A rész írásában segített Varnyulara22
A rész Enike05 nek készült.
Ne ölj meg minket!
A részben szerepelnek iza055
Varnyulara22 antaladri02 zsofiahhh
Enike05
Esti mese | Mick Schumacher
Egy szép nyári estén Daniel összehívta a srácokat egy fiús bulira. Az volt a terv, hogy játszanak és esznek, de történt egy kis probléma.
- Hol van Mick? - fordult körbe Lando, de sehol se látta a németet.
- Most kajak elfelejtette? - Max megfogva a fejét nézett kérdőn Danra.
- Felhívom. - nyújt a telefonja felé.
📞
- Cső haver. Miért nem vagy itt?
- Nem enged el Enikő.
- Miért.
- Azt mondta, hogy roszhatásal vagytok rám.
📞
Dan kinyomta a telefont majd a fiúk felé fordult.
- Na Micket ki kell szabadítanunk.
- Miért? - kérdezte Charles.
- Nem engedi el Enikő.
- Akkor indul a Szabadítsuk ki Micket otthonról akció. - nevetett Lando.
-Jézus csak ne te nevezd el az akciókat. - mondta Max.A fiúk elkészültek és lementek hogy indulhassan át Mickhez, de Zsófi eléjük állt.
- Hova mentek? - nézett férjére kérdőn.
- Ki kell hozni Micket. Enikő nem engedi el. - módját Dan helyett Charles.
- Nekem nyolc mit csináltok, de akkor át hívom a lányokat. - nyúlt a telefonja felé és küldött egy üzenetet.
- Szeretlek. Majd jövünk... OLI! - kiabálta el magát az ausztrál majd fia szaladt göndör pedig minden lépésnél meglendültek.
- Igen papa? - nézett csillogó szemekkel az apjára.
- Elmentem. Vigyázz anyádra.
- Tudok magamra vigyázni. - kiabálta ki neki Zsófi.
- Puszi. - léptek ki az ajtón és indultak el.A fiúk kimentek a kapun, majd mindenki beszált Charles Ferrarijába.
- Norris gyere már. - kiált neki Max.
- Nem, én a Ferrariba benem szállok. - makacsolta meg magát.
-Na és miért nem? - kérdezte Charles.
- Mert a McLaren a csapatom.
- Na vagy beszálsz öcsi vagy itt hagyunk. - mondta kisé idegesen Dan.
- De akkor se. - durcizot Lando.
Ezzel a Ferrari elindult, Lando pedig hoppon maradt.
- VÁRJATOK MEG! - kiabált utánuk a britt és sprintelni kezdett az autó után - OTT VAN A TEJEM!
- Baszki, most komolyan itt hagyta a tejét? - pillantott hátra Charles.
- Ja. - fogta meg a dobozt George.
- Állj meg. - mondta Dan röhögve.
- Hát baszki kösz. - mondta lihegve Lando amikor beszállt az autóba.
- Na meg is beszálltál. - rázta meg szórakozottan a fejét Max.
- Csak azt nem értem, hogy amikor jöttünk miért nem hisztiztél, most még igen? - kérdőn pillantott rá mindenki.
Lando nem szólt semmit csak elkezdte inni a tejet.
- Biztos a tej miatt részeg volt. - nevetett Max.
- Nagyon vicces.
- Ha az autómba kiöntöd a tejet te takarítod ki Norris. - nézet Landora Charles.
- Hé nyugi már, én a drága tejet nem öntöm ki még egy cseppet sem. - szorította magához a tejes dobozt.
- Ez idióta. - csapot a fejére Max.
- Mindig is az volt. - nevetett George.
- Hogy bírjuk mi mellette? - gondolkozott el Charles.
- Én is szeretlek titeket! - mondta hirtelen Lando majd megfagyott a hangulat.
- Ez olyan buzis volt. - szólalt meg két perc után George.
- Igen. Ha nem lenne két gyereked és egy feleséged eskü azt hinném buzi vagy. - fordult hátra Charles.
- Na hadjatok már. - mondat durcásan Lando.
- Baszki, lebuktunk. - mondta Daniel és felolvasta az üzenetet amit Enikő küldött neki.
"Kedves és egyetlen Daniel Joseph Sergio Riccardo Jonh!
Mint tudomásomra jutott, hogy az én drága egyetlen Mick Schumacheremet elakarjátok hívni a gyerekes pizsipartitokra. Ezt én nem engedélyezem, szóval Mick a szobába van és ott is marad. Ha kiakarod szabadítani előre szólok, hogy a házba nem jutsz be és az ablak is le van rácsozva."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
F1 one shots
Короткий рассказF1-es és egyébb más autóversenyzőkről szóló One shotsok. Részek készülnek kérésre is. A részek kitalált történetek!