•naru bakış açısı / 1hafta sonra•🍥
Sıkıcı bir günün ardından eve doğru yürüyordum. Bu cidden çok sıkıcı ve yaklaşık 1 haftadır derslere odaklanamıyorum. Zaten fazla dinlemem dersleri ama bu aralar daha bir dağınık kafam. Yaptığım tek şey yan sınıfımızda okuyan siyah saçlı bir öğrenciyle konuşmak oldu. Bu benim derslere odaklanmayacak kadar kafamı dağıttığını sanmıyorum. İsminin sasuke olduğunu öğrendiğim çocuk biraz yapılı bana benzeyen bir tip. Tabi ne kadar onu kendime benzetsemde o konuşmayı fazla sevmiyor. Derslerde bana nazaran daha iyi ve neden olduğunu bilmediğim bir sebepten sol eline hep bandaj takıyor. Ama onla konuştuğumda rahat hissediyorum. Yani sanki üzerimden bir yük kalkmış gibi oluyor. Onla konuşurken açık olmaya çalışıyorum ama bunu neden yaptığımla ilgili bir fikrim yok. Sadece dostum olduğu için ona açık olmam gerektiğini hissediyorum...
Ben düşüncelere dalmış olduğum için eve vardığımı anlamam biraz uzun sürdü. Kapıyı açıp eve şöyle bir baktıktan sonra kapıyı arkamdan kapattım. Çantamı sürükleyerek odama çıktım. Çantamı kapının yanına koyduktan sonra yatağımda duran bilgisayarı açıp sosyal medyada gezinmeye başladım. Hayran kızlardan gelen bir sürü mesaj vardı. Bu beni biraz şımartıyor kabul ediyorum ama bende böyleyim ne yapalım. O kadar egolu değilim ama beni seven kişilerin olması beni mutlu ediyor.
Telefonuma gelen bir bildirim sesiyle irkildim. Cebimden çıkardığım telefonun şifresini girip bildirimi açtım. Bu bir haber... Haberde bir gruptan bahsediliyor. Adını ASİS diye okuduğum grup iki kişiyi daha öldürmüş. Bu arada ben ne zaman haberlere bu kadar meraklı oldum? Telefonumu kapatıp bilgisayarda gezinmeye devam ettim.
Saat 6 ya kadar bilgisayardaydım. Biraz dışarı çıkıp hava alıyım yoksa burda otur otur boynum tutulacak. Anahtarı ve ceketimi alıp evden çıktım. Evden iyice uzaklaştığımı fark edince yoldaki bir banka oturdum. Dışarısı çok güzel. En ufak esinti bile yok.
"Hey."
Biraz uzağımdan gelen sesle kafamı çevirdim. Sasuke bana doğru geliyordu.
"Selam."
"Burda ne yapıyorsun?"
"Aynı soruyu sana sormalı?"
"Ben eve gidiyodum. Bir arkadaşımla buluştum. Peki sen? Senin şimdi mesajlarına bakıyo olman gerekmiyomuydu?"
Alaycı bir şekilde kıkırdadı. Bende kızgınımsı bir yüz ifadesi takınıp geçiştirdim.
"Haha çok komik. Neyse otursana?"
"Olur."
Biraz konuştuktan sonra evlerimize gitmek için ayrıldık. Eve gelip yatağıma yayılmam beş dakikamı almadı. Çok yorgunum ve halsizim. Biraz uyuyacağım.
---------------------
Gece telefona gelen bildirim sesiyle yataktan sıçrayarak kalktım. Zaten kötü rüyalar görüyorum. İçimden bildirimi söverken merakıma yenik düşüp bildirimi açtım.
"Buda ne?!"
Selam chanlar. Yeni bölüm gelmesi çok uzun sürdü biliyorum ama kitapla ilgili düşüncelerimi biraz toparlamam gerekiyordu. Bu biraz uzun sürdü farkındayım. Bazı okuyucu-chanlar bana fikirler verip baskı yaptılar bu yüzden bu hafta bir bölüm daha gelicek. Diğer kitaba da yarın bölüm atmayı planlıyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, hepinizi öpüyorum 😘
🍥🍥🍥🍥🍥🍥 🍅🍅🍅🍅🍅🍅
YAZAR CHANN KAÇARRRRRR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat (sasunaru)
RandomNaruto gelecekte olacaklardan habersiz yatağında yatıyordu. Telefonuna gelen mesajla irkildi ve gelen mesaj, bütün hayatını değiştirdi. •Bu kitap yaoi dir. Yani sasunaru dur. (boy-boy dur.) •Smut konusunu bilemiyorum. Eğer olursa haber veririm. ...