Yorumlarınızı merak ediyorum.Lütfen yorum ve yıldızcık bırakın.Sizleri seviyorum...
~Taehyung~
"Taehyung,o kız er yada geç gerçeği öğrenecek.O zaman ne yapacaksın?"diyen Jungkook'un sesi ile çay fincanımı masaya bıraktım.
Karşımdaki manzaraya bakarken Jungkook derin bir nefes almıştı.
"Biliyorum.Düşünceler seni boğmuş durumda ama geleceği de düşünmek zorundasın"
Jungkook'a döndüm.Çayından bir yudum aldı.Ardından o da benim gibi bardağını bırakmıştı.
"Neden düşüneyim ki?Eğer prens olduğumu söylemezsem Ae Cha üzülür mü?"
Alayla güldüm.
"Eminim ki 2 güne kalmaz unutur"
Karşımdaki manzaraya döndüm tekrar.Sarayın bahçesi gözüküyordu.Bahçeden sorumlu görevliler sulama işlemini yapıyorlardı.Hava güzeldi.
İkindi çayından sonra şöyle bir çıkıp hava alsam iyi olacak gibiydi.
"Kıskançlığının mağduru olma!Huysuzluk yapıyorsun şuan!"diyerek gözlerini büyüten Jungkook koltuğunda hışımla bana dönmüştü.
"Ne olmuş yani muhafız Hoseok ile konuşmuşsa?"
"O adamın adı Hoseok muymuş?"diyerek ilgiyle Jungkook'a döndüm bende.
Kütüphaneye turuncu saçlı bir adam girmişti.Üvey kız kardeşimin görevlendirmesi ile kütüphaneden kitap almaya gelmişti.Ardından Ae Cha'yı görmüş ve yanına gitmişti.
Onlar konuşup gülerken beni gereksiz bir sinir esir almıştı ve ben bu duygudan pek de hoşlanmamıştım.Bu yüzden Jungkook'a çay teklifinde bulunmuştum.
İkindi çayını severdim.Cidden.
"Sana sorduğumda ilgilenmediğini söylemiştin"
"İlgilenmiyorum zaten.Konu açtın boşa gitmesinde muhabbet yürüsün biraz değil mi?"diyerek geriye yaslandım.
Eğer ona ilgilendiğimi belli etseydim imalarından kurtulamayacaktım.Sürekli kızdan hoşlandığım ve aşık olabileceğim hakkında teoriler üretiyordu.
Ben ise işlerin bu şekilde ilerlememesini umuyordum.Bu benim felaketim olurdu.
"Tabi.Öyledir"
"Sırıtma karşımda Jungkook"
Elini fermuar çekercesine ağzına götürmüştü.
Derin bir nefes verdim.Bazen prens olmak yerine keşke bir çiftçi olsaydım diyordum.O zaman kafam rahat ve özgür olabilirdi.
"Hoseok iyi bir asker"
Göz ucuyla Jungkook'a baktım.
"Çalışkan,yakışıklı,tuttuğunu koparta-"
"Onunla evlenmeyeceğim Jungkook!Bana rakip olabilir mi onu söyle!"
"Rakip dediğine göre kabul etmiş sayılırsın"diyerek kaşlarını kaldırıp indirdi ima içeren ifadesi ile.
"Ne duymak istiyorsun?"
"Onu sevdiğini söyle"diye fısıldadı.
"Hayır"diyerek koltuktan kalktım.Ona aşık falan olamazdım.Bunu Jungkook'ta biliyordu.Böyle bir yetkim yoktu.Aşık olma yetkim bile elimden alınmıştı.
Peşimden kalkan Jungkook ile beraber kapıdan çıktık.O arkamda bende önünde koridor boyunca ilerlemeye başladık.Bahçeye inip bahçe görevlilerine yardım etmek istiyordum.
Prens olduğumu bilmiyorlardı.Böylelikle işim biraz da olsa kolaya binecekti.
Çaldığım ıslığın susmasını karşıma çıkan üvey kız kardeşim engellemişti.Giyindiği kabarık modelli beyaz elbisesini arkada bir kadın tutuyordu.
Elindeki yelpazeyi açtı ve beni baştan aşağıya süzdü.Kibirli bir kızdı ve ben bu durumunu hiç beğenmiyordum.
"Ne bu halin?Serseri gibi geziyorsun sarayda"
Aynı annesi gibiydi.Huyları ve hareketleri.
"Tişört ve pantolon giymek ne zamandan beri serserilik oldu?"
Gözlerini devirdi.
"Fotoğraf çekimi varmış.Babamı bekletme"
O giderken Jungkook'a döndüm.Bana bakıyordu.
Zoraki bir gülüş sergiledim.
"Sanırım yine suratımı gizleyecekler"
"Gidelim Taehyung"diyerek odama geri yöneldi.Sanırım çekim için hazırlanmalıydım.
Odama girdiğimde cam kenarına geçtim yine.Güneş batmak üzereydi ve bu anı fotoğraflamak istiyordum.
Hemen komidin çekmecesini açtım.Kendi çapımda fotoğraflar çekip onları saklardım.Anılar unutulup giderdi hafızadan.Bu yüzden somutlaştırmayı seviyordum.
Fotoğrafı çekip incelemeye başladım.Bu sırada kapı açıldı.
Kıyafetlerimi ayarlamak amacı ile kraliyet stilisti gelmiş olmalıydı.Bu yüzden çok umursamadım.
Kamerayı komidine bıraktım.
"Ae Cha!İçeriye neden girmiyorsun?!"diye kızan stilist ile gözlerimi kocaman açtım.
Hemen yüzümü duvara döndüm ve yüzümü buruşturdum.
Ae Cha'nın burada ne işi vardı?
En önemlisi de yüzümü görmüş olabilir miydi?
Şimdi ne yapacaktım ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Prens//Taehyung ✓
FanfictionÜlkemin kurallarından birinde şöyle bir madde yer alırdı; Prens tahta geçene kadar halk tarafından tanınması yasaktır. 10.04.19 [bxg] Hayran kurguda#12 ~Tamamlandı~