~I~

12.2K 466 627
                                    

•naru bakış açısı • 🍥

Neden bu kadar sessiz bu oda? Bu odayı hiçbir zaman sevemedim. Sanırım biraz gezmeye gideceğim.
Evi kilitleyip evden uzaklara doğru yürümeye başladım. Buralarda sarışın erkekleri seven bir sürü kız olsada fazla takmıyorum. Onlar bana hayranlıkla bakarken sadece gülümsemekle yetiniyorum. Konuşmayı çok sevsem ve arkadaş edinmeyi çok sevsem de bazı kızlardan nefret ettiğim doğru. Mesela yılışık kızlar. Malesef bende ondan fazla var. Şimdi okulda ne olacağını siz görün.

"Naruto-kun bu gün nasılsın? "

"Naruto sen onu dinleme. Bak sana ne aldım. "

Gene başladıklarının farkındayım ama bu tür kızları pek sevmem. Sınıfa girdiğimde gene o kız sürüsü peşimdeydi. En arka sıra cam kenarına geçip oturdum. Ama bu kızların benle ilgilenmesi birazda hoş. Tabi mavi gözlü sarı saçlı bir erkeği kim kaçırmak ister. İşte ben buyum. Sevilen bir kişiyim. Hem okulda olsun hem sosyal medyada olsun sevildiğimi bilmek güzel. Ders başladığında derse kakashi sensei girdi. Hadi ama bu haftanın kaçıncı fizik dersi. Anlamıyonuzmu ben fizik sev-mi-yo-rum.

"Naruto iyimisin? Canın sıkkın gibi. "

İşte benim canım arkadaşım. Kendimi kötü hissetsem yanımda olan kişi.

"İyiyim ino. Teşekkür ederim. Sadece biraz başım ağrıyor o kadar"

"Peki. geçmiş olsun. "

Dersler bittikten sonra eve gittim. Bilgisayarımı açıp sosyal medyadaki mesajlarımı kontrol ettim. Yani hayran kızlardan gelen mesajları. Yarın sınavım olduğu için çalişmak için masama geçtim. Sınavlardan kesinlikle nefret ediyorum. Hemde fizik sınavı. Bütün gece çalıştıktan sonra saat iki gibi yattım ve uykumun bölünmemesi için dua ettim.

Selam chanlar. Bölüm biraz kısa çünkü yazdığım telefonda bir problem oldu ve ilk bölüm diye mazur görün. Hikayenin gidişatıyla ilgili fikirleriniz varsa özelden yazabilirsiniz. Hepsini göz önünde bulunduracağım. Oy ve yorumlarınızk bekliyorum.Fazla uzattım yeniden. Hepinizi öpüyorum😘

🍥🍥🍥🍥🍥         🍅🍅🍅🍅🍅
YAZAR-CHAN         KAÇARRRRR

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin