0.9

4.9K 450 120
                                    

~Taehyung~

"Cidden bir posteri mi öpüyorsun.Yanında ben gibi yakışıklı bir adam varken"

Alay ediyordum.Dilime düşmüştü bit kere.Sonuna kadar fırsatı değerlendirecektim.

"Kes sesini!"

"Ae Cha,ayıp ediyorsun ama.Hem adamın yüzü gözü bile belli değil.Şuna bak sadece çirkin,cılız bir vücudu var"

Bende kendimi yermeyi sevmiyordum.Ama vereceği tepkiyi çok merak ediyordum.

"Söz ettiğin kişi şuan istese buraya binlerce askeri doldurtur ve seni mahveder.Farkındasın değil mi?"diye sordu.

Sinirlenmişti.Onun hassas noktasını bulmuştum.Her ne kadar bilmese bile hassas noktası bendim.

"Tabi güzelim.Kesin yapar bunu"

Keyifle koltukta geriye yaslandım bacak bacak üzerine atarken.

"Adamın daha hazinesini çalmak üzere olduğumdan bile haberi yok"

"Taehyung,hazine senin için sadece hayal olarak kalacak mankafa!"

"Hazineyi kapının önüne koyduğumda görüşeceğiz"

"Çık evimden!"

"Çocukların yanında nasıl konuşuyorsun?Hiç yakışıyor mu sana?"diyerek Minho'nun kulaklarını kapattım.

"Duyma abicim sen.Ablanın ne kadar gaddar olduğunu bilme"

Ae Cha'ya bakıp sırıttım.Damarına basıyordum.Kızgın hali hoşuma gidiyordu.

"Taehyung!Of!"

Ayağa kalkıp mutfağa geçmişti.Bende güldüm.

Minho yanıma oturup sokuldu.

"Sana abi diyebilir miyim?"diye sormuştu.Gülümseyerek kafasını okşadım ve daha çok göğsüme sokmuştum.

"Tabi diyebilirsin"

Kafamı Soo Bin'e çevirdiğimde ayakta bize bakıyordu.Diğer kolumu açarak gözlerimle gelmesini işaret ettim.

"Sende gelmek ister misin?"

Önce yere bakarak düşündü.Çok geçmeden yavaş adımlarla yanıma gelip oturmuştu.O da sokulduğunda başından öpmüştüm.

Sevgiye ihtiyaçları vardı.Bende onlara bütün sevgimi verecektim.

"Abi bizimle kalsana"

Minho gerçekten çok şirin bir çocuktu.Beklenti ile bana bakarken Soo Bin onu yanıtladı.

"Saçmalama.Onun başka bir evi var"

"Başka bir evin mi var?"

Gözlerini büyütmesiyle gülmüştüm.

"Evet"

"Bizimkinden güzel mi?"

"Hayır"diyerek kafamı iki yana salladım.Benim sarayım vardı.Ama huzurum yoktu.Huzur ve mutluluk olmayan hiçbir ev güzel olmazdı.

"Onu da mı çaldın?"diyerek ağzına mısır atan Ae Cha önüme kase koymuştu.

Patlattığı mısırlar güzel kokuyordu.

"Evet"

Güldüm.Şaşkınca bakıyordu.Bu soruyu şakasına sorduğunu biliyordum.

Ukala Prens//Taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin