A rész Varnyulara22 - nek készült.
-Elegem van Lara Varnyú. - ordította a fiatal britt.
-Most még is mit csináltam Lando Norris?? - kérdezek vissza ingerültem.
-Azt, hogy elegem van belőled. - Lando szavai hallatán a fiatal magyar lány ijedten lépet egyett hátra.
-Tudod Norris, nekem lehetne belőled. Egész nap a játszó szobádba vagy, mindent szanaszét hagysz! - ordítottam már én is.
-Igen, tudod mit szakított. - csapott a dohányzó asztalra.
-Ó ahogy akkarod Norris. - pakolta be sietve egy bőröndbe a cuccait a lány. Majd kilépet az ajtón, de egy utolsó pillanatra vissza nézett. - Tudod megváltoztál Lando Norris a hírnév elvitte a eszed.Lara sose volt az a lány aki a középpontba akkart lenni. Mindig egy vissza húzódó lány volt. Landoval is csak sok győzködés után ment bele a randiba. A lánynak a fiúba az tetszett meg, hogy sose addta fel, mindig küzdött. A varsenyein is támogatta a lány Landot. Főleg miután a fiú bekerült a királygategóriába. Ők voltak a boxutca álom párja. Mindenki szerette őket. De a fiú első dobogós helye után minden megváltozott. A fiú nagyobb hírnévre tett szert. Most ahogy már több sikerel rendelkezik a fiú elment az esze. A fejébe szált a hírnév. A rojongók, hogy jobban felismerik őt. Az ahogy látja az emberek szemében azt, hogy nagy tehetségel rendelkező pilóta ez miatt elismerik.
Haza mentem Magyarországra. Kivettem egy albérletett amiben jelenleg élek. Nehéz Lando nélkül, de akkor se tudd érdekelni a fiú ő már nem az akibe bele szerettem.
............... Lando Norris szemszöge...............
Óriási hibát követtem el azzal, hogy szakítottam életem szerelmével. De főként az bánt ahogy viselkedtem vele. Ő nem ezt érdemli. De már nem tehetek semmit mindent elbasztam. Csak azért mert fel tudtam állni már többször a dobogóra.
Reggel korán ébredtem fel, tudtam, hogy már nem tudok vissza aludni így futni indultam. Futás közben szeretek a gondolattaimal lenni. Az utcára kilépve megcsapott a reggeli friss levegő és a göndörkés hajamba is bele tépett a kis szelő.
Útnak indultam. Közben azon elméletem, hogy valyon mi lehett most Larával? Mit csinál most? Én is hiányzom neki? Ideges voltam az miatt, hogy már egy jó ideje nem hallottam róla. Csak remélni tudom azt, hogy jól van. Olyan jó lenne őt láttni legalább csak egy pillanatra azért, hogy lássam nincs semmi baja.
........................................................................Ma hazai futamom van jó lenne egy jó eredményt elérni. De nem érzem azt, hogy sikerülhet. Nincs itt velem Lara aki támogatna és biztattna. Ő volt mindig is az a személy aki addta nekem az erőt.
-Föld hívja Lando Norrist. - zökentett ki gondolotaimból a mérnököm.
-Igen? - nézek rá.
-Autóba! - mondta a hangját megemelve.
Egy sóhaj kíséretében ülökbe a narancssárga autóba. A pályára kimegyek vele és el foglaltam a felvezetőkör után a helyemet ami most az 5-dik rajtrácsott jelenti.A futam nem tartogatott nagy izgalmat magában. A negyedik helyen vagyok és három kör van hátra előttem Bottas van a Mercedes pilótája.
-Lando kapd el! - szóltak a rádión. Hát én is azt akkarom nem kell nekik mondani.
-Meg lesz. - és meg lett harmadikként intett le a kockás zászló.
........................................................................A pihenőszobámba lévő telefonom rezegni kezdett. Érdeklődve vettem fel a számomra ismeretlen számott.
📱
-Jó napot kívánok. Maga Lara Varnyú hozzátartozója? - kérdezte egy férfi hang. Nem angol volt ugyan is fura volt a kiejtése.
