Daphne du Maurier
Upovedomená vodkyňa Pastierov spásy, ktorá sa snaží za každú cenu spraviť to, čo je správne. Prevzala post veliteľa Pastierov po svojom dedkovi.
Daphne sa netrápi maličkosťami, je flexibilná, nezávislá, intuitívna a pokojná. Vždy mešká ale pri tom je vášnivou vorkoholičkou. Slobodnou vôľou balansuje medzi optimizmom a realitou. Je ambiciózna, lojálna, verná a mierumilovná. Má červené vlasy a veľa náušníc. Vie vytvoriť a kontrolovať dym, čo často používa na zmätenie nepriateľa a na nepozorované zakrádanie.
Nicholas Winton
Na guľatom nose okrúhle okuliare s čiernym rámom, plné pery, hlboké vrásky okolo úst. Je pravou rukou Daphne, skoro najváženejším členom celých Pastierov.
Winton má schopnosť teleportácie. Všetko, čoho sa dotkne zmizne a ocitne sa na mieste ktoré mu určí.
Nefernefruaton Nefertiti, dcéra Večnosti
Nefertiti dokáže vytvoriť piesok z ničoho a premeniť nepriateľa na spráchnivenú, hnilú múmiu. Uvedomuje si, že táto schopnosť je skutočne veľmi nebezpečná, preto sa poväčšine len oháňa mačetou, ktorá jej visí po boku. Má opálenú pleť a chudú tvár s vystúpenými lícnymi kosťami. Dlhý rovný nos a prísne ústa. Oči, ktorými žmúri aby videla dobre aj bez okuliarov. Labutiu šiju a ušľachtilé črty. Je veselá, optimistická, starostlivá, samostatná, citlivá. Nemá rada ľudí so zlou náladou, sama je však veľmi náladová a vie sa rýchlo nahnevať. Keď sa jej niečo nepáči, neprijme to.
Oscar Wilde
Nikoho neočarí mužným zjavom ani súmernou tvárou. Je to však elegán s vypuklými očami, dlhým nosom a hustými vlasmi, ktoré mu padajú na ramená. Opieral sa o svoju vychádzkovú palicu, stojac zahalený v hrubom kabáte s kožušinovým golierom akoby sa práve vrátil so Sibírskej zimy. Oscar sa neustále tvári znudene a veľmi uťahane. Jeho schopnosť, Les silhouttes (taktiež veľmi nebezpečná), robí z vášho tieňa zhmotneného nepriateľa, ktorý vás polapí akoby ste boli len obyčajným vzduchom. Zmiznete v ňom ako duch, odnesie vás ako more.
Rosemoude Gérard
Nikdy ste nevideli pôvabnejšie stvorenie! Nesmelo sa usmieva a neustále o niečom rozpráva. Keď miluje, miluje celým srdcom a nejedenkrát sa trápila pre dušu v nebezpečenstve! Niet nikoho, kto by si neobľúbil kvet v jej hustých tmavých vlasoch, oči blízko pri sebe, šaty až po zem a priateľské objatia. Rosemoudina schodnosť je opakom tej Oscarovej. Zatiaľ čo on niekoho lapí do tieňa, ona ho z tadiaľ pomocou siedmich farieb Dúhy vytiahne.
Honoré de Balzac
Stojí vzpriamene na krátkych nohách, rýchlo sa naľaká. Má plazivú chôdzu a veľmi zlý zdravotný štýl. Pije síce byvolie mlieko ale aj cibetkovú kávu. Za deň aj 50 šálok! Možno i kvôli tomu sa topí vo finančných ťažkostiach. Spí veľmi málo, niekedy len tri hodiny za dva dni. Patrí k najoddanejším pracovníkom. Jeho schopnosť sa volá Ľalia v údolí.
Jeliel
Zaručuje víťazstvo tým, na ktorých nespravodlivo útočia. Dodáva svojim chránencom ušľachtilosť a čestnosť. Dokáže poskytnúť konštruktívne rady iným a vnáša poriadok do chaosu. Má zálusk najmä na idealistov. Kto sa ocitne pod jeho ochranou, toho obrys tela zažiari zlatou farbou a jeho sila sa strojnásobí, čím s ľahkosťou porazí nepriateľa. Dosť o sebe pochybuje, ale je trpezlivý. Jeliel stojí nepozorovaný v diaľke, oblečený v zelenom rúchu. Má dlhé, zlatohnedé vlasy, ktorých končeky sa stáčajú do jemných vĺn.
YOU ARE READING
Regarde!
FanfictionSidonie Gabrielle Colette je dcérou mafiána všetkých mafiánov. Naučil ju ako zo svojich superschopností dostať maximum a ako sa úplne oslobodiť od akýchkoľvek zaťažujúcich pocitov, spravil z nej stroj. Po jeho náhlej smrti sa ocitá v byte s mladšou...