1.0

4.8K 445 115
                                    

~Taehyung~

"Jungkook,kütüphaneyi temizlettin mi?"

"Şuan temizlik aşamasında"diyerek zoraki gülümsemesi ile durdum.O da peşimden duraksamış ve bana bakmıştı.

"Sana yaklaşık 2 hafta önce söylemiştim bunu"

1 haftaya yakındır babam sefere çıkmıyordu.Bu beni deli ediyordu.Çünkü dışarıya çıkıp rahat bir nefes alamıyordum.

Kimseye yardım edemiyor sokak hayvanlarını besleyemiyordum.

Bu durum beni çok üzüyordu.

Jungkook ile muhabbet ediyordum bende bu sırada.İkindi çaylarımı onunla beraber içmeye başlamıştık.Ben bu duruma çok fena alışmıştım.

Şimdi ise kütüphaneye inmeye karar vermiştim.Biraz kitap dünyasına dalmak kafamı dağıtabilirdi.Çünkü ne zaman zihnim boşta kalsa düşünceler sarıyordu bedenimi.

Ae Cha gibi.

Onun yaşadığı zorlukları düşünüyordum.Ayakta kalmıştı kimse elinden tutmazken.

"Üzgünüm"diyerek elini ensesine götürüp kaşıdı.

"Ben unutmuşum"

"Sanıyorum ki bir ikindi çayı ile telafi edebiliriz"

"Emredersiniz efendim"demesi ile güldüm.Onunla dost olduğum için şanslı hissediyordum.

Arkamı kollayacak birinin olması bana güven veriyordu.

Kütüphanenin kapısını araladığımda içeriye şöyle bir göz atmıştım.2 kadın içeriyi temizliyordu.

"Durum ne?"

Jungkook'a fısıldamam ile o da bana aynı tonda yanıt vermişti.

"Senin prens olduğunu bilmiyorlar.Merak etme"

Güvenlik gereği benimle dip dibe olmayan görevliler hariç benim prens olduğumu bilen saray çalışanları yoktu.Günlük gelen temizlik görevlileri vardı ve onların benden dışarıda bahsetmesi beni tehlikeye atardı.

Raflara ilerledim ve krallığımızın 'görgü kuralları'adlı kitabını elime aldım.

Kitabı çıkarttığımda rafta olduğu boşluktan gördüğüm yüzle ağzım açık kalmıştı.

Ae Cha.

Burada ne arıyordu?

O da beni görmüş şaşırmıştı.Elindeki sarı bez düşmüştü.

"Taehyung?"

"Ae Cha?"

"Burada ne arıyorsun?"

"Burada ne arıyorsun?"

İkimizinde aynı anda sorduğu soru ile ortam daha da garipleşmişti.Gözlerimi kırpıştırdığımda o ani bir hareketle raflardaki kitapları çekip koca bir boşluk yaratmıştı.

Boşa rafa yaklaşıp sinirle fısıldadı.

"Taehyung!Sana vazgeçmeni söylemiştim!Nasıl saraya elini kolunu sallayarak girebiliyorsun sen?"

Ukala Prens//Taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin