Egy üzenettel kezdődött. Folytattása (George Russell)

591 22 0
                                    

Egy üzenettel kezdődött folytattása | George Russell

A részt Varnyulara22 - vel írtam.
A rész az előző George Russell one shots folytatása ami iza055 - nek készült.

Iza szemszöge

Pár hónappal később

George körbe nézett majd hozzám hajolva csókot adott a számra.
- Utálom azt, hogy nem mondhatom el, hogy a barátnőm vagy. - nézett a szemembe - legszívesebben kifutnék és elkiabálnám magam, hogy mi van. De féltelek és nem akarom.
- Ne félts ennyire. - símitottam meg a kezét.
- George. Idő van. - szól hátra egy szerelő.
- Megyek. Elleszel? - kérdezi tőlem.
- Én mikor nem? - nevetek.
- Igaz. - nevetet majd egy utolsó csók után elmegy.
Gyorsan visszasétálok Geroge konténerjéhez majd leülve a kanapéra bekapcsolom a tévét amin a pálya látható és a hamarosan kezdődő futam.
George nagyon jól kapta el a rajtott és szépen jött felfelé.
George nagyon kedves és örülök neki, hogy én lehetek a barátnője. Ami közte és Bottas között történt mára már lecsendesültt.
Boldogan néztem ahogy a szerelmem már pont szerző helyen autózik pontosan a 7-dik helyen van ami egy fantasztikus hely ahoz képest, hogy egy Williamset vezet. De Georgetől ez várható volt hisz ő egy remek pilóta.
George túlságosan félt, de végül is érthető. Volt egy nap amiről nem szívesen beszélek és egyedül George tudja rajtam kívül. Egy hetet Magyarországon töltött velem George. Délután behívták a suliba és csak este felé engedték el. És igen nem egy szerencsés helyzet volt amikor egy random srác oda jött hozzám és... Igen. Az egyedüli szerencsém az volt hogy két sarokra voltam ahol lakok és éppen telefonáltam Georgegal.
Felkapom a fejem amikor hirtelen piros zászló lesz. Szerencsére nem történt nagy dolog csak Perez autója állt le és nem egy szerencsés helyen emellett egy hatalmas olaj csík volt a pályán. Felkeltem és indultam a boxutcába, hogy megnézztem, hogy van a szerelmem.
A Williams garázsába mentem ahol George már ott volt hátulról áttölelttem. Aki mihelyt rájött, hogy én vagyok szorosan megöleltt.
- Olyan ügyes vagy. - mondom neki.
- Te adod az erőt. - suttogja az ajkaimra.
- Csak te vezetsz jól bajnokom. - mosolygok.
- Szeretlek. - mondja majd megcsókol. - A világ előtt akkarlak megcsókolni.
- George vissza az autóba. - szólt az egyik szerelő.
- További sok sikert. - mondom neki.
- Köszönöm drágám. - nyom egy újabb csókot a számra.
George vissza ült az autóba és ment ki ismét a pályára. Mikor kimegy mindig elkap a félelem, de tudom, hogy remek pilóta és nem lesz semmi baja. Mivel már kevesebb mint 25 kör maradt hátra így nem mentem vissza hanem a szerelők mögé álltam és onnan néztem tovább a futamot.
Sikerült neki. Megtartotta a hetedik helyet. A csapat egy emberként rohant ki a boxból és futott tovább az autókhoz. George amint kiszállt az autóból beleugrott a szerelők nyakába. Mintha nyert volna. Felém nézett én pedig integettem neki. Viszont arra nem számítottam, hogy egy gyors mozdulattal leveszi a sisakját hozzám lép és egy csókban részesít. Az összes kamera minket vett.
- Nem bírtam tovább. Ne haragudj. - hajol el tőlem.
- Rád sose tudnék. - mondatomra elmosolyodott és hozzám hajolva ismét megcsókolt.
Mikor ajkaink elváltak, George hirtelen felugrott az autó tetéjére, az egyik szerelő egy mikrofont adott a kezébe.
- Iza azzóta az üzenett óta csak te jársz a fejemben. Valami nagyon megfogott benned. Mikor találkozttunk elképesztő boldog voltam úgy szerettem beléd, hogy azt észre se vettem, hiányzol ha egyedül vagyok, nincs olyan perc, hogy ne gondolnék rád. Szeretlek mindennél jobban az élettem veled képzelem el. Ezért is fordulok hozzád azzal a kérdéssel, hogy Iza életem szerelme hozzám jönél feleségül? - térdelt le George. Kicsit fura volt, hogy George az autón térdel és néz rám azokkal a gyönyörű szemeivel miközben a gyűrűt tartja a kezében.
- Igen. - folynak a könnyeim miközben a nyakába borulok.
- Szeretek. - húzza fel a gyűrűt az ujamra.
-Én is téged George.
George magához húz majd megcsókol.

F1 one shots حيث تعيش القصص. اكتشف الآن