Ő csak magam miatt szeret |Charles Leclerc
A részt Varnyulara22 - vel írtam mint mindig.
Ez a rész igazából csak úgy jött, hogy tegnap láttunk egy videót amin az autóban ülő Charlest le támadják a rajongók. Ez miatt írtunk egy ilyen részt, hogy nem lehet könyű ha híres az ember.
A rész a pilóta szemszögéből van írva.
Charles szemszöge
- Köszönjük a pilótáknak. Ennyi volt. -
Másodikként hagytam el a termet és amikor kiléptem a sajtótájékoztató terméből egyenesen a parkolóba mentem hogy onnan a szállodába menjek lepihenni. Valahogy már a parkolóba vezető út se volt a legkönnyebb ugyan is rengeteg rajongó támadott le. Imádom őket viszont egy hosszú nap után már nekem is sok.
Az autómban beszállva fellélegeztem majd beindítva a Ferrarit kihajtottam és Monaco utcáin a hotelbe mentem.
Hazai futamon sokkal több szem figyel és les, hol vagy. Könnyebb volt hotelbe jönnöm mert így nem hiszem hogy minden sarok végén Leclerc szurkolóba botlok.
Kiszálltam a szálloda hátsó részén majd a gondolataimba merülve indultam a bejárat felé.
- Elnézést ne haragudjon. - kaptam a lány csuklója felé akinek véletlen neki mentem
A lány a melkasomnak esett, de röktön el is húzott.
-Semmi baj. - néz fel rám mosolyogva, a gyönyörű kék szemei csillognak.
-De tényleg sajnálom. - nézek rá bűnbánó arcal.
-Bárkivel meg esik. De ha nem haragszol és megyek. - intett és indult volna el.
-Várj! - kiáltok utána.
-Igen?
-Lehet most egoistának fogsz tartani. De te hogy hogy nem támadtál le? Nem tudod, hogy ki vagyok?
-Tudom, hogy ki vagy, de úgy gondolom nem illik csak úgy le támadni az embert és te is fáradt lehetsz. - a hangja olyan lágy, nem értem, hogy lehet valaki ilyen csodálatos ember.
-Köszönöm. - nézek rá egy fél mosollyal. - Sokan nem foglalkoznak a magán életemmel.
-Azok elég idióta emberek sose értettem őket.
-Ilyen ha híres az ember. - nevetek fel halkan bár magam sem tudom, hogy miért. Talán a kínomban.
-Csak légy önmagad ez a legfontosabb Charles. - mosolygog rám majd el indul. - Szia. - integet.
- Szia... - vakartam meg a tarkómat.
- Sarah - mosolygott.
Teljesen megfogott valami ebben a lányban.
A szobámba felérve egy gyors zuhany után bedőltem az ágyba majd el is nyomott az álom.
A reggel simán ment viszont az időmérőm után ez megváltozott. A Q2-ben kicsúsztam és összetörtem a kocsit. Ami meg még jobb hogy a csuklóm is megrándult.
- A baleset után a csapat rádióba mondtad hogy az autó oldala összetört. Mekkora a kár?
- Holnapra már biztos tudok menni vele, viszont csalódott vagyok mert így a 14. helyen rajtolok.
- Rendben. Sok szerencsét holnapra.
- Köszönöm.
Hát igen, az autó sokkal fontosabb mint én. Már megszoktam.
A pihenőszobámba mentem ahol gyorsan átt öltöztem és indultam a parkolóba. Útközben találkoztam egy rajongóval.
-Charles magának ez hazai verseny és össze törte a kocsiját. Nem gondolja, hogy szégyent hozz a Ferrarira és Monaco lakosaira? - a férfivel nem foglalkozva ültem be a kocsiba. Igazából rosszul esett amit mondott. Csaldótott is vagyok. Az autóba indítottam volna be a motort, de ekkor a csuklómba szúró fájdalom nyilaltt. A pulóveremett fel húztam ami alatt már az említett testrész elkezdett be dagadni. Utam a szállodába vezetett, útközben körül vettek a rajongók. Ilyenkor az a baj ha valakinek nem adsz akkor te vagy a rossz és a bunkó. Nehezen de megérkeztem a szállodába.
A szobám ajtajánál már nyomtam volna le a kilincset amikor a mellettem lévő szoba ajtaja kinyílt és Sarah lépett ki rajta.
- Oh szia Charles.
- Szia Sarah. - intettem a kezemmel.
- Mi történt a kezeddel? - lépett elém és a két kezébe fogta az enyémet.
- Hát ez hosszú történet de megrándult és ez lett belőle.
- És még nem kötötted be?
- Nem volt rá nagyon időm.
- Gyere. - húzott maga után majd egyenesen a szobájába vitt. Leültem a kanapéra és néztem ahogy a lány előveszi az egyik fiókból egy kisebb dobozt.