-Igen. A barátnőm. - mondtam ami már sajnos nem igaz, de ez nem számít mert Laráról van szó.
-Nos a baratnője kórházban van. Kérem minél hamarabb fáradjon be. - ahogy ezt ki mondta azt hittem hanyatt esek. Lara. Kórház. Kórház. Lara.
-Mi történt vele? - kérdezem idegesen.
-Több információt csak személyesen addhatok átt. - ezzel letette.
📱Idegesen támaszkodtam neki a falnak, kezemen az izmok, megfeszüktek. Rettegek attól, hogy baja esett neki.
Nem gondolkoztam többet azzonal indultam a reptéren, hogy minél hamarabb Larához siesek.Magyarországi kórházba futva siettek be.
-Jó napot Lara Varnyúhoz jöttem. - mondom a recepción.
-468-as szoba. - választ nem adva rohanni kezdek az említett szobába.A szobába Lara minden bizonnyal aludt így halkan ültem le mellé és csak néztem ahogy békésen alszik. Nem látszott rajta sérülés ami miatt megkönyebültem.
Őszintén nem tudom meddig lehettem úgy ott mikor az én hercegnőm kinyitotta a szemét.
-Lando? - hangja rekedtes volt.
-Itt vagyok. - eresztetem el felé egy mosolyt.
-Lando én én...
-Jó napot. - szakította félbe az orvos Larát. - Maga Lando Norris? - nézett rám.
-Igen én vagyok. - fogtam kezett a doktor úrral.
-A barátnőjét behoztuk mert komplikációk léptek fel a terhesség alatt. - arcom fal fehér lett. Lara terhes? De miért nem mondta? Én vagyok az apja. Larára néztem akinek egy könnycsepp gördült le az arcán.
-Terhes vagy? - kérdeztem döbbenten.
Lara némán bólintott. - Enyém?
-Igen, Lando a tiéd. - sírta elmagátt. Arcát kezeim közé fogtam.
-Nyugi baba. - töröltem le könnyeit.
-Nem is haragszol? - hangja meglepődött volt.
-Nem. Mert szeretlek. - itt már nem bírtam tovább megcsókoltam.
-Én is téged Lando Norris. - mondta miután elváltunk egymástól. Kezeimet a hasára vezettem.
-A mi kicsikénk. - sutogttam.
-A miénk. - ismételt meg engem............................ Lara Varnyú........................
Nagyon sokat jelentett számomra, hogy Lando megjelent a kórházban nálam. Az pedig leírhatatlan milyen boldog vagyok azért amiért Lando nem haragudott meg mert el titkoltam előle a gyerekét.
Landot már nem érdekli az, hogy ki ismeri fel vagy ki nem. Csak Lara és a jövendőbeli gyereke a fontos számára.
-Szerelmem. - kiáltott ki Lando a konyhából. Ugyan is ma a fiú készíti el az vacsorát.
-Itt vagyok. - lépek a fiúhoz, aki rögtön csókot lehel az ajkaimra.
-Mielőtt ennénk van egy fontos mondani valóm. - tördeli kezeit a fiú. - Tudod Lara egy idióta voltam mikor szakítottam veled, mert én még egy olyan csodálatos lányal nem fogom találkozni mint te. De nem is akkarok. Támogatsz mindenben és szeretsz engem úgy ahogy vagyok. Egy gyermekünk is születni fog. Szeretlek Lara és ez minden nap el is fogom mondani. Lara leszek a feleségem? - térdelt elém Lando.
-Igen. - mondtam a könnyeimmel küszködve.Lando Norris az én vőlegényem aki a gyermekem apja lesz aki a tökéletes férfi számomra. Ő életem szerelme. Mert ha valakit mindennél jobban szeretsz akkor úgy is vissza találtok egymáshoz mi vagyunk erre az élő példa. A jövő a miénk csak a hármunké a Norris családé.
ESTÁS LEYENDO
F1 one shots
Historia CortaF1-es és egyébb más autóversenyzőkről szóló One shotsok. Részek készülnek kérésre is. A részek kitalált történetek!