Bana kızmayın ama sanki bu hikayemdeki yorum ve beğeniler az gibi geliyor.
Bu arada güzelcik bir bölüm sizlerle.
Bu bölüm tüm imkansız aşklara gelsin.
Sizleri seviyorum.Kendinize iyi bakın lütfen❤
~Taehyung~
"Tepsiyi masanın üzerine bırakıyorum.Artık bir şeyler yemelisin"
Gözlerimi izlediğim sarayın bahçesine bakan camımdan çektim ve Jungkook'a baktım.Bana beklentiyle bakıyordu.
Kafamı tekrar cama çevirdim ve kafamı olumsuzca salladım.
"İstemiyorum.Hiçbir şey yapmak dahil istemiyorum"
Yanıma geldi ve oturdu.
"Bak Taehyung.Sen bu ülkenin yöneticisi olacaksın.Bir kral bir kız yüzünden yerle bir mi olacak?"demesiyle ona baktım.
Hiç aşık olmamış gibi konuşuyordu.Her şey bu kadar kolay olsaydı neden insanlar aşkı için ölüyordu?
"Kız kardeşime aşık olduğunu bilmediğimi mi sanıyorsun?Sevipte yanında olmayan sen mi söylüyorsun bunu bana Jungkook"
Evet.Jungkook üvey kız kardeşime aşıktı.
Bunu hareketlerinden anlasam da ona belli etmiyordum.O da bizim gibi umutsuz vakaydı.
Cidden kız kardeşime nasıl aşık olurdu anlam veremiyordum.
O kibirliydi.
Ukalaydı bir kız olarak yetişmişti.
Jungkook'u tek kelimesi ile kırar diye bile korkuyordum.
"S-sen bunu-"
"Başından beri biliyordum"
Gözlerimi tekrar cama çevirdim.
"Hayat neden bu kadar acımasız?"diyerek yutkundum.Hayat gerçekten acımıyordu.Ae Cha annesiz babasız iki kardeşine bakmak zorundaydı.
Aşık olduğu adam onun için asla var olamayacaktı.
"Ben sadece onu sevmek istemiştim.Kol kanat germek,sahip çıkmak istedim"
Koltuğumda geriye yaslandım.
"Onun hayallerindeki erkek olmaktan ziyade yanında olmak istedim"
"Tahtı bırakmayı düşündün mü?"
Derin bir nefes bırakırken gözlerimi kapattım.
Evet.Düşünmüştüm fakat ben tahtı bıraktığımda ülkeye sahip çıkacak kimse yoktu.Tek Veliaht prensin ben olması şanssızlıktı.
"Düşündüm ama yapamam Jungkook.Eğer ben sahip çıkmazsam babam büyük bir hayal kırıklığına uğrar"
Kafasını salladı ona baktığımda.
"Doğru.Bu ülkenin senin gibi güzel kalpli bir krala ihtiyacı var"diyerek ayağa kalktı.
"Umarım ölmeden bu yemeği yersin"
"Aç olsam yerdim"
Odaya gürültü ile giren Hoseok sayesinde Jungkook kılıcını hızla çıkartmıştı.Bende ayağa kalkmış ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Prens//Taehyung ✓
FanfictionÜlkemin kurallarından birinde şöyle bir madde yer alırdı; Prens tahta geçene kadar halk tarafından tanınması yasaktır. 10.04.19 [bxg] Hayran kurguda#12 ~Tamamlandı~