel ba ou. Pitit, se pa atè mte wè Jason ap pase epim pase menm mwen pranl non, se anlè mte al keyil. Menm siw wèm pa fidèl a li menm, se yon bon nèg li ye.
Christelle fè kòmsil pa tande.
Aprè tout bagay sa yo, Christelle al met Dayou deyò epil tou al fon ti mache poul detire janm li e chanje lidel.
Pandan lap mache konsa, jel tonbe sou Jerry ki chita nan machinn li kap achte kat nan men yon mesye. Li parèt li fèl siy poul ka wèl.
Apre kel finn peye, Jerry desann machinn nan e machann nan ale.Christelle: salut!
Jerry: salut! kòmanw ye?
Christ: mwen anfòm wi e ou menm?
Jerry: bien!
Christ: hum...gen kèk tan mpa wèw wi.
Jerry: mla, nap vanse! Mpa tèlman gen tan.
Christ: an ok...
Jerry: dakò
Christelle ap tòde dwèt li, alòske Jerry rete byen cool, de menl nan pòch li lap gadel. Li konnen kel fèl timid men li vle dominel kanmèm.
Christ: yon ti mache map fè la wi poum detire janm mwen.
Jerry: ok...
Christ: fanmi an anfòm?
VOUS LISEZ
Ma Soeur, une Rivale
أدب الهواةSi la liberté grise, la famille rassure. Plus étroits que ceux du sang et de la famille sont les liens de l'amitié. Les liens du sang ont une force étrange, et dans les malheurs il n'y a rien qui vaille l'affection d'un parent. Un simple manque d'am...