1.3

4.7K 410 173
                                    

~Taehyung~

''Bu dedikodu da ne demek oluyor böyle?''diyen üvey annem yelpazesini açmış yüzüne doğru havalandırıyordu.

''O kızı saraydan kovun.Derhal!''

''Hayır!Benden bizzat emir almadan kimse ona dokunmayacak!''

Çıkışmamla üvey annem ve üvey kız kardeşimin gözleri bana dönmüştü.

Ae Cha'yı koruma altına almamın üzerinden 3 gün geçmişti ve bütün saray bu konuyu konuşuyordu.Bu yüzden acil durum toplanması yapmışlardı.

Stilist kadından şüphe duyuyordum.Ama kanıtlayana kadar tek kelime edemezdim.Eğer o değilse prens sıfatımı lekelemek istemiyordum.

Alayla gülen üvey kız kardeşim gözlerini devirdi.

''Ne o?Bana bir hizmetli parçasına aşık olduğunu söyleme''

''Bu seni ilgilendirmez''

''İlgilendirir majesteleri''diyen amcam bize doğru gelmeye başlamıştı.

Şuan kraliyet salonundaydık ve ortamın havası beni bunaltmıştı.Hele ki kötü düşüncelere sahip amcam beni daha da geriyordu.

''Sizin adınıza sürülecek en ufak bir leke tahta geçmenize bile engel olabilir''

İki adım atarak amcamın dibine girdim.Ona üstten bir bakış atmıştım.

''Bu konuda siz ne zamandır endişe duyar oldunuz sevgili amcacığım?''

Söylediğim sözlerin altında yatan anlamı anlayabiliyordu.

Bende onunkilerin anlamını tabiki.Ancak açık konuşmak onun zararına olurdu.Biliyordu.

''Her zaman majesteleri.Her zaman''diyen amcama alaylı yarım bir gülüş sundum.

Benim tahta geçememem durumunda akrabalık kanı taşıyan oğlu geçerdi.Çünkü ailede tek erkek çocuğu bizdik.

Ama bu fırsatı ona yaşatmamak için gerekirse ölürdüm.

İki adım gerileyerek eski yerime döndüm ve üvey anneme baktım.

''Kararlarımı sorgulamaya kalkmayın sakın.Kısa bir süre sonra tahta geçeceğim ve koskoca bir ülkeyi yöneteceğim.Kimse sıfatımı ve halkımı benden çok düşünemez''

Kapıya doğru ilerledim ve kapının yanında beni bekleyen Jungkook'a gözlerimle beni takip etmesini işaret ettim.

Kapıdan çıkmadan duraksadım ve sahte bir gülüşle ''iyi günler dilerim ailem''diyerek son noktayı koydum.

Bu durum beni deli ediyordu.

Kararlarıma kimse saygı duymuyor ve hep açığımı arıyorlardı.Bir şeyler dayatılıyor yapma zorunluluğu hissettiriliyordu.

Kimse bana politik bir evlilik yerine aşk evliliği mi tercih edersin diye sormuyordu.

Hiçbir soya ait olmayan birine aşık olamaz mıydım?

Odama girdiğimde kendimi yatağın üzerine bıraktım.

Derin bir nefes aldım.

''Nefret ediyorum''

Jungkook ellerini önünde bağlamış bana bakıyordu.Yatakta oturur pozisyona geçtim ve ona baktım.

''Hayatımdan nefret ediyorum''

Ukala Prens//Taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin