~Taehyung~
Islık çalarak gözüme yansıyan güneşi elimle engelledim.Cidden saraydan çıkmayalı vampir gibi güneşten rahatsız olur olmuştum.
Derin bir nefes aldım ve meydana doğru adımladım.
Planım her zaman yaptığım gibi tezgahtar acosi ve ajummalara yardımda bulunmaktı.Bulunacaktım da.
Dün akşam Jungkook teklifimi kabul etmiş ne olursa olsun yanımda olacağını belirtmişti.
Bu durum beni mutlu ediyordu.Arkamda duracak,bana destek olacak birinin varlığı bende cesaret uyandırıyordu.
Oturmuş gece boyunca plan yapmıştık ve planımın sonu burada,çarşıda bitiyordu.
Tek sorun saraydan birinin benim yokluğumu fark edecek olmasıydı ki bunun olmamasını umuyordum.
Kuralları çiğnemek pahalıya patlardı.
Kalabalık olan çarşıya girmiş önüme gelene selam veriyordum.Burada herkes beni tanıyordu artık.Bir senedir saraydan kaçma işlevlerimi profesyonelce gerçekleştiriyordum.
Güzel rol yeteneğim sayesinde de kimse gram bir şey anlamıyordu
"Ah!Tae güzel oğlum!"diyerek gülümseyen kısa saçlı noonaya gülümsedim.
Buraya her gelişimde özellikle ona daha fazla yardımda bulunurdum.
Geçirdiği bir kazada baş parmağını kaybetmişti ve kocası felçliydi.Başlarının çaresine sadece bu tezgahtan kazandığı kadarıyla bakmaya çalışıyorlardı.
Yardımda bulunmak istiyordum.Kese kese altın yollamak.Fakat sarayda işler bu şekilde yürümüyordu.
En ufak bir para çıkışından bile babamın anında haberi oluyordu.Tek ümidim kral olup başa geçtiğimde altınları ulaştırabilmekti.
Yanıma geldi ve bana sıkı sıkı sarıldı.
Kollarım onu sıkı sıkı sararken "Noona!Nasılsın bugün?"dedim.Yüzüne bakıp gülümsedikten sonra onu beğeniyle süzdüm.
"Bugün de pek bir alımlıyız"
"Geçti bizden geçti"diyerek elini hafifçe havada salladı.
"Yaşlandık artık"
Gülümsememe mahçuplukta eklenmişti.
"Saçmalama Noona!Senin herifin senden başkasını gözü görmüyordur kesin"
Ortaya bir kahkaha bırakıp koluma hafifçe vurmuştu.
"Seni hergele!"diyerek yalandan bana kızmıştı.
"Neyse gel bakalım.Seni biriyle tanıştıracağım"diyerek koluma girmişti.Tezgahına doğru ilerlerken aynı zamanda konuşmaya devam ediyordu.
"Çok alımlı,güzel,zarif bir bayan"
Gülmemek için kendimi tuttuğum belli oluyor olmalıydı.Bana kız mı ayarlamaya çalışıyordu o?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Prens//Taehyung ✓
FanfictionÜlkemin kurallarından birinde şöyle bir madde yer alırdı; Prens tahta geçene kadar halk tarafından tanınması yasaktır. 10.04.19 [bxg] Hayran kurguda#12 ~Tamamlandı~