~IV~

6.9K 379 458
                                    

İçime sinmedi ama geçiş bölümü olarak okuyun. Diğer bölümler daha güzel olacak.

•naru bakış açısı• 🍥

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Ben buraya nasıl geldim? Birimi getirdi acaba? Eğer biri getirdiyse ona teşekkür etmeliyim. Etrafıma biraz göz gezdirdikten sonra yanımda yatan kişinin kızıl saçlı dövülen çocuk olduğunu fark ettim.

"Uyandın mı? Senide bu işe karıştırdığım için çok özür dilerim. Benim yüzümden vuruldun. Ben kendimi sana nasıl affettireceğimi bilemiyorum. Lütfen beni affet. "

Birkaç dakika çocuğun yüzüne öylece baktım. Söylediğim şeyde haklıymışım. Gözleri yeşil, aslında su yeşili gibi bir renk.

"Önemli değil. Seni kurtarmayı ben istedim. Senin hatan olacak bir durum yok. Bu arada ismin ne? "

" Gaara. Peki senin? "

" Naruto.. Uzumaki Naruto. "

Birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra içeri giren doktorla irkildim. Acaba okuldakiler beni merak etmişmidir? Şimdi telefonumda bir sürü mesaj birikmiştir. Eve gidince şimdi hepsini silmek uzun sürecek off. Doktor, gaara ile benim yattığımız yatakların ortasına geçip konuşmaya başladı.

"Öğlen saat 4 gibi taburcu edilecek siniz. Lütfen birazdaha burada dinlenin. Son kontrolleri yapmamız gerekiyor. "

İkimizde başımızı evet anlamında salladıktan sonra gülümsedik. Sonunda bu sevmediğim yerden çıkacağım. Hayatımda gitmek istemediğim yer olan hastaneden 4 gibi taburcu edildim. Şuan evde ayaklarımı uzattığım koltukta telefonuma gelen gereksiz mesajlara bakıyorum. Çoğu hayran kızlardan gelen bir sürü aşk mesajını sildikten sonra bir mesajda duraksadım. Mesaj sasuke den gelmişti. Hemen tıklayıp okumaya başladım.

Sasuke: okula gelmedin bu gün. Ne oldu?
(16:06)
Sasuke: mesajlarıma neden cevap vermiyorsun?
(16:10)
Sasuke: hey oradamısın?
(16:15)
Sasuke: mesajımı gördüğünde lütfen beni ara.
(16:20)

Sasuke beni merak etmiş. Onu aramalımıyım? Bu gün salı. Yarın okulda konuşurum onunla...

Birkaç saat sonra çalan telefon duştan çıkıp telefonu açmama sebep oldu. Ne güzel duş alıyordum. Telefonu açtığımda robotik bir ses konuşmaya başladı. Ne dediğini tam anlamasam da birkaç kelime aralardan anlıyordum. Seni, o, saat, kurban, göz, odanda, foto-bilmemle. Anladıklarım bu kadar. Telefonun arkasındaki ses durduğunda bende telefonu yavaşça yerine bıraktım. Umursamadan ilerlediğim koridor bana ilk defa bu kadar karanlık geldi. Ben bu ışığı açmamışmıydım? Sanırım paronayaklaşıyorum. Fazla paronayaklaşmadan yarım bıraktığım banyo sefasına geri döndüm. Ama düşündüğüm tek birşey vardı. Aklıma takılan...

O konuşan kişi ne demeye çalışıyor?

Çok boş ve saçma bir bölüm oldu. Ayrıca kısa bir bölümdü. Oy ve yorum yapmayı unutmayın. Fikirleriniz varsa benle paylaşabilirsiniz. Yeni kitap istiyorsanız yorumlara çağırıyorum sizi. Neyse fazla konuştum. Texting bölüm istermisiniz bunuda yorumlarda belirtebilirsiniz.

🍥🍥🍥🍥🍥🍥 🍅🍅🍅🍅🍅🍅
YAZAR-CHAN KAÇARRRR

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin