~XIII~

3.4K 204 319
                                    

  Polisler olay yerine geldiklerinde maskeli adam narutoyla birlikte çoktan oradan uzaklaşmıştı. Yakındaki binadan biri çığlık sesini duymuş ve polisi aramıştı.

  Polisler kadını sorguladıklarında kadın balkondan baktığını ve içeri giren birini gördüğünü söyledi. Polisler bu bilgiyle biraz daha araştırma yapsalar da hiçnir ize rastlayamadılar. Bu bir kaçırılma ve cinayet vakasıydı.

  Geçen birkaç saat sonrası kenardaki bidondan narutonun parmak izine ulaşılsa da başka hiçbir önemli ipucu bulamadılar. Polislere göre kaçırılan naruto isimli gençti. Haberlere de aynı bu şekilde geçirildi. Gerçi polis ne kadar kanıt olmasa da ASİS adındaki seri katil örgütünden şüpheleniyordu. Ama dava kanıt yetersizliğinden kısa süre de kapandı ve naruto hiçbir şekilde bulunamadı.

  Olayı araştıran dedektiflerden biri daha sonra kaçırılan genç narutonun ölmüş olma ihtimalinin yüksek olduğunu açıkladı. Buna ne kadar hiç kimse inanmak istemese de en çok üzülen okuldaki kızlardı.

------------------------------------------------------------------
~flashback~
•naru ağzından• 🍥

 
  Gözlerimi açtığımda karanlık bir odadaydım. Sainin beni tuttuğu oda gibiydi ama bu oda daha küçük. Oturur poziyona geldiğimde bir sedyede yattığımı fark ettim. Sırtımın ağrıma nedeni çözüldü.

  Tam önümde duran kapı yavaşça açıldığında siyah maskeli 2 kişi odaya girdi. Birinin kız olduğu göğüslerinden belli oluyordu.

"N-nerdeyim ben? Beni neden buraya getirdiniz?"

"Çok soru sorma.. Neden olduğunu biraz düşünsen bulursun.." Biraz daha sedyeye yaklaştığında kemerine asılmış kelepçeyi çıkardı.

"Peki.. bana ne yapmayı.. düşünüyorsunuz?"

"Bunu senin kararların belirlicek.. ama korkmana gerek yok. Sana zarar vermek gibi bir niyetimiz yok.."

  Maskeli kız diğer adamın yanına doğru hareketlendiğinde adam bana kelepçeleri takmaya hazırlanıyordu. Gerçeği söylemek gerekirse şuan korkudan altıma yapmak üzereyim.. Bu adam kadını öldüren ve beni buraya getiren adam. Belki o kız da böyle şeyler yapmıştır? Hangi cehenneme düştüm yaa...

"Bunun hepsi senin suçun S. Onun orada olduğunu fark etmen gerekirdi. Oradan hemen ayrılmalıydın.. Şu saçma, ölülere dua etme işini bırak artık. Senin yüzünden patron bana sinirleniyor.. Tabii, bir nevi bu senin işine yaradı. Eninde sonunda onu buraya getirmen gerekiyodu zaten. Seni şanslı pislik.."

"Kapa çeneni.. Çok konuşuyorsun. Daha söylemem gerekeni bile söylemedim."

  Neler dönüyor burada lan? Birşey anladıysam benimde ismim naruto değil. Beni buraya getirmek? Ne demeye çalışıyorlar bunlar?

"Imm.. Sizi bölmek istemem ama... Bunları duyduğumun farkındamısınız?"

"Ahh.. Fazla oluyorsunuz ama. İkinizde kapayın çenenizi yoksa dilinizi keser yuttururum size..."

  KORKUNÇ..

"Saolun.. Konuya dönecek olursam.. Uzumaki. İki seçeneğin var.. Bizimle çalışacaksın ve seni öldürmeyeceğim yada kabul etmeyeceksin ve patronun emriyle seni hemen şimdi öldüreceğim."

"Ağır ol adamım.. Zaten çok gergin onu daha da zorluyorsun.. Onu bu zamana kadar tanımış olman gerekir. Gergin ortamlarda konuşamadığını biliyorsun.."

  Ha? Az önce ne oldu? Ne demem gerekiyor şuan? Beynim çalışmayı durdurdu.. Maskeli kız önüme geçip ellerimi sanki ona güvenmem gerekiyormuşçasına tuttu. Biraz eğildiğinde daha rahat bir şekilde bakabiliyordu.

"Naruto? Bana bakarmısın? Şimdi sana herşeyi açıklayacağım.." Eliyle yavaşça elimi okşadı. " Seni buraya getirmemizin sebebi şurdaki adamı iş üstünde yakalamış olman.. Başka biri olsaydı onu orada vururdu ama sen özelsin.. Patronun emriyle sana gözkulak olmak için görev aldık. Bu yüzden seni orada öldürmedi.. Buraya gelmeden önce patron bize katılmanı istedi.. Tabi eğer kabul etmezsen seni öldürmek zorunda kalırız.. Çünkü herşeyi biliyorsun.. Lütfen düşünerek seçimini yap sana güveniyorum.. Eğer bize katılırsan sana zarar gelmeyeceğini temin ederim. Seni eğiteceğiz.. Ayrıca son birşey olarak.. Eğer bize katılmayı seçersen maskelerimizi çıkartıcağız.. Şimdi lütfen iyice düşünerek karar ver.."

  Kız yavaşça ellerini çekerken geri çekildi. İkiside benim ne karar vereceğimi merak ediyordu. Bu saçmalık.. İki türlüde kaybedecek gibi hissediyorum.. Ayrıca neden ben? Neden bir başkası değil?? Neden ben abi? Kafayı yiyeceğim..

  Şöyle bir düşünücek olursak. İçinde bulunduğum durum bok yoluna gidiyor.. Ya öleceğim ya öleceğim durumu gibi. Hangi ölüm daha iyinin seçimini yapıyorum şuan. Onların kim olduğunu bilmiyorum.. Onlara güvenebilirmiyim onu hiç bilmiyorum..

  Bu durum da ne yapmalıyım? Burada böylece ölmek istemiyorum.. Sadece kabul edip ne olacağına bakacağım? Umarım şuandan itibaren daha güzel bir hayatım olur.

"P-peki.. Size katılacağım.. Ama gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Size güvenmelimiyim onu da bilmiyorum.. Ama tek birşeyi biliyorum. Burada ölmek istemiyorum."

"İyi seçim uzumaki."

"Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Çok mutluyum iyiki bu seçimi yaptın.."

"Artık maskelere gerek kalmadı. Maskeni açabilirsin."

   İkiside son bir bakışla maskelerini açtılar.

" İİNOO!? " "S-SASUKEE!?"

HİKAYE BOK YOLUNA GİDİYOO. Doğaçlama gitmeye başladı olay.. Olayın buraya kadar geliceğini hiç düşünmemiştim. Başladık bi yola gidiyoz hayırlısı kfjfkdkkfjjf. Yazım hataları varsa sorry.😅 Okuduğunuz ve oy attığınız için saolun seviliyosunuz 😘 byy

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin