Yıldızcık^^Yorumcuk^^
İyi okumalar...
~Taehyung~
"Fıstık tenhaya geçelim istersen"
Gülerek benimle alay eden Ae Cha'ya gözlerimi devirmiştim.
Yanağımdan makas alırken elinden zar zor kurtulmuştum.
"Sen önce kendine bak.Bu tip ile sana kim bakar"
"Erkek olsam bile çekiciyim ben hanım!Doğru konuş!"
Cinsiyet değiştirmiştik.
Evet.
O erkek kılığına girerken bende kadın kılığına girmiştim.
Kasabada tanınmamak için tek şansımız buydu.
Dün akşam planımı masaya yatırmış ve her detayını ince ince düşünmüştük.
Bizimle aynı tarafta olabilecek,sırtımızı dayayabileceğimiz tek topluluk vardı.
İsyancılar.
Kraliyet karşıtı olan bu grup seve seve yapmasa da bize yardım edecekti.
Daha doğrusu ben öyle tahmin ediyordum.
"Gerçekten bu elbiseyi giymek zorunda mıydım?"
Yan odadan çıkan Jungkook'a baktığımızda giydiği çiçekli elbise ve taktığı sarı peruğa bakıyorduk.
"Keşke tek sorun bu olsa"diyerek yüzümü buruşturduğumda yanımıza gelen Jin,Jungkook'u görmesi ile gözlerini büyütmüş iki adım gerilemişti.
"Tanrı bağışlasın ama Jungkook hayatımda gördüğüm en çirkin kadın olabilirsin"
Jungkook ellerini belinde birleştirmişti.
"Neremi beğenmedin acaba sütçü bozuntusu?"
Dediği şey ile hepimiz aynı yere bakmıştık.Hepimizin ortak düşüncesini Jin dile getirmişti tabi.
"Bacak kıllarını"
Jungkook kendini beğenmiş bir tavırla peruğundan bir tutamı arkasına atmıştı.
"Hormonları bozuk bir kadınım ben bir kere.O yüzden böyle"
"Bu orman kaçkını gibi görünen kadını yanımızda taşımak istemiyorum ben"
Ae Cha'nın söylediği şey ile Jungkook gözlerini devirmişti.
"Sen önce suratına bak.Bu kadar uzun kirpikli adam nerede görülmüş?"
Jungkook ve Ae Cha atışmaya başladığında olayların büyümesini engellemek için araya girmiştim.
"Boş verin şimdi bunları.Sonuçta kimseyi etkilemek amacı ile gitmiyoruz.Amacımız kraliyet karşıtlarını tarafımıza çekmek unutmayın"
"İyi ki böyle bir amacımız yok zaten Taehyung.Sen kesinlikle başarısız olurdun"
Jin'in sokuşturduğu lafla bende az önce Jungkook'un yaptığı gibi gözlerimi devirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Prens//Taehyung ✓
FanfictionÜlkemin kurallarından birinde şöyle bir madde yer alırdı; Prens tahta geçene kadar halk tarafından tanınması yasaktır. 10.04.19 [bxg] Hayran kurguda#12 ~Tamamlandı~