30

33 2 0
                                    

💆👩‍💻MA SOEUR UNE RIVALE👩‍💻💆

✏️Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)

🧚Episode 30

📚📖📚📗📘📙📚🏷️

🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".🔮🔮🔮🔮

Page facebook: https://www.facebook.com/StanyLova-Feyton-1056134827909477

❇️❇️❇️❇️✳️✴️✳️✴️✳️✴️❇️❇️❇️❇️

✳️Lè mesye dam yo rive, yo kite Terry ak Steph antre, yo ret nan machinn nan.

Sherlie: kisa ti fanm sa te bezwen?

Jerry: se te ryen, li te jis ap pase epil wèm li kanpe.

Sherlie: mpa vlel pwochew. Dat ou kite ak tifanm sa, se lòt nèg li pa jwenn? Mrenmenw wi Jerry, mpap patajew non!

Jerry: mrenmenw tou! Menm pa renmen saw sot fè a.

Sherlie: ou genlè te anvi kontinye pale avèl? Paskem wèw te anvim ale pouw ka pale avèl...ou te gen yon bagay ou te bezwen di an absans mwen???

Jerry: mpa di sa men ou pa oblije vinn fè zen avèl devanm nan pou ryen.

Sherlie: dim byen...ou nan yon bagay avèl la sanm pa konnen?

Jerry: sim te bezwen tounen avèl, menm gwosès ou an pata ka fè ansanm avèw non. Kotem pran tan poum jere de fanm? Sherlie, poze non!

Sherlie: se toujou konsa! Gason pa janm gen tan pou jere lòt fanm non. Se kouw kenbe yo wap aprann yo te gen 5, 6 fanm aprè sa yo afiche a.

Jerry: kalmew non! Saw gen la wap fè jalouzi a? Mpa gentan pou ou???

Sherlie: non cheri ou poko pou mwen...lèm a wèm marye avèw map konnen ou pou mwen. E lè sa map fè dega!

Sherlie desann machinn nan li antre.
Pandan Jerry desann tou, li wè machinn Kerby an kap parèt, li finn metel a kote epil desann

Kerby: kouzen!

Jerry: kòmanw ye?
?
Kerby: nèg poze. E ou menm?

Jerry: manfòm wi. Ann antre non.

Mesye yo antre

Kerby: sou chans mpase la wi, paskem pat konn si map jwenn ou. Kòm mwen te bezwen Terry tou...mpa konn sil la.

Jerry: map resoti wi men se pita mpwal fè nwit deyò. Terry la wi!

Kerby: an ebyen mbyen vini, nap gentan bay kont blag nou.

Jerry: kòman madanm ou ye?

Kerby: anfom wi, vant ap monte frèm.
Kote futur marye a??? Al relel non!

Jerry al rele Terry, yo chita.

Terry: ou te nan peyi a toujou ou menm?

Kerby: epa law lagem papa? Moblije rete!

Terry: dat je nou pa kwaze.

Kerby: apam vinn la jodia. Se ansyen baz mwen ou ye, wap marye nan de jou... Ou konnen fòk mvinn planifye pou nou al nan antèman vi gason demen swa.

Terry: gwo bagay ou di la wi. Banm al dèyè byè pou nou.

Terry leve li al chèche byè nan freezer an.

Kerby: eeeyy Terry pwal marye mesye! Ansyen grenn vagabon!

Jerry: aaah Maggda met men sou sa. Li tou pou li!

Ma Soeur, une RivaleOù les histoires vivent. Découvrez maintenant