📚MA SOEUR UNE RIVALE📚
✏️Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)
📖Episode 21
📚💕💕💕💕💕💕💕
🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".✨✨✨✨
Page facebook: https://www.facebook.com/StanyLova-Feyton-1056134827909477
💗💗💗Stephania bay Sherlie yon kalòt, Terry vinn parèt.
Terry: oh! Sann gen la medam??
Sherlie gade Stephania
Sherlie: an...kòmsi Stephania ou pa wont ou annit renmen ak yon moun, nou poko menm sou yon bon si mwa ou gentan gwòs pou li??
Terry: kisa?
Sherlie: epi se mwenk pa bon!
Stephania nève, li al nan chanm li, li lock pòt la.
Terry chita anfas Sherlie.
Terry: kilèw ap sispann antre nan vie prive tifi an?
Sherlie: sa wap dim la kounya?
Terry: ou rann li lavi enposib man!
Sherlie: gade...siw bezwen fè lamoral, al jwenn Stephania paskem panse li plus bezwenl ke mwen nan moman an paskel poko konn kisa lap fè ak sak nan vant li an.
Terry: ou pap janm chanje non...franchman ou pap chanje. Stephania granmoun, li fè sal vle. Se ou ki bal manje? Se ou ki abiyel? Ou siveyel twòp!
Sherlie: ou pap janm rete tèt pou tèt ak yon moun pouw ap plede pou mwen konsa, se lik meritel paske se liw genyen kòm sè sèlman.
Terry: Jerry gen rezon pa okipew lan. Kotel pwale ak yon moun tankouw? Genlè pitom ankourajel tounen ak Christelle paske menm sil te twonpel, li meritel ke ou menm. Map asirem kel pa janm nan anyen avèw paske se yon pwodwi fini ou ye, pa gen transfòmasyon pou ou.
Dlo kouri nan je Sherlie
Terry: se Jerry ki pwen fèb ou? Ebyen ok! A nou de tande sista! Franchman mpa kwè se manmanm ki fèw! Yo genlè te chanje dezyèm pitit li an lopital la, yo twokel ak yon lòt.
Sherlie al nan chanm li, li frape pòt la byen fò.
Terry: de medam sa yo ap finn kraze tout pòt ki gen isi a paske lè yo nève yo pa jwe. Yo menm kap peye repare yo tou lè yo deranje, map fè kòmsim pa wè.
Sherlie vèse tout dlo ki gen nan kòl.
De mèm pou Stephania ki deja tris e anplis de sa li pa tande Wendy. Misye twò okipe nan panse ak chantaj Maliah ap fèl yo, lap panse pou li.Stephania rele Carla nan telefòn.
Carla: sista!
Steph: fanm nan gentan di Terry sa wi.
Carla: saw dim la? Gad jan yon fanm soumoun mesye. Fòk ou degajew pouw kite kay lan wi.
Steph: ah!
Carla: epaw ap kriye? Ou pa rele Wendy?
Steph: mpoko fè sa non.
Carla: saw ap tann pitit? Ou te dwe relep deja wi,
Steph: map fè sa demen maten. Mpwal dòmi.
Carla: ebyen ok...bonne nuit.
Steph kouche poul dòmi.
🔷Nan demen maten, Maliah debake granm maten sou Wendy, li vinn chèche repons. Li patka tann li jou poul leve.
Li frape pòt la, Wendy louvri.
VOUS LISEZ
Ma Soeur, une Rivale
Fiksi PenggemarSi la liberté grise, la famille rassure. Plus étroits que ceux du sang et de la famille sont les liens de l'amitié. Les liens du sang ont une force étrange, et dans les malheurs il n'y a rien qui vaille l'affection d'un parent. Un simple manque d'am...