18

8 2 0
                                    

🎄🎄MA SOEUR UNE RIVALE🎄🎄

✏️Écrit par: Stanylla Beaubrun(StanyLova)

🎅Episode 18

🎅🤶🎅🤶🎅🤶🎅🎄

🏆Le seul endroit où le succès vient avant le travail est "dans le dictionnaire".✨✨✨✨

Page facebook: https://www.facebook.com/StanyLova-Feyton-1056134827909477

🎄🎄🎄

✳️

Kimy gade Maliah, li twazel.

Kimy:kòmsi...ou menm, jenn fanm sa...se toutè ou ye? Se moun kap antre e soti anndan lakay mwen wap veye?
Msanlè ap byen pase nan chanm mwen epim wèw louvri pòt la sou mwen tou. Epa posib!

Maliah: sak pasew ou gentan ap pranm a grap lan? Mpa diw anyen de mal...

Kimy: ou tèlman salòp, wap vinn mandem nèg mwen finn itilize. Lòt semèn se rès kotèks ou pwal vinn mandem pouw met nan janm ou. Poukisaw pa met fanm sou ou pouw pran yon nèg pouw fè vie'w? Antanke jenn fanm, ranmase karaktèw. Franchman, Bondye genlè patap fèw ni fanm ni gason!

Maliah: kisam diw pouw estomake konsa? Amitye an pa rive jis la non, pouw ap dim saw vle! Pa pwofite de jantiyès mwen ak janm dosil, Epi vie privem pa enteresew.

Kiny: li enteresem paske siw pat sanwont ou patap kanpe devanm nan la toujou, menm devan pòt la ou patap vinn pile alevwa pouw ta frape. Madan kidnapè. Mte bezwen zanmiw ankò?

Maliah met menl devan bouch li

Maliah: bon Kimy...si moun tande?

Kimy: tèlmanw konnen gen yon pakèt moun bò isi a ki tankouw kap mache veye tout sa kap pase anndan kay moun, e nòmal pouw ap veye moun kap tande. Pou enfòmasyonw, byenw ak mal ou pa enteresem paske mpa bezwenw kòm zanmi ankò. Ou pa gen gou, ou san cham, epi wap vinn desann ou devanm pouw mandem nèg lem finn use li...ala traka! Nèg mwen pap janm ka nèg ou paske ou pap janm ka mwen, idiote que tu es!

Dlo kouri nan zye Maliah

Maliah: an se saw dim?

Kimy: se pa liw te vinn chèchel anba bouch mwen? Saw te vinn fè devan pòt mwen? Rès limenna!

Maliah: pou bouch ou wap mouri.

Maliah vire li al lakay li.

Kimy fèmen pòt lan.

Kimy: sal dim la? Pingal al chèche fèm mal non mezanmi. Kotew wè ti fanm sa te fè kidnape lòt la, mpa menm konn sal regle avèl, li ka fè nenpòt bagay wi. Mpwal kòmanse mache mwens bò isi an.

✳️Jay rive lakay li, li retire rad sou li poul benyen e aprè li kouche. Madanm li vinn sou li.

Jay: kotew te ye jodia, lèm vini an mpat wèw?

Dayou: mte avèk Christelle bb.

Jay: ankò???

Dayou: wi bb. Ou konn se sèl zanmi sa mgenyen poum bay blag.

Jay: egal chak jou fòk nou al kale pwa???

Dayou souri, li chanje sijè.

Dayou: cheri...banm fè yon ti masaj pou ou. Mwen wèw finn benyen epiw tou kouche, sanble ou fatige.

Jay: non bb, ça va!

Dayou: ou pa grangou?

Jay: mta pran yon bagay wi, ou te fè manje? Ou konnen gen lontan mpa pran gou menw.

Ma Soeur, une RivaleOù les histoires vivent. Découvrez maintenant