- Az mi? - mutattam a kis dobozra.
- Ködszer és fásli.
Óvatosan elkezdte körbe tekerni a kezemet. - Kész is. - mondta majd elengedte a kezemet.
-Köszi. - néztem rá.
-Szívesen. De van még valami igaz? - néz rám. Nem tudom honnan tudta leszűrni, hogy gond van. Ő olyan más mint a többi ember.
-Igen. - mondom halkan.
-Szeretnél róla beszélni? - néz rám. - Figyelj tudom, hogy nem ismerjük egymást teljesen, de ha gond van én meghalgatlak nem jó ha magadban tartod a dolgokat. - simít óvatosan végig a kezemen.
-Az időmérőt elcsesztem, egy nagy csalódás vagyok és csak az autó a lényeg folyton. - mondom ki végül ami a szívemet nyomja.
- Ne mondj olyat hogy csalódás vagy. Igen is te is számítasz mert nélküled a csapat sem lenne ott ahol most tart. A szurkolókkal és utálókkal ne foglalkozz mert csak az a lényeg amit te gondolsz és ezt sose felejtsd el.
- Köszi ez sokat segített.
- És lehet ezzel pont rossz pontra megyek... - hajtja le a fejét - De mindig gondolj ilyenkor Apukádra, Julesra és Anthoine-ra hogy milyen büszkék rád. Mivel csak azok lehetnek.
Lehajtottam a fejem majd pár másodperc múlva hirtelen megöleltem a lányt.
- Köszönök mindent tényleg.
- Ugyan nincs mit.Vasárnap futam.
-Akkor Charles csak okosan. - mondta a mérnököm. Idegesen száktam be az autóba.
-Charles box, box. - szóltak a rádión. A boxba behajtva kaptam új kerekekett.
Ezzel a 2-dik helyre kerültem előttem Hamilton. Már csak 3 kör van hátra megkéne előznöm.
-Charles megtudod csinálni.-Charles Leclerc megnyeri a hazai futamát.
-Ezt az ez az! - ordítottam. Boldogan száktam ki az autóból és vetettem magam a csapat közé. A lelátóra néztem ahol meg láttam Saraht.
-Charles vár a dobogó. - veregetett hátba az egyik mérnök.
A dobogóra ujjongva rohantam fel majd a magasba emeltem a trófeát. Nagyon boldog voltam. Ezt csak is Sarahnak köszönhetem.
Lementem a dobogóra majd rohanni kezdtem oda ahol utoljára láttam a lányt. Meg kell neki köszönöm.
- Elnézést ne har...
- Szia Charles. - nevetett
- Pont téged kerestelek.
- Engem? - vonta fel a szemöldökét.
- Igen. Csak megakartam köszönni.
- Már megköszönted.
- Tudom de... - néztem a szemébe - Valami megfogott benned és nem tudom... Eljössz velem majd vacsorázni?
- Igen. - pirult el.
A parkolóba mentem a kocsimhoz.
-Charles egy fényképet.
-Charles csak egy autogramot. - hallottam a rajongó tömeget. Ki osztottam pár autogramot. Majd be ültem az autómba és vezettem vissza a szállodába. A szobámba el készültem a vacsorára. Egy inget húztam fel és sötét szürke farmer nadrágot.
A mellettem lévő szobába mentem ahol miután bekopogtam Sarah nyitott ajtót.
-Gyönyörű vagy. - mosolygok rá.
-Köszi. - tűz egy tincset a füle mögé. A parkolóba együt léptünk ki ahol egy rajongó azzonal le támadott.
-Charles Leclerc kérem adjon egy autogramot. - hadonászott előttem. - gyorsan allá írtam neki majd indultunk volna tovább. - A barátnője? - nézet gúnyosan Sarahra. - Jobbat érdemelne.
-Gyere Sarah. - fogtam meg a kezét. - Ne haragudj. - nézek rá már az autóban.
-Ugyan Charles nem a tehibád ez miat ne legyél szomorú.
- Ugyan Charles nem a te hibád ez miatt ne legyél szomorú. - simít végig a kezemen.
- De igen is az enyém mert ha nem ismersz meg akkor most nem lenne az hogy téged is piszkálnak az emberek és ...
- Hé Charles. - fogja a fejem a két keze közé - Nem piszkálnak és örülök hogy megismertelek. Szóval ne feltételezz ilyet kérlek.
- Örülsz hogy megismertél egy ilyen embert?
- Igen Charles. Mert nekem bejön ez az ember. - néz mélyen a szemembe. Megfogom az állat majd közelebb húzom magamhoz és megcsókolom. Sose éreztem ilyet egy lány iránt, de ez most megtörtént és nem tudok ellenne mit tenni.
YOU ARE READING
F1 one shots
Short StoryF1-es és egyébb más autóversenyzőkről szóló One shotsok. Részek készülnek kérésre is. A részek kitalált történetek!