~XIV~

3.5K 199 492
                                    

•Naru bakış açısı•🍥

" İİNOO!? " "S-SASUKEE!?"
_____________________________________________

  Bu haberin iyi mi yoksa kötü bir yola mı gideceğini bilmiyorum ama bu yolda ilerlerken kafayı yemesem iyidir...

"U-umarım mantıklı bir açıklaması vardır.. Y-yoksa kesinlikle kafayı yemek üzereyim.. Bu yüzden bir açıklama yapsanız benim için gerçekten çok işe yarayacak..."

  İno yavaşça yanıma geldiğinde elini omuzuma attı. İçtenlikle gülümsediğinde hala gergindim ve bunu bastırmak için hiçbir efor sarfetmiyordum.

"Bunu burada konuşabileceğimizi sanmıyorum. İstersen oturma odasına çıkalım.. Orada sana herşeyi anlatacağım. Daha sonrada sasuke seni patronun odasına götürecek.. Tamam mı?"

  Başımı tamam anlamında salladığımda sasuke yavaşça odanın kapısını açtı ve geçmemiz için kapıyı tuttu. Önden ino daha sonra da ben olucak şekilde odadan çıktık.. Odadan çıkarken sasuke yavaşça elini saçlarımda gezdirdi..

"Doğru seçim usuratonkachi.."

  Kalbim hızla atmaya başladığında çokça gerildim.. Noluya lan bana?! Çok gerildim yaa... Ölecem şimdi gerginlikten.. Sasuke beni çok korkutuyo. Normalde çok nazik davranırdı dışarıda ama burda.. burda çok sert.. Ama, böyle bile olsa kalbim çok hızlı atmaya başladı birden.. Neler oluyo ya?!

"Naruto? Geliyormusun? Oturma odası bu tarafta.."

"G-geliyoruum!"

  Merdivenlerden yukarıya çıktıktan sonra demir bir kapıdan geçtik.. Kapılarda duvarlar kadar sağlamdı. Burası düşündüğümden daha korunaklı..

  Oturma odasına geldiğimizde buranın oturma odası değilde kocaman bir salon olduğunu anlamak çok zor olmadı. Salonun ortasında bulunan yan yana dizilmiş koltuklardan birine oturdum. İno yanıma, sasuke ise bizim karşımızdaki koltuğa oturdu.. Bu çocuk iyice beni korkutmaya başladı...

"Aslında sana çok birşey anlatmam doğru olmaz.. Patronun kendisi anlatsa daha iyi olur. Şimdi ben sadece sana burada ne yapman gerektiğini kısaca anlatıcam.. Gerisini patrondan dinlersin."

"Imm.. Peki.."

"İyi dinlesen iyi olur aptal.. İno, sende lafı fazla uzatma patron bekliyo.."

"Dostum bi sakin olurmusun? Ne yapacağımı biliyorum ben.. Daha önce çok kez bunu yaptım o yüzden o çeneni kapasan iyi edersin.."

"Tch.."

  Aralarındaki laf atışmaları iyice uzarken kafamın içindeki düşünceler bir türlü surmuyordu.. Neden buradayım? Beni neden buraya getirdiler? Patronları benden ne istiyor? Narutoo sakin olll... Sakin olmalısıın... Sakinnn... Offff...

"Başlıyorum o zaman.. Daha öncede söylediğim gibi seni buraya sasuke yi iş üstünde yakaladığın için getirdi. Ama patrondan aldığımız emirle zaten seni bir zaman sonra buraya getirmeliydik.. Aldığımız emir seni korumaktı. Herşeyden.. Ve o gün sen kaçırıldığında bu işin daha kısa süreceğini anladık.. Imm nasıl desem şimdi.. Seni kaçıran sai bizim iş arkadaşımız.."

"NEE?!!! ŞİMDİ SEN BANA DİYORSUNKİ SENİ ÖLENE KADAR DÖVEN İŞKENCE YAPAN ADAM BENİM İŞ ARKADAŞIM?!! SİZ KAFAYIMI YEDİNİZ?!! BEN ORADA NE KADAR KÖTÜ ZAMAN GEÇİRDİM HABERİNİZ BİLE YOK.. ÖYLECE KONUŞUYORSUN İNO! "

"Seni kurtaran bendim... Seni kaçırdığını öğrendiğimde aşağı inip saiyi dövüp koluna o iğneyi vuran ve seni dışarı çıkartıp ağacın di b ine yaslayan bendim.. Şimdi kapa çeneni ve inoyu dinlemeye devam et.. O heriften haz etmeyen tek sen değilsin uzumaki.."

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin