17.

332 18 11
                                    

Sarah

Všetci tam už boli a vydesene pozerali na zasnežené okolie a.... Čo...? Čo...? Nevedela som sa vykoktať. Pozerala som na chlapca uväzneného vo víri Vanjinej sily.

To je taký chlapec, ktorého Vanya vďaka svojej sile zachránila. Zkonkretizoval mi Luther.

Panebože. Dostala som zo seba nakoniec.

Vanya sa ho snažila ukľudniť bola som vystrašená. Päťka ma chytil okolo pásu a pritiahol si ma bližšie až do takého obranného objatia. Pozrela som naňho, tiež nevedel čo teraz. Bolo to zvláštne. Po chvíli sa Vanya vzniesla ku tomu chlapcovi a prihovárala sa mu. Niečo sa mi však nezdalo. To s tým chlapcom očividne zaberalo ale cítim že sa niečo blíži.

Zrazu sa vír zväčšoval a my sme museli vyjsť z miestnosti. Môj divný pocit sa znásobil. Vtedy som pocítila pohľad na chrbte.

Five? Zašepkala som mu do ucha, na čo ho trochu striaslo.

Ano? Odšepkal mi naspäť.

Niekto nás sleduje.... Otoč sa. NeNáPaDnE! Povedala som mu s slovo NENÁPADNE som zvýraznila.

Shit. Povedal keď sa "nenápadne" otočil a.k.a zvrtol na päte a otočil sa o 180°.

Čo? Je tu jedna moja známa. A asi ma chce zabiť.

Vyjednávateľka! Vypadlo zo mňa.

A-ano, ako? Ako to vieš? Pozrel na mňa dosť divne.

Kto ma asi poslal ty inteligent! Ide aj po mne. Je - je tam s ňou ešte niekto? Odpovedala som.

O tom sa ešte porozprávame... A je tam s ňou dáke dievča. Zavrčal.

Bože, vykašľala som sa na ňu. A sme mŕtvy. Tá baba je nehorázne silná a ja sa jej ani nedotknem. Povedala som trošku naštvane.

Päťka ma už zjavne nepočúval pretože sa premiestnil priamo pred Lilu a "mamu".

Ále! Je zlaté vidieť vás dvoch bok po boku. Odporne sladko sa zasmiala Vyjednávateľka

Sarah? Nechápavo na mňa pozrela.
Takto sme sa nedohodli. Pozrela tentokrát na "mamu".

Zlatíčko, ona nás podviedla. Znova sa presladene zasmiala "mama".

Čo chceš?! Štekol na ňu Päťka, keď ho prestal baviť náš rozhovor.

Vašu smrť samozrejme. Smiech. Fuj je mi z nej zle.

Tak to si na zlej adrese. Zavrčal Five a pritiahol si ma bližšie.

Och aké romantické! Zomreš v náručí tejto úbožiačky. Prekrútila očami Vyjednávateľka.
Vieš čo si mohol dosiahnuť somnou? Koketne žmurkla na Päťku.
To sa však nedozvieš drahý. Zasmiala sa a vytiahla dáku červenú šatku.
Všade okolo sa začali objavovať ľudia z komisie, pripravený zabiť. Keď ich tam bolo skoro cez celú lúku či pole či čo to bolo Päťka mi zašepkal: BEŽ.

No to Hou Hou mladý pánko. A ty tu mieniš zostať? Tak to teda nie. "Mama" zdvihla červenú šatku do vzduchu a pomaly ju púšťala.
Spolu. Schmatla som Päťku za ruku a premiestnila za traktor blízko stodoli. Ostatný naši súrodenci ešte nechápali čo sa deje tak som skríkla: Krite sa vi idioti! Chcete umrieť!? Neviem kde sa to vo mne nabralo ale aspoň ma hneď počúvli.

Započula som krik a výstreli.
Idú si po nás.
Sme mŕtvy.
Jupí!
Blížili sa až moc rýchlo a naše šance na prežitie rapídne klesali.
Keď už boli pár metrov od traktora z okna vyletela Vanya.
Nikto z nich to nečakal, dievča svietiace na modro a lietajúce.
Vanya vypustila veľkú silovú vlnu, ktorá všetkých otrepala o zem ako bábky.
Všetkých okrem Lili a "mamy".
Lila totiž vytvorila ochranný štít.
Jej schopnosť.... otočiť vaše schopnosti proti vám.
Okopíruje ich.
Kým som si stihla uvedomiť čo sa okolo deje Lila sa už s Päťkou premiestňovali niekam inam.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 21, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

The Umbrella Academy (sk)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora