~XVII~

4K 196 1K
                                    

Bu bölüm smut içerir.. Bazı okur chanlar çok istemiş 😅 kıramadım sizi.. Smut başlangıcında uyarı vericem sevmeyenler smut uyarısına kadar okuyabilir.. İyi okumalar..

Sonunda akşam olmaya başladığında hepimiz hazırdık.. Yayım sırtıma takılıydı ve ino nun verdiği kıyafetleri giymiştim.. Dar ama bir o kadar rahattı..

Sonunda yola çıktığımızda bende arkalarından onları takip ediyordum.. Sanki daha önce oraya gitmişler gibiydi. Neredeyse yolu ezbere biliyorlardı..

"Daha önce hiç gittiniz mi oraya? Sanki yolu ezbere biliyor gibisiniz.."

"Evet.. Daha önceden çok kez bizi çağırdıkları için gitmiştik hem sasuke de oranın içini çok iyi bilir.. Sürekli görev alfığımız şirketlerden biri.."

"Anlıyorum.."

Uzun bir yolculuğun ardından geldiğimiz yer göğe uzanan uzun kulemsi bir yapıydı.. Dışarıdan çok korunaklı bir yapı gibi görünüyordu.. Yola doğru inmeden inonun kolumdan çekiştirmesiyle bam başka yerlere koşmaya başladık..

"Bizim geleceğimizi sadece patron biliyor.. Bu yüzden gizlice girmeliyiz yoksa karışıklığa neden olacağız. Sasuke ne taraftan giriyoruz?"

"Yukardan.. Yukarıda bildiğim bir giriş var.. Birkaç metre sonrada perşomenin tutulduğu alanın girişi var.. Görünmek istemiyorsak gizlice geçmeliyiz.."

Onları takip ederken çantalarından çıkarttıkları malzemelerle tırmanmaya başladılar.. Bende çantamdan çıkardığımda ino bana nasıl kullanılması gerektiğini öğrettiğini hatırladım.. Kullanılması çok kolaydı ve rahattı.. Malzemeyi elime taktığımda duvara yapıştırdım. Kolayca yapışıyor ve kolayca kalkabiliyordu. Birkaç deneme sonrasında alışmıştım ve hepimiz tırmanmaya başlamıştık..

Sonunda girişe ulaştığımızