{31.12.1961}-Diego
Spadol som z portálu na zem.
Netušil som kde som a ani v aký čas. Či sa stalo so všetkými ostatnými? Dúfam že sú v poriadku.Pomoc! Prosím pomôžte mi dakto! Kričala nejaká dáma, ktorej jeden muž ukradol kabelku.
Neváhal som ani minutku a prišpendlil som ho nožíkom o stĺp, zobral mu kabelku a navrátil majiteľke.Ďakujem. Usmiala sa na mňa a utekala domov. Asi.
Poobzeral som sa a všimol si novín na zemi. 31.12.1961.
Panebože! Veď čoskoro zabijú Kenedyho! Musím to zmeniť.~policajná stanica~
Musíte mi pomôcť! Kričal na celú stanicu.
Pane, pane! Ukľudnite sa... Nenechal som ho dorozprávať.
Vy to nechápete! Chystajú atentát! Atentát na Kenedyho! Vysvetľoval som mu.
Prosím vás pane, ste rozrušený....
(Policajt)Prosím!? Práve sa vám tu snažím vysvetliť že v roku 1963 zabijú Ken.... (Diego)
Okamžite tu prestaňte hovoriť také hlúposti! Zjavne ste pod vplyvom alkoholu. (Policajt)
Teraz ma počúvajte! Vytiahol som nôž, chcú zabiť Kenedyho a vy s tým nič nerobíte! (Diego)
Posili! skrýkol strážnik a odzbrojil ma.
Chytili ma za ruky a tiahli do cely.
Nie, nie, nie! Vy to nechápete! Ja ich musím zastaviť! Musím zabrániť vraždee. Kričal som a metal sa. Asi som to na nich nemal takto vybaliť. Sú až moc tupý.~liečebňa~
Na ďaľší deň ma premiestnili do liečebne pre duševne chorých. Diagnostikovali mi nejaký superhrdinský komplex. Idioti! Snažím sa zachrániť prezidenta a oni ma zavrú do tohto ústavu. Hrozné. Oznámili mi že od zajtra budem chodiť na sedenia. Ževraj mi chcú pomôcť vyliečiť sa. Hovorili niečo o otcovi a že ho vidím ako zabijaka a.k.a zloducha a ja som hrdina. Ževraj aby som mu robil napriek. Taktiež padlo slovo o tom že som nebezpečný pre okolie a sám pre seba.
Zavreli ma v tejto prekliatej izbe, ktorá je celá biela. Keď hovorím celá tak naozaj celá aj kovy sú natreté na bielo. Čiže ak niesom psychopat tak sa ním ešte len stanem.{1962-Jún}-Sarah
Je to tu! Dnes ma All svadbu. Chalan, ktorého si berie, a ktorého meno som zabudla je naozaj super. Je milý, veselý a pekný. Taktiež je vidieť že Allison naozaj miluje. Prajem im to, prajem to All, pretože si to zaslúži. Zaslúži si to za všetko čo kôli mne prežila. Všetci si zaslúžia nový život, keďže im nemôžem dopriať ten predošlý.
Ak sa pýtate či ešte niekto prišiel. Odpoveď znie áno, prišiel. Kto? Diego, ale ešte som ho nenašla. Totižto práve v deň, kedy prišiel E nebol doma. Oslavovali sme Silvester. Je mi to strašne ľúto, je tu teraz sám. Diego sa vsak vie vždy vynájsť. Ako myster nožov sa vie dobre brániť.
Počkať! Vykríkla som, Myster nožov! Jasné! Diego je ten maniak s nožmi, ktorý sa "zbláznil"! Pozrela som nadšene na Klausa.
Ak by ma videl niekto, kto ma nepozná zavrel by ma do ústavu. Práve som totižto bola nadšená že môj brat je maniak s nožmi. Komické.
To je asi dobrý postreh sestrička, ale teraz na to nemáme čas. Zajtra to prezreme. Ok? Usmial sa Klaus, Dnešok si užijeme a oslávime Allisnin veľký deň. Znova sa usmial a vliezol do Allinej šatne. Ja som sa vydala za ním. Mal pravdu, aj tak by sme nič nevymysleli.
ESTÁS LEYENDO
The Umbrella Academy (sk)
Fanfic"Číslo osem!?" nechápavo sa na mňa pozreli. "Áno, už som sa vám predstavila." nad ich spomaleným myslením som len prevrátila očami. Ich pohľady boli na nezaplatenie. "Neverím. Ti!" povedal narovinu Päťka. "To ti nikdy." zase som prevrátila oči a do...