Landiiinooo(Lando Norris)

588 14 0
                                    

Ezt az One shotsot Varnyulara22 - nek írtam.

Némán lépek be Bristol gazdag területén lévő házba. Ez a hely még mindig fura hiába dolgozok itt már fél éve.
A házban nem találtam senkit ezért a terasz felé indultam, az üveg ajtót elhúzva léptem ki.
-Sziasztok. - köszöntem a kint lévőknek.
-Áhh szia Lara sietett hozzám Adam és indultam utána, hogy el mondja mit is kell csinálnom. Egyszerű takarító vagyok, anyám születésem után le lépett apám számára meg csak teher vagyok, így hogy iskola mellett eltartjam magam muszáj dolgoznom.
Az interneten találtam a hirdetést, hogy takarított keresnek. Takarító munkához képest elég sok pénzt hirdetek így el fogadtam. A család Anglia leggazdagabb emberei közé tartoznak. Viszont csalódtam a családban ugyan is egyikük sincs elszálva magától.

Némán kezdtem neki a takarítanak. A konyhát mostam épp fel mikor még számomra egy ismeretlen fiú jött be és vett elő egy poharat. Amint a szeme rám tevett egy hatalmas mosoly terült el a száján.
-Szia neved meg tudhatom? - amint bele nézek a szemébe el is veszek olyan gyönyörű neki.
-Lara. - felelem kisé zavartan.
-Nos örültem Lara. - int egyett a fiú majd ki is megy. Persze a neved te meg ne áruld el.

Végeztem a házban való takarításal ezért a takarító szereket elraktam majd kész voltam, hogy induljak haza.
-Lara. - kiált utánam egy hang. Hátra fordulva találom szembe magam. A fiúval aki előbb a konyhába láttam. Nem volt magas, de tőlem még mindig magasabb volt valamivel. Barna haja kisé göndörkés volt.
-Igen? - mivel nevét nem tudom ezért csak enyit mondtam.
-Nem lenne kedved maradni. - hajolt hozzám. - Ilyen szép lánynak tudnék mulatságott nyújtani. - ahogy a fülembe suttogta a szavakat, leheletétől és szavaitóla hideg rázott ki.
-Kösz, de nem. - húzódtam el tőle.
-Na most miért Lara? - húzott a derekamnál fogva magához. - Lara kérlek. - ahogy a nevem ejtette ki össze rázkódtam.
-Miért maradnék? - kérdeztem.
-Mert tudom, hogy szívesen maradnál. - arcán ismét mosoly volt.
-A neved se tudom.
-Akkor bemutatkozom babám. Lando Norris vagyok. - simított végig arcomon. - Akkor babám mehetünk. - kacsint rám. Az eszem azt mondta, ne de a szívem még is azt diktálta, hogy igen. Választ nem adtam neki ezért elkezdett magaután húzni, el tudtam volna válni tőle, de a testem nem reagált. Megbabonázott a fiú, egy szobába kötöttünk ki ahol voltak kupák, családi fotók és meglepetésemre rend is, volt. Ami nyilván azért volt mert nem sokat van itt ugyan is eddig még nem láttam.

Itt elkövettem azt a hibát, hogy lefeküdtem a munka adóim fiával. Ez után felmondtam. Egy név maradt csak meg Lando Norris.
Még én sem tudom mi, de valami megfogott a fiúban.

2021. Spa-Franchochamps Belganagydíj

Sose rajongtam az autó sportért, de most még is előttem. A barátnőm Angi beszélt rá és ő miatta jöttem el. Angi a híres Charles Leclerc barátnője a kapcsolatuk remek.

-Lara gyere már. - szólt nekem Angi. A boxutcába követtem őt, mivel már így is lemaradtam tőlük.
Mentem volna, de egy melkasba ütköztem amint felnéztem szembe találtam magam VELE.
Vele aki akkor megbabonáztott.
Vele akki akkor örömöt okozott.
Vele akiben hittem, hogy van közöd jövőnk.
Vele aki megsemmisített.

-Lara. - nézet rám meglepődve. - meglepődtem, hogy emlékszik rám.
-Szia Lando. - néztem fel a fiúra és mentem volna tovább, de ő nem hagyta.
-De örülök, hogy látlak. - húzott magához.
-Én meg nem. - léptem egyett hátra.
-Most miért Lara?
-Na szerinted?
-Én akkartam veled beszélni, de nem láttalak azóta. - dőlti nekem a fejét.
-Még is miért akartál volna velem beszélni?
-Mert beléd szerettem Lara. - nem kicsit lepődtem meg.
-És én ezt miért hidjem el?
-Mert tudom, hogy szeretsz. - nyalja meg az ajkait. - Csak edj egy esélyt magunknak. Lara kérlek. - szavakat az ajkaimra sutogja.
-Rendben. - nézek innmár egy mosolyal a fiúra.
-Szeretlek Lara már az első pillanatól. - ad egy csókot az ajkamra. Ekkor jöttem rá, hogy én totálisan bele szeretem Lando Norrisba. Nem tudom mit hozz számunkra a közös jövő, de azt tudom, hogy mind ketten szeretjük egymást és ez a legfontosabb és szeretném minden egyes pillanatátt ki élvezni még is csak sok lány közül én lettem Lando Norris barátnője.

F1 one shots Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang