~začiatok~
1.10.1989 sa 43 ženám po celom svete narodilo 43 detí. Na tom by nebolo nič nezvyčajné keby tieto ženy boli predtým oplodnené.
Multimilionár Reginald Hargreeves sa rozhodol odkúpiť nejaké tieto deti. Nakoniec sa mu ich podarilo získať 7 alebo nie?Tento príbeh všetci poznajú takto avšak to tak nieje. Reginald Hargreeves týchto detí nezískal 7 ale získal ich 8!
Každé dieťa prejavovalo schopnosti, o ktorých obyčajný ľudia môžu len snívať. Až na číslo 7. Alebo aj tam sa ľudia mýlia?
Lila
Sakra, padol mi pohár. Dúfam že to Sas nezobudilo. Ach, malá Sarah. Spomínam si ako som ju našla v kockovanej sukni a bielej košeli v tmavej uličke, bojovať proti dákym úchylom či zlodejom. Nič si zo svojho života nepamätá iba že ju vyhodili z domu. Tam to hasne. Odvtedy sme neodlúčitelné.
V boji z blízka exceluje, v boji z diaľky no ako to povedať.....myslím že sa so zbraňou narodila.
Mama z nej mala radosť a to znamenalo mať sestru, kamarátku a domáceho psychopatíka zároveň. Plno ľudí by radšej brali psa ale ona je lepšia ako hociktorý pes.Sarah
Zo života si moc nepamätám. Iba to že som Hargreeves, mala som nejaké poslanie, ktoré som nezvládla a to že ma otec vyhodil z domu. Všetko bolo však spojené s Päťkou. Presnejšie povedané moje zlihanie malo čo dočinenia s Päťkou. A preto musím zistiť o čo išlo.
Reginald
Číslo Osem. Dievča s vyšším poslaním. Veľmi silná telekimezička. To však nieje všetko má zvláštnu schopnosť prepojenia. Túto schopnosť mala aj láska môjho života. Žena, ktorú som miloval nadovšetko a ona, ona je jej natoľko podobná. Tak veľmi sa ponáša na svoju matku. Avšak ja nemôžem znova milovať. Znova stratiť niečo k čomu som mal veľmi veľký vzťah. Znova už nie, a tomuto naučím všetky svoje deti. S tým budú vyrastať! Tak ich vychovám.
6.11.1990
Reginald Hargreeves......................................................................
YOU ARE READING
The Umbrella Academy (sk)
Fanfiction"Číslo osem!?" nechápavo sa na mňa pozreli. "Áno, už som sa vám predstavila." nad ich spomaleným myslením som len prevrátila očami. Ich pohľady boli na nezaplatenie. "Neverím. Ti!" povedal narovinu Päťka. "To ti nikdy." zase som prevrátila oči a do...