Részt írta velem Varnyulara22 aki egyben az egyik főszereplő is.
Tehén a Norris házban
Karácsony előtt járunk. A lányok elindultak ajándékot vásárolni a férjeiknek. A gyerekeket mivel nem merték rájuk bízni ezért velük vitték. Az összes fiú Laráéknál tanyázott, mint mindig. Játszottak, ettek majd elfáradva ledőltek a kapnapéra
- Lando amúgy hogy van Carlos?- fordult Daniel felé.
- Mármint a spanyol? - kerekedett ki Mick szeme.
- Nem a tehene. - rázta a fejét Dan.
- Jól van. Éppen a kertben van. - mutatott a teraszajtó felé.
- Vagy egy őrült ötletem.
- Neked csak hülye ötleteid vannak Dan. - nevetett fel Charles.
- De ez akkor is jó. Na figyeljetek. Na fiúk szóval az az ötletem támadt, hogy mi lenne ha ugye Carlos tehenet be hozzánk a házba. - nevetett Daniel.
- Te nem vagy normális haver. - csóválta a fejét George.
- Sose volt normális. - mondta Charles.
- Ez Daniel egy fantasztikus ötlet. - ugrott fel Lando.
- Akkor be hozzuk?
- Még szép. - indult is kifelé Lando.
- Ti most tényleg be akarják hozni? - kérdezte Mick.
- Még szép. - ment Lando után Daniel.
- És Lara mit fog hozzá szólni? - kérdezte Carlos.
- Uh, baszki tényleg. - állt meg Lando - Na mindegy. - rántott vállát és indult is tovább.Amint kiértek meg is pillantották a békésen legelésző tehenet. Itt meg mit sem sejtett hogy fél óra múlva a ház nappalijában lesz.
- Te ez békés? - fordult Lando felé az ausztrál.
- Persze. Carlos gyere ide. - hívta a tehenet, de az meg se mozdult.
- Mi van? - ért mellé a spanyol.
- A tehénnek szóltam. - nevetett Lando.
- Ja. Mindegy. - nevett már ő is.- De most Lando miért is Carlos a tehén neve? - kérdezte a spanyol.
- Hogy soha ne felejtselek el.
- És ezért elneveztél rólam egy tehenet?
- Jaj ne durciz már inkább segíts. - szólt rá Daniel.
A tehenet Lando és Daniel elkezdte tolni amiből az lett, hogy a tehén megijedt megindult és rá esett Maxra. Mihelyt ezt észre vette Daniel és Lando elkezdtek röhögni ám mikor látták, hogy a holland feje vörös a levegő hiány miatt gyorsan próbálták leszedni róla.
- Azt mondtad békés. - mondta Dan neki.
- Jó eddig ilyet nem csinált. - tolták le végül a tehenet Maxról.
- Ti nem vagytok normálisak. - kapkodta a levegőt a holland.
- Hát jó van na. - nevetett Lando.
Ekkor ért ki Charles és Mick. Mikor meglátták a levegő után kapkodó hollandot meglepődtek.
- Hát itt meg mi történt? - nézet körbe Mick.
- Ezek ketten vagy is hárman majdnem megöltek. - mutatott Max Danra majd Landora végül a tehénre.
- Na csak egy tehén alatt voltál nyugi élsz még. - nevetett Daniel.
- Na de vigyük már be. - mondta Lando.Elkezdték befele tolni az addigra megnyugodott állatot. De egy kis problémába ütköztek.
- Baszki ez túl vastag. - szólalt meg Dan, a harmadik sikertelen próbálkozás után.
- Mi az hogy vastag. Jó súlyba van. - szidta le Lando, aztán észbe kapott mit mondott és hangos nevetésbe kezdett.
- Ti nem vagytok komplettek. - nevetett Charles is.
- Várj most toljuk. - kiáltott Mick.És sikeresen bent volt. Ott állt a nappaliban egy tehén.
- Haver, szerintem te vagy az elos aki tehenet vitt a nappalijába. De Lara kirohanására nem vagyok kíváncsi. - csapta vállon George.
- Szeret engem. És reménykedem hogy nem öl meg. - húzta me a nyakát.A fiúk mivel életben akartak maradni ezért haza mentek. Lando leült Fifazni Lara nem sokára hazáért.
- Szia drágám. - ám mikor belépet a napaliba elakadt a szava. - LANDO NORRIS. MÉG IS MIT KERSE CARLSO A TEHÉN A NAPPALIBAN?
- Tudod kicsim mivel családtak úgy gondoltam megérdemli, hogy ő is itt legyen bent.
- PAPA. - szaladt be a kicsi Alex.-Carlos? Papa mit keres Carlos bent?
- Ezt én is szeretném tudni. - nézett szúrós szemmel a párja felé Lara.
- Hát az úgy volt... - mesélte el az egész sztorit Lando. - És most tartunk itt.
- Csodás. És most mit kezdjünk Carlossal? - kérdezte.
- Hát alhatna a kanapén.
- Szívem... Fel se fér.
- Ja tényleg. - nevetett fel.
- Tudod mit Lando Norris most azonnal kiviszed.
- Na de nehéz. - nyafizott Lando.
- Gondolkoztál volna előbb. Ja meg úgy is mindig az izmodat emlegeted na akkor most be bizonyíthatod, hogy igazad van.- szólt Lara a férjére.
Landonak ki kellet vonszolni a tehenet a házból.Azóta tudom, hogy ha valamit szeretnék(khm...nem állok neki egyedül sütni), akkor előtte szólok Larának hogy mi a tervem. De hát nyilván ez nem mindig(soha) történik meg. De Lara így szeret engem. Szóval igen ez után a nap után történtek ennél rosszabb dolgok is, de azokat majd a következő részekben olvashatjátok.
YOU ARE READING
F1 one shots
Short StoryF1-es és egyébb más autóversenyzőkről szóló One shotsok. Részek készülnek kérésre is. A részek kitalált történetek!