1.7

4.5K 404 198
                                    

Ben geldim!

Selamlar!Nasılsınız bakalım?

Ben de iyiyim.Sadece imksansız birine aşık olmuşum ona yanıyorum.Neyse bu kitap imkansız aşklara gelsin dediğim gibi.

Sizden istediğim bir şey var.

En beğendiğiniz kısma orayı beğendiğinizi ve nedenini yazabilir misiniz?

Bir de satır aralarınıza yorumlarınızı bekliyorum.Görüşleriniz benim için o kadar önemli ve değerli ki.Sizleri kelimeler ile anlatamayacağım kadar çok seviyorum.İyi ki varsınız.

İyi okumalar!

~Taehyung~

''Taehyung gitmek zorunda mısın?''

Bakan bakan iki tatlı çocuğa baktım.Ae Cha zindanda iken onlara göz kulak olmak boynumun borcu olmuştu.

Kimseleri yoktu.

''Ben gideceğim ama çok sürmeden ablanız gelecek''

''Ben neyim burada bostan korkuluğu mu?''diyen Hoseok muhafızın omzunu dostça sıktım.

Buraya Hoseok muhafız ile beraber gelmiştik.Ben saraya döndüğümde o bizim yokluğumuzu giderecekti.Ben de babam gelir gelmez onunla konuşacak,çocukların ablasını geri gönderecektim.

''Bilmem.Öyle değil misin?''

Gözlerini devirdi ve omuzlarımdan tutup beni kapıdan çıkarmıştı.Ona sarayda tüm olnaları anlatmış ve bize yardım etmesini istemiştim.O da koşulsuz kabul etmişti.

Çocuklar benim prens olduğum bilmediğimden bana arkadaşmışız gibi davranmasını istemiştim.

''Git buradan ve Ae Cha'yı gönder''

''Sanki sınırlarını fazla mı aştın?''diyerek mırıldandım.İş birliği yapıyor olabilirdik ama ondan hala hoşlanmıyordum.

''Bilmem.Öyle mi yaptım''

Gözlerimi devirirken Hoseok'un arkasından çıkan Minho ''Taehyung!''diye seslenmişti.Ben dizlerim üzerine eğilirken yanıma geldi ve boynuma sarıldı.Kollarımı ona sararken ''sana bir şey vermek istiyorum''demişti.

Ben şaşkınlıkla ondan ayrılıp bakarken elindeki aslanı bana uzatmıştı.

Bu aslan hasta olduğunda benden isteyip beraber uyuduğu aslandı.

''Taehyung ile konuştum.Sana sahip çıkacak''demesiyle aslana baktım.Aslana Taehyung ismini vermişti.Şimdi de Taehyung'u Taehyung'a veriyordu.

''Benim en yakın arkadaşım.Sürekli benimle oyun oynar.Seninle de oynayacak.İyi anlaşacaksınız''

Elinden yavaşça aldığım aslana gülümseyerek baktım.

''Neden en yakın arkadaşını bana veriyorsun Minho?''

''Senin ona daha çok ihtiyacın var''

''Sen çok zeki bir çocuksun.Büyüyünce mükemmel bir kral olacaksın''

Minho'ya son kez sarıldım.Ardından ayağa kalktığımda Hoseok'a ''Sana emanetler''demiştim.O kafa sallarken arkamı döndüm ve saraya doğru yürümeye başladım.Verdiği küçük aslancığı ceketimin bol cebine koymuştum.

Yol boyunca Ae Cha ve olamayacak geleceğimizi düşünüyordum.

Onu saraydan çıkartmalıydım.Benim koruma altına almamın ardından göze batmıştı.Rahat bırakmayacaklardı.Bu yüzden belki de onu altın bile yumurtlamayan bir tavuk yüzünden işinden kovan adamla konuşmalıydım.

Ukala Prens//Taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin