24

9 2 0
                                    

📚MA SOEUR UNE RIVALE📚

✏️Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)

📖Episode 24

📚💕💕💕💕💕💕💕

🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".✨✨✨✨

Page facebook: https://www.facebook.com/StanyLova-Feyton-1056134827909477
💗💗💗

🔷💠🔹🔸Nan demen maten, Sherlie reveye nan bra Jerry. Li kontan, e li annit ap leve, je Jerry klè.

Sherlie: bonjour!

Jerry: bonjour!

Sherlie: ça va?

Jerry: cool. Tu es contente?

Sherlie: ou fè kòmsiw pat anvi sa tou!

Jerry gadel yon jan dwòl

Jerry: èskem paka di kew vyolem?

Sherlie: après ce genre de gémissements, non. C'est totalement impossible!

Jerry leve li met rad epil soti.

Sherlie tou al benyen poul preparel poul al travay.
Lèl finn abiyel li al manje e li al frape pòt chanm Jerry an.

Jerry: antre!

Li antre

Jerry: oh! An ou te konn kòman pou frape pòt tou?

Sherlie al anlasel

Sherlie: mpa renmen lèw ap fè kòmsi anyen pa janm pase antre nou an. Ou paka ap jwe avèm konsa, mpa yon objet.

Jerry: paskew pa jwe avèm mwen menm? Ou gen konpasyon pou mwen???? Ma chère...

Sherlie: Jerry...ça fait trop longtemps! An nou bay bagay sa yo vag poun avanse.

Jerry: nan lavi fòk ou soufri pouw gen saw vle. E konsa tou se pa tout bagay ou vle kew ap genyen, met sa byen nan tèt ou.

Sherlie: mvlew e fòk mwen genyenw!

Jerry: gen de pawòl ki twò fò, ou twò posesiv.

Sherlie: pa nan pwenw panse an.

Jerry: ah bon??? Bonw te enpozem tounen ak ex mwen epiw ap di sa.

Sherlie: paskel pa meritew.

Jerry: ou konn kiyès ki meritem kounya?

Sherlie: epitou...ou te gen lide tounen ak fi sa?

Jerry ranmase afè enpòtanl. Li pran sak a dol.

Jerry: banm soti. Yap tann mwen lopital la.

Sherlie: ou ka tou lagem nan bank lan stp?

Jerry: pfff! Ou fini?

Sherlie: wi!

Jerry: ok!

Sherlie kouri al pran valiz li e nan prese, li bliye youn nan de telefòn li yo nan salon an.

    Pandan Stephania ap soti poul al travay li wè telefòn nan, li pranl li serel.
E aprè travay, li rantre rapidman, li metel sou silans el deside voye yon mesaj bay Jerry an konprenan ke se Sherlie

Stephania: janl renmen anmèrdem...mpwal bal boul...

Li kòmanse ekri mesaj lan : Jerry, mte kontan moman nou pase hier soir lan men ou dwe fè plus effort paske ex mwen te miyò ke sa. Epi haleine ou pa twò sipòtab lèw leve nan dòmi, ou pat konsa avan, mpa konn sak pase. Mrenmenw anpil, sa se vre men si se nan fason sa yo bagay yo chanje pou ou map oblije vag paskem pa vle wont mache ak ou.
Sa yo mpap janm ka diw yo anfas, donk map ekriw yo em ta renmenw fè kòmsi anyen pat janm pase antre nou.
Merci paskem konnenw ap konprann mwen. Ou pa bezwen fèm repons, mpwal kite telefòn sa nan men mennaj mwen, mpa vlel fache sil wèw ekrim.

Ma Soeur, une RivaleOù les histoires vivent. Découvrez maintenant