•naru bakış açısı• 🍥
Akşam uyuyamadım, hemde hiç . Gözümü bile kırpmadım diyebilirim. Sürekli birinin beni izlediği hissine kapıldım. Hiç hoş bir duygu değil. İlk defa bu tür şeyler hissediyorum. Gerçekten korkmaya başladım...
Bu gün çarşamba ve saat 7:30. Benim çok sevdiğim alarmım beni sabahın köründe uyandırdı. Yanlış anlamayın gerçekten çok seviyorum alarmımı çok şeker anime figürü şeklinde.( YN:gönlümüz isterdi böyle bir alarmımız olmasını.) Kahvaltıyı yapmak için aşağı indim. Kendime bir tost ve bir kahve hazırladıktan sonra ve yedikten sonra okula doğru yürümeye başladım. Gene aynı duygu. İzleniliyorum...Okula geldiğimde sanki dışarda beni bekliyorlarmış gibi herkes başıma üşüştü. Yahu bende insanım dimi nefes almam gerekiyo hani. Bir grup kızın sorularını itekleye itekleye okula girdim. Birde ne göriyim başka bir kız kalabalığı. Bana kurtuluş yok.
"Naruto dün neden okula gelmedin?"
"Naruto-kun iyimisin?"
"Birşeyin yok dimi?"
Kızlara topluca bir cevap verdikten sonra sınıfa oturduğum en arka cam kenarı sırama oturdum. İno bir süre sonra yanıma gelip oturdu.
"Naruto sen iyi misin? Dün gelmedin. Bu günde yüzünden düşen bin parça. Neler oluyor?"
Küçük bir iç çektikten sonra inoyu daha fazla merakta bırakmamak için sorusuna genel bir cevap vermeye karar verdim. Tabi eğer ben söylemezsem ne yapar ne eder o gün bana ne olduğunu ayrıntılı öğrenir.
"En baştan anlatıcak olursam geçen gün eve giderken bir grup adamla karşılaştım. Birini dövüyorlardı. Sonra silah sesi duydum. Bende koşup yardım etmek için çocuğun yanına gittim. Sonra bende vuruldum. Omzumdan izi büyük ihtimal geçmicek. Ondan sonrası hastane."
İno beni teselli edercesine sırtıma vurdu sonrada sırasına döndü. Birkaç dakika sonrada öğretmen içeri girdi. Sıkıcı bir matematikli edebiyatlı dersten sonra sasuke nin yanına gittim. Sınıfta tek başına oturuyordu.
"Hey."
"Sen miydin? Selam."
"Benden başka birinimi bekliyordun? Yoksaaa..." İmalı bir bakış attım.
"Saçmalama naruto. Bu arada neden dün okula gelmedin. Mesajlarımada cevap vermedin. Birşey mi oldu?"
İnoya anlattıklarımın aynısını sasuke yede anlattıktan sonra biraz daha sohbet ettik. Zil çalınca ben sınıfa gitmek için ordan ayrıldım.
Bütün bir gün sıkıcı ve bayıltıcı geçti. Cidden ama neden bir gün boş boş oturamıyoruzki birde matematik, fizik, biyoloji aynı günemi konur ya ayıp ayıp burda can çekişiyodum. Neyse.
Okuldan çıkarken takıldığım birkaç grup ve kızlardan sonra eve gitmek için tekrar yola koyuldum. Parkın yakınından geçerken sasuke yi bir bankın yanında birisiyle konuşurken gördüm.
"Bu garip sasuke niye böyle biriyle konuşsunki. Acaba arkadaşı falan mı. Ama sırf siyah giyinmiş kapşonlu biri. Merakta etmiyo değilim ama. Arkadaşıdır diyip geçicem." Tabikide kısık söyledim normal konuştuğumu sanmayın yani. İnşallah duymamıştır. Ama duycağını zannetmiyorum.
Eve gelmemle çantamı ve ayakkabılarımı sağa sola fırlatıp odama çıkıp boylu boyunca uzanmam çok zamanımı almadı. Zaten birkaç dakika sonrada uyumuşum...
Gece sert bir gümbürtüye sıçrayarak uyandım. Korkmadım deyil şimdi.
"Gece gece bu ses ne ya."
Aşşağı kontrol etmek için indim. Mutfağın ordaki ikili cam sonuna kadar açıktı. Yerdede toprak izler vardı. Ardından minik bir gıcırdama duydum.
İçerde Biri Var...
Selam chanlar bu kitabı askıya almıştım ama bir baktımki aklıma fikir gelmiş hemen yazıyım yayınlıyım dedim. Bence iyi etmişim.😊 bu kitaba fikir gelirse bölüm atıcam ama bu kitabı uzun tutmayı düşünmüyorum o yüzden konuya hemen giriş yapmak istiyorum. Bundan sonra olaylar başlicak. Bir dahaki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum o yüzden bir söz veremicem. Neysem sizi seviyorum. 😍😘 by by~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat (sasunaru)
RandomNaruto gelecekte olacaklardan habersiz yatağında yatıyordu. Telefonuna gelen mesajla irkildi ve gelen mesaj, bütün hayatını değiştirdi. •Bu kitap yaoi dir. Yani sasunaru dur. (boy-boy dur.) •Smut konusunu bilemiyorum. Eğer olursa haber veririm. ...