Utállak vagy mégse?

689 21 4
                                    


Utállak vagy mégse? |Charles Leclerc

Lara és Lando esküvője van ma, mivel Lara a legjobb barátnőm természetesen itt vagyok vele a nagy napon. Lando aki hamarosan Lara férje lesz egy nagyon kedves, vicces srác kicsit hülye, de nagyon szereti Larát ahogy Lara is őt.

Mivel Lando F1-es így itt van több pilóta is név szerint George Russell, Mick Schumacher,  Max Verstappen, Carlos Sainz, Daniel Ricciardo, Pierre Gasly, Charles Leclerc.  Mindegyik nagyon kedves és jól ki is jövök velük kivéve egyel Charles Leclerc-el a monacói egy idegesítő ember, arrogáns és utálatos nem könyű elviselni az biztos. Landoék szerint csak kéne neki végre egy barátnő, mostanában a versenyzés se megy neki valami jól pedig a világbajnoki címért kéne harcolni, de hát ez van. Nem is értem miért agyalok ezen végülis nem az én gondom.

- Shopia. - Lara hangja tép ki a gondolataim közül.
- Igen? - fordulok felé mosolyogva.
- Nem hallottad amit az előbb mondtam?
- Ne haragudj, nem figyeltem.
- Charles? - vonta fel a szemöldökét a barátnőm.
- Mi? De, hogy is.
- Aha.
- Lara mondtam már, hogy nem tetszik Charles ő egy utálatos, idegesítő, beképzelt ember.
- Pedig nagyon nézed és vald be, hogy nem néz ki roszul.
- Jó az lehet, de akkor is.
- Illene hozzád. - mosolyog rám.
- Nem jönnék vele össze.
- Sziasztok. - lépet oda hozzánk az említett személy.
- Szia. - mondtuk neki egyszere.
- Én magatokra is hagylak. - sietett el Lara és közbe rám kacsintott. Szemeimet megforgatva fordultam a monacói felé.
- Van valami amiről nem tudok?- kérdezte egy hatalmas mosollyal az arcán.
- Nincs. - vágtam rá a kérdésére a választ.
- Biztos? - lépet hozzám közelebb vigyorogva.
- Igen biztos. - mondtam unottan.
- Te tudod. - lépet közelebb és nyomot puszit az ajkamra.
- Normális vagy? - kérdezem tőle.
- Teljesen és ne tagad, hogy élvezted. - suttogta az ajkaimra.

Az esküvő után kezdődött a buli. Lando és Lara tortája hatalmas volt.
Egyik idő volt aki haza ment és voltak még táncoló párok is. Én egy idő után egyedül maradtam.
Hátulról befogta valami a szemem ijedtem fordultam hátra.
- Mond te normális vagy?
- Persze.
- Aha meggyőződésem. - mondtam neki mosolyogva.
- Egyedül? - vonta fel a szemöldökét.
- Nincs pasim.
- Majd lesz.
- Mi? - néztem értetlenül rá.
- Gyere táncolni. - fogta meg a kezem és húzott maga után. A zene lassan indult, kezem Charles vállára tettem ő pedig átkarolta a derekam és lasan kezdtünk lépni az ütemre.
- Gyönyörű vagy mondtam már?
- Köszönöm.
A számnak vége lett Charles közelebb hajolt és megcsókolt. Magam is meglepődtem, de vissza csókoltam.

Pár hónappal később

- Szóval nekem kéne helyettesíteni Charles mérnökét?
- Igen. - bólintott Mattia.
- És Charles tudja? Mert már jó ideje nem láttam. - húzom el a szám. Charles-szal Lara és Lando esküvőjén találkoztam utoljára. És hogy miért? Mert összejött Charlotte-tal. Magam sem értem hogy hogy dőlhettem be neki.
- Shopia?

A nevem hallatán hátra fordultam és szembe találtam magam vele. Vele aki a kezdetektől bunkó volt velem. Vele aki azon az esküvőn bókolt nekem és táncolt velem. Vele aki azt állította szép vagyok. Vele aki átvert és nem is kereset. Vele akinek bedőltem. Vele akit 4 hónapja nem láttam.
Vissza néztem és Mattia kerestem, de ő már nem volt itt.

- Shopia te mit keresel itt? - kérdezte meg.
- Szia Charles. - erőltettem magamra egy mosolyt - Én leszek az ideiglenes mérnököd.- mondtam neki. Láttam, hogy megdöbben.
- Hogy te? - kérdezte egy gúnyos lenéző hang majd  lépet elő mögüle egy lány, igen az a bizonyos lány aki a fiú barátnője becses nevén Charlotte Siné.
- Igen. Baj? - kérdeztem a fiút.
- Van mérnökid? - húzta fel a szemöldökét?
- Igen képzeld van.
- Char ki ez a csaj? - karolt bele Charlotte.
- Egy régi ismerős. - nyomta meg a szót.
- Igen egy régi ismerős. Shopia. - Charlotte. De biztos tudod.
- Mondhatni. Mindegy is.... Mióta vagytok együtt?
- Nem tudod? - lepödött meg a lány.
- Nem. Miért ez egy alap dolog lenne.
- Velem te ne flegmáskodj. - háborodott fel.
- Elnézést hercegnő.
- És még neki áll feljebb. Vegyél vissza vagy különben....
- Különben mi? Megpöckölsz a műkörmöddel, vagy mi?
- Chat!! - nyafogott.
- Szaladj a karjaiba. Én elmentem. Majd a boxban találkozunk. - sétáltam el és hagytam ott a meglepődött monacoit.

F1 one shots Donde viven las historias. Descúbrelo ahora