~VII~

5.4K 300 229
                                    

Burada baya zaman geçirdikten sonra şunu farkettimki burası iğrenç bir yer. İğrenç kokuyo ve şu sai olayın en boktan yeri. Kapalı alan bana yaramıyo bunu anlamış oldum. Her tarafımın kanamasıda cabası. Ve sorun bu adamın benimle ne alıp veremediği var. Abicim ben normal bir liseliyim bırak daaa. İyice kafayı yedim burda. Başım ağrıyo ve uzun zamandır birşey yemedim. Saat kaç günlerden ne bunlar hiç yok. Saçma salak bağlı bir şekilde oturuyorum. Acınası.
     
   İçeriye giren sai ile düşüncelerim bölünürken içimden tekrar bir küfür savurdum, halime ve şu önümdeki beyinsize.
   
   "Bu gün senin için başka bir eğlencem var. Ee nasıl hissediyorsun?"

   "Seni kahrolasıca herif!!"

   "Wowowow sakin ol bakalım. Aslında çokta eğlenceliydi. Ama galiba ben tek eğleneceğim bugün, bu üzücü."

   Konuşması yarıda bölündü ve birden kapıya doğru ilerledi ve çıktı. Birkaç dakika sonra birkaç bağırış sesi duydum sonra kapı açıldı. Kapıdan içeri giren siyah maskeli benim boylarda biriydi. Bana doğru yaklaştı ve cebinden bir iğne çıkardı. Bağlı olduğumdan dolayı bişi yapamadım. İğnenin içindeki sıvıyı kolumdan enjekte etti. Başım dönmeye başlıyınca bunun bayıltmak için kullanılan iğnelerden olduğunu anladım. Bilincim kapanma aşamasına geçerken duyduğum sesle etraf iyice karardı.

     "Üzgünüm Naruto..."

Bölümün kısalığı için üzgünüm ama bu zamanlarda daha fazla yazmaya çalışacağım. Sizce o kimdi? Yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi öpüyorum .😘

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin