Szilveszter

573 20 0
                                    

Részben szereplők zsofiahhh 
antaladri02    iza055   tulipanos_kacsa

Enike05   Varnyulara22

Szilveszter

December 31. Sokaknak rögtön beugrik, hogy ez szilveszter napja. Na most a mi drága Norris, Ricciardo, Leclerc, Verstappen, Russel, Sainz és Schumacher családunk együtt tervezte ünnepelni az új év napját. Most mindenki egy kis iszogatós kis bulira gondolna ahol sok a hülyülés. Na most az ő esetükben a hülyülés már túlságosan sok volt, és a pia is fogyott ám rendesen. De nem a csajok oldaláról... Jó ők is ittak, de nem annyit, mint a fiúk... Jó senki se maradt józan. Így pontos.

Egy-két foszlány a buliból.

1.
- Lando meg ne idd! - kiabált rá a felesége, de hát miért is hallgatna rá. Egy szuszra lehúzta.
- Mi volt benne? - fordult Lara felé Angi.
- Vodka... Meg tej.
- De Lando nem bírja a vodkát.
- Hát pont ez az.

2.
Schumacher és Ricciardo az asztalon táncol miközben Leclerc az egyik zongorán játszik.
-Daniel, szálj le most azonnal az asztalról. - szólt rá Zsófi.
-nem.
Igen, kb ez volt mert utánna leszakadt.

3.
Hát ez egy kicsit kusza. Szóval van ugye Carlos az ember és Carlos a tehén. Na most fogalmam sincs de Lando átvitte Angiekhoz a tehenet. Igen, ne kérdezd hogy az a lényeg hogy ott van. A lényeg pedig az hogy az ember és tehén Carlos egymáson feküdtek. Na most hol egyik, hol a másik volt alul. Nyilván ez az ember Carlos esetében nem volt kényelmes, de hát ők ilyen hülyék. És az a vicc hogy a tehén  be se volt rúgva.

Reggel vagy is inkább délben mindenki iszonyú fejfájásal ébredt.
Az egyik asztal össze szakadva volt. A másikon alkoholos üvegek és poharak voltak mint a lakásban mindenhol és sok kaja maradék is.
-Valaki gyorsan egy fájdalom csilapítót. - sétál oda Max a többiekhez akik már az asztalnál ültek és bámultak maguk elé.
- A legszelső polc balról. - mondta Angi a fejét fogva.
- Köszi.
- Kell egy új asztal. - szólt Charles és közben az összetört asztal nézte.
- Hát nem csak az, de az is. - javította ki a felesége.
- Na jó, meg pihenünk, mert szétszakad a fejem, gondolom nektek is. De uttána takarítunk. - mondta Zsófi katonásan.
- Jó, de akkor menjünk át a nappaliba. - indult le a helyiség felé Lando.

Na most ami ott fogadta őket, az meg borzasztobb volt mint a konyha.

- Ááááááá! - kiáltott fel Charles és mindenki egy emberként fordult felé.
- Pók, kígyó? Hol van? - fordult körbe Lando, közbe meg Lara mögé sétált és a válla felett nézte végig az eseményeket.
- Eltűnt... - dadokta a monacói.
- Mi? - kérdezge egyszerre Dan, George és Carlos.
- A zongorám.
-melyik? - kérdezte Lara.
-a fehér az a legújabb.
-nyugi haver van másik. - tette a kezét Daniel Charles vállára.
-de az én zongorám, hol van? - idegeskedett Charles.
-hé nyugi. - ment oda Angi és ölelte meg.
-akkor keresük meg. - mondta Max.
-na de ha csak mi voltunk itt akkor, hogy tűnt el? - gondolkozott el George.
-nem akkarok senkit se vádolni de valaki közülnk vitte el mert más nem volt itt. - jött oda Mick is.
Leültek gondolkodni, de fél óra elteltével se jutottak semmire.

- Baszki. - szólt Lando.
- Mivan? - fordult felé mindenki.
- Ne ölj meg, de eladtam wishen. - Megölöm. - kelt fel Charles és kezdte el kergetni a brittet.
- Szuper. Akkor vehetünk még egy zongorát. - mondta "lelkesen" Angi.
- De nem azt mondtad, hogy elég a zongorákból? Akkor most miért veszel neki újat. - kérdezte Enikő.
- Mert Charlest ismerve addig fog könyörögni még nem veszek neki egy újat. Miután Charles abba hagyta Lando kergetését.
Lando egy pohár tejel vissza ült az asztalhoz.
Charles pedig Angi hozz ment és átölelte.
-kicsim ugye vesszünk zongorát? - könyörgött Charles.
-ami van nem jó?
-neem nekem olyan kell.
-te fizeted Charles Leclerc.
-most ti tényleg vesztek egy zongorát? - kérdezte Carlos.
-igen és Lando Norris drága barátom ha már az előzőt eladtad a pénzből tudod fizetni. - nézet Landora Charles.
- Hát az úgy volt, hogy 246.46 Fontért adtam el.
- Az mennyi? - fordult Angi Lara felé, de magyarul kérdezte, hogy a srácok ne értsék.
- Várj... Az... Uh, 100.000 Ft.
- Hát azért nem kap zongorát. - mondta Adri.
- Hát nem.
- Lányok? Miről van szó? - kérdezte George.
- Charles hagyjad. 277.60 euró. - mondta Angi a férjének aki időközben elővette a telefonját hogy átváltsa a pénzösszeget.
- Én komolyan kinyírom. - mutatott Lando felé.
Lando futásba kezdet de hát Charles Leclerc ellen nem volt eséje Charles csak fogta a pohár tejet és ráöntöte Landora ezen persze mindenki jót röhögött kivéve Landot.
Charles elment telefonálni.
📞
-jónapot. Egy fehér zongorát szeretnék vásárolni.
-igen, hozzhatják most.
-viszlát.
📞
-mi csináltál? - kérdezte Tündi.
-hozzatam  zongorát.
-már el is intézted? - fordult felé Angi.
-igen.
A zongorát ki is hozták már Charles játszik is rajta.
-kicsim ezt a számot neked küldöm. - kezdte el játszani a számot amit lassan énekelni is kezdte.
-olyan szép a hangod. - dőltöttem a fejem a vállára.
-szeretlek. - csókoltmeg
-én is téged te zongora művész. - csókoltam vissza.

F1 one shots Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt