~XIX~

2.4K 136 124
                                    

Elimden tutarak birlikte antreman sahasına girdik. Az önceki olaylar yüzünden yüzüm yanıyooo! Hem o alışman gerekiyo mu dedi?! Y-yani bunu tekrar yapıcak?!

"Hadi gel. Ama sevgilim olman eğitim yaparken sana yumuşicam anlamına gelmiyo.. Dikkat etmelisin."

"İlk ağırdan alsan sasuke?"

"Senin için ilk başta fazla zorlamicam.. Ama devamına söz veremem.. Bu sefer biraz daha uzun bir kılıçla antreman yapıcaz. Daha öncekilerden biraz daha zor olucak. Daha önce hiç kılıç tutmadığına eminim bu yüzden çok daha dikkatli olmalısın. Yine çok keskin olmayanla başlayalım devamına bakarız.."

"P-peki.."

Sasuke birkaç kılıca baktıktan sonra içlerinden birini seçip elini kılıcın üstünde gezdirdi..

"Kılıcını rahat kaldırabileceğin ve rahat hareket ettirebileceğinden emin olduktan sonra al. Eğer kılıç sana uygun değilse en fazla 10 dakika sonra bileğinde dayanılmaz bir acı hissedersin.."

Sasukeyi bölmemek için sadece onu dinlemekle yetinmiştim ama işin aslı daha önce kılıç kullanmıştım.. Ne kadar iyi olduğumu bilmiyorum ama yeterince şey bildiğime emindim. Bir ara arkadaşım zoruyla katılmıştım ve daha sonra hoşuma gittiğinden bırakmamıştım. Böyle bir kurs neden var bende bilmiyorum ama var işte?

İçlerinden birkaçına baktıktan sonra en rahat hissettiğim birini aldım ve sahaya geçtik.

"Temelden başlamaya gerek olduğunu sanmıyorum sasuke, şey ben daha önced-"

"Görücez bakalım. Madem temelden başlamak istemiyorsun demekki bu bildiğin anlamına geliyo. Hamlelerimi karşıla bakalım.."

Üzerime atladığında refleks olarak kılıcı kaldırmış ve kendime siper ettim. Arka arkaya yavaştan hızlıya doğru adımlarını ilerleterek bana saldırıyordu ama daha önce ders aldığımdan dolayı saldırılarını engelleyebiliyordum.

Birkaç dakika sonra durdu ve gülümsedi. Neye gülümsediğiyle alakalı hiçbir fikrim yok. Ama düşündüğümden daha iyi savuşturdum.. Bu kadar iyi olduğumu hiç tahmin etmezdim..

"Neden daha önce ders aldığını söylemedin?"

"Söylemeye çalıştım aslında a-ama dinlemedin.."

"Neden yardım istediğini anlamıyorum.. Bu hareketlerle gayet iyisin."

"Ciddi misin?! Bu kadar olduğunu hiç düşünmemiştim.."

"Aslında sevindim.. Temellerden nefret ederim. Bu antreman eğlenceli olucak.."

"Hadi başlayalım!"

~yaklaşık 1 hafta sonra~ (yn:fikir gelmiyoo)

Yaklaşık bir hafta boyunca sasuke ile antreman yaptık.. Arada ino da yanımıza geldi ve bize küçük bıçak atmayı gösterdi. Bu işte berbatım. Sasuke her zamanki gibi mükemmeldi. Onun gibi olmak isterdim.

Son günlerde işler çok daha karışmış kaldığımız yerdeki insan sayısı artmış ve bir koşuşturma oluşmuştu. Ama sasuke nerde boş alan bulsa beni öpmeye devam ediyordu. Cidden çok utanıyoruum ama bi türlü anlamıyoo!! Ya biri görseydii!?

Hala görevin ne zaman başlayacağı ile ilgili bir bilgi yoktu ama ortamın gericiliği ve karmaşasından yakın zamanda olduğu anlaşılabilirdi.

İno ile yaptığımız antremanda su içmek için mola vermiştik. Bu sefer sasuke gelmemiş işi olduğunu söylemişti.. Ne işi olduğunu merak ediyorum açıkçası.

Kapının aniden açılmasıyla içeri saçlarını iki yana topuz yapmış yaklaşık bizim yaşlarımızda bir kız girdi. Geçen günlerde salonda konuşmuşluğumuz olmuştu, adını da o zaman öğrenmiştim. Soluklanmak için durduğunda ikimizde ona kitlenmiştik.. Birşey mi oldu acaba? Koştuğu belli..

"İno.. Naruto.. Haah.. Bi dakika.. Tamam, iyiyim.. Patron acilen herkesi salona bekliyo! Çok acil dedi!"

"İno hadi kalk.."

"Off off.. Bi su içirmediniz yemin ederim alıcağınız olsun! Hem benim kara sıçanım da yok. Onla konuşmam gereken birşey vardı sözde.."

"İno şimdi bunun sırası değil! Patron acil çağırdı diyorum!"

"Aman be geliyorum.."

İkimizde hızlıca ayağı kalkıp tenten ile salona koştuk.. İçimde kötü bir his var. Umarım kötü birşey olmamıştır..

Salona geldiğimizde diğer koridordan da koşarak birkaç kişi içeri girdi. Herkes salonda toplandığında patron içeri girdi ve direk söze girdi.. Korkmaya başlıyorum izninizle..

"Acil herkes hazırlansın! Görevi hemen şimdi başlatıyorum. Yer bilgisini oluşturduğumuz gruplara dağıtacağım. En kısa sürede yoldaşınızı oradan çıkarmanız icab ediyo. En kısa sürede hazırlanın ve yola çıkın! DAĞILIN!!"

Birden herkes ayaklanıp koşmaya başladığında ne yapacağımı bilemedim. Ne yapmalıyım? Aniden kolumdan çekilmeye başladığımda sasukenin beni kolumdan tuttuğunu ve koşmaya bailadığımızı fark ettim.. Arkamızda da ino vardı..

Odamıza girip eşyaları hazırlamaya başladıktan sonra hızlıca açılan kapı ile içeri giren tenten di. Şans eseri dördümüz bir takım olmuştuk ama çokta şansa olduğunu sanmıyorum..

Yanıma yayımı ve sasuke sayesinde geçen günlerde aldığım yeni kılıcı aldım.. Sasukeye döndüğümde onunda bir katana aldığını gördüm. İno ise yanına bir sürü bomba almıştı ve yanından ayırmadığı tabletini unutmamak lazım..

"Naruto bu senin ilk ciddi görevin.. Tereddüt etmemelisin.. Yoksa sen ölürsün.."

"A-anladım.."

"Hadi gidelim çocuklar araba bizi bekliyo.."

"Araba mı? Ne zaman hazırlandı?"

"Herşey hazırlandı.. Şimdi bunu düşünücek zaman yok.. Son gelen bilgilere göre yoldaşımız iyi durumda değil bu yüzden çok dikkatli ve hızlı olmalıyız.. Nerde olduğunu bilmediğimizden bütün heryeri aramalıyız bu yüzden bize yer haritası verildi. Kendi üzerimize düşen bölgeyi iyice arayacağız. Yoldaşımızı bulan grup kulaklık telsizleriyle her grupla iliteşime geçicekler ve saldıracağız.. Önümüze gelen herkesi yok edebiliriz diye emir aldık yani çekinmeden öldürebilirsiniz.."

"Anlaşıldı.. Hadi gidelim.."

"Yehuuu uzun zamandır böyle eğlenceli bir göreve çıkmamıştım! Sen heyecanlı değilmisin naruto?!"

"Bilmiyorum.. Aslında biraz korkuyorum.."

Herkes odadan çıktığında sasuke beni durdurdu ve dudağıma kısa bir öpücük bıraktı..

"Korkmana gerek yok.. Yapabileceğinden hiç şüphem yok. Hem birşey olursa ben buradayım tilkicik."

Küçükçe gülümsedim.. Onun yanımda olması içimi rahatlatıyordu ama bir yandan da ona birşey olurmu korkusu basıyordu. Çok geriliyorum.

Odadan çıkmadan önce bende sasukenin dudağına kısa bir öpücük bıraktım ve birlikte koşarak çıkışa ilerledik..

Selam chanlar.. Bölüm kısa bu yüzden üzgünüm.. Bütün fikir haznem sıfırlandı fikir gelmiyoo. Neyse sizleri seviyorum dikkat edin kendinize.. Yazım yanlışı varsa kb valla bidaha hiç bakamicam😅
Öpüldünüüz 😘

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin