🌸🌺MA SOEUR UNE RIVALE🌺🌸
🌺Ep.7🌺
⭕⭕Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)
🌸💮🌺Episode 7🌺🌸💮
Yon mwa aprè, Stephania kontinye ap fè ti soti ant ami ak Wendy. E Julio li menm, malgre li ak Sherlie...li kontinye ap veye Steph paske li met nan tèt li ke Steph te gen lòt nèg lèl te kitel la...sa koz li vle vanje el pa vini pou jwèt. Li menm anvi rekipere fanm nan paske kòmsi li remake depi lèl kitel la li vinn plus belle.
Yon dimanch aprèmidi, pandan tout moun pase a tab, Sherlie kòmanse ak yon konvèsasyon ki pwal koupe apeti tout moun.
Sherlie: Terry...demain sdv se fèt mwen wi.
Terry: et?
Sherlie gadel
Sherlie: kòman sa ''et " an?
Terry: quoi?
Sherlie: ok mkonprann...si se te Stephania se pa konsa ou tap reponn. Se nòmal, mpa anyen pou ou.
Terry: ouais!
Sherlie enève paske Terry pa bal bon jan repons kel te vle a.
Steph: Terry...fòk nou al pale aprè wi...gen anpil bagay poum ta diw.
Terry: pa gen pwoblèm non menm si aprè mka fon rive lopital lan.
Sherlie: que c'est mignon. Lanmou ant frè ak sè.
Steph: mpa kwèm te antrew nan konvèsasyonm non.
Sherlie: mpa antre nan konvèsasyonw. Epi, janm wèw alèz ak Terry sa...mwen swete ou dil ke ou kite Julio pou yon lòt nèg deja.
Stephania depoze kiyè a
Steph: wi wi...em ta byen renmenl konnen ke se pou ou Julio kitem tèlmanw tap manipilel ou pranl nan menm.
Sherlie sezi
Sher: mpranl paskew tap twonpel. Kisaw te itil li? Vermine!
Terry frape menl sou tab lan
Terry: eyyyy medam sak pase nou la!
Jerry leve li kite tab la san di yon mo.
Terry: mpa konprann kijan de pawòl sa yo map tande la. Sherlie...ou ak Julio?
Sher: wi...epi?
Terry: ebyen ma chère ou son bouzen...on gate ras. Stephania ak yon nèg epiw pranl nan menl? Poukisa? Kot pèsonalitew?
Sher: ou genlè soud? Mrenmen avèl ok men se jis paske Sèw lan te gentan gon lòt nèg sou li. Mbal yon leson. Valè depanse Julio depanse pou li.
Terry: peut importe ou pat gendwa avèl. Nou fèm anvi kite kay la ba nou wi. Kijan de bagay sa yo? Se konsa nou te leve? Sherlie a ou menm...ou pa bon menm non!
Sher: epa se mwen wap gade? Se Sherlie nou pa vle wè? Esak fèw paka kwèm...se mwenk merite regard ak pawol sa yo?
Steph: ou pa wèm kitew rakonte tout mantiw yo? Mkonnenw pa fò nan fè manti.
Terry: granmoun ki non nou wi. Kondwi nou an granmoun. Stephanie...si se ou ki anpeche Sherlie respire ki fèl ap fè tout salte sa yo...kite kay la ba li. Mpata renmen tande moun ap pale fanmim mal. Gen bagay mwen vle evite, mpata renmen tande yap pale sèm yo mal. Ranmase chita nou.
Terry vire li kite yo, Stephania debarase tab la...Sherlie al nan kòl nan kizinn nan.
Sherlie: kilèw ap mennen nouvo nèg la nan kay la?
VOUS LISEZ
Ma Soeur, une Rivale
FanfictionSi la liberté grise, la famille rassure. Plus étroits que ceux du sang et de la famille sont les liens de l'amitié. Les liens du sang ont une force étrange, et dans les malheurs il n'y a rien qui vaille l'affection d'un parent. Un simple manque d'am...