Hajóút (George Russell)

579 18 14
                                    

A részt Varnyulara22 - vel írtam.

A rész pedig ZrenaAnna - nak készült. Remélem el nyeri a tetszésed és ilyenre gondoltál.

Hajóút|George Russell

Rettegek. Izgulok. És hogy miért? Randim lesz, George Russellel. Igen. Azzal a George Russellel. Nem mondott semmit, csak annyit hogy kényelmes és nyári ruhába menjek. Felvettem egy bikinit és rá egy lenge ruhát és papucsban bújtam. Épp hogy elkészültem, már csöngettek is.
Gyorsan a táskámat felkapva mentem az ajtóhoz. Kinyitottam majd ott állt velem szembe George Russell. Még mindig hihetetlen.
- Szia. - ölelt meg.
- Szia. - öleltem vissza.
George egy világos kék inget viselt és még egy piros rövid nadrág volt rajta. Az ing kiemelte az izmos testét.
- Kész vagy? - kérdezte mosolyogva.
- Igen. - léptem ki az ajtón amit ez után be is zártam.
- Hölgyem. - nyitotta ki az autó ajtaját.
- Köszönöm, uram. - kuncogtam.

Az út csendesen telt, és amennyit kérdésztem is arra sem kaptam választ. Oda érve elálmultam. Egy kikötőbe értünk, amiben szebbnél szebb hajók sorakoztak.

- Ugye nem az egyik a miénk? - kérdeztem felé fordulva.
- De bizony. - szállt ki az autóból, majd átsétált az én felemre és kinyitotta nekem is az ajtót.

Egy közeli hajóhoz sétáltunk, majd felszállva rá el is indultunk.

- Szóval mesélj magadról. - nézett rám.
- Mire vagy kíváncsi?
- Mindenre. Mit szeretsz csinálni? - ültünk le a székre.
- Rajzolni, de csak hobbiból.
- Értem. És miket?
- Sok mindent. - ha te azt tudnád gondoltam magamban.
- Szomjas vagy? - nézet rám.
- Igen.

George bemenet a fedett részre majd egy üveg üdítővel és két pohárral tért vissza. Öntött nekem majd magának.

- Köszönöm. - mosolygok rá.
- Ugyan ez csak természetes.  Szóval ott tartottunk, hogy... - gondolkodott el - Ja igen! Szóval rajzolni. És engem nem rajzolsz le?
- Annyira nem vagyok benne jó, de majd egyszer. És te? Mit csinálsz ha éppen nem versenyen vagy?
- Hát szeretek játszani, meg úszni. De azt nagyon.
- Akkor azért jöttünk ide. - mutatok körbe.
- Igen. Na jössz Anna? - tartotta elém a kezét.
- Hát nem igazán... - húzom el a számat.
- Most miért?.... Ugye nem női probléma...?
- Nem. Csak az van hogy nem tudok úszni.
- Akkor én megtanítalak. - vette le a pólóját.
A kidolgozott felsőtestére  ránéztem látszott rajta, hogy kemény munkával érte el, röktön megjelent a pír az arcomon ajkaimba harapva próbáltam ezt elrejteni.
George beugrott a vízbe majd segített nekem is bemeni.
- George ez nekem nem megy. - léptem vissza egy fokkal, de a derekamra rakta a nézett és egy egyszerű mozdulattal belemelt a vízbe.
- De igen.

Fel óra elteltével már nem sülyettem el a vízben. Ez már haladás. Odaúsztam(kapáloztam) Georgehoz majd egy hirtelen hullám miatt, bele estem a karjaiba.

- Bocsi. - tűrtem a fülem mögé egy hajtincsem.
- Semmi baj. - suttogta az ajkaimra. Hirtelen megijedtem és hátrébb léptem.
- Akkor folytatjuk? - utaltam az úszásra.
- Persze. - túrt George a vízes hajába ami még így is tökéletesen állt neki.
Meg próbáltam újra úszni ami még mindig nem ment valami jól. George megfogta a derekam és magához húzva megcsókolt. Gondolkozás nélkül visszacsókoltam és a kezem a vizes hajába vezettem. Levegő hiány miatt váltunk el, majd a homlokunkat egymásban döntöttük.

- Sajnálom. - mondta ki hirtelen a britt.
- Nem kell. - csókoltam meg újra.

Még egy kis időt eltöltőttünk a vízben, de mivel kezdtett hideg lenni visszamentünk a hajóra.

- Ülj le. - mondta George majd el sietett.
Pár perc múlva két tányérral a kezében tért vissza amin finomabbnál finomabb ételek voltak.
- Hoztam enni, biztos éhes vagy már. - rakta le ellém mosolyogva ez egyik tányért.
- Köszi. - mosooygok fel rá.
- Neked bármit. - nyom egy gyors puszit az arcomra.
Az evés csöndbe telt.
- George mi most, hogy vagyunk egymással?
- Te egy csodálatos lány vagy és én szeretlek téged Anna és szeretném ha folytatnánk a kapcsolatunkat. - George szavai megleptek sohase gondoltam volna, hogy pont George Russellel fogok randizni és fog nekem szerelmet valani.
- Én is szeretlek George.

...................... 3 évvel később....................

Íme itt vagyok én. George Russel jegyese. Az életem hatalmasat fordult amikor azon a bizonyos hajóúton összejöttünk. Egy évvel ezelőtt George felkerült a Mercédeszhez és világbajnok is lett idén. Büszke voltam rá, de amikor a bulin letérdelt elém az teljesen meglepett. Szóval igen. Elmondhatom magamról hogy egy világbajnok jegyese és nemsokára felesége leszek. És nem egy akarmien emberbe szerettem bele, hanem a világ legjobb és legtehetségesebb pilótájának. George Russelbe.

F1 one shots Where stories live. Discover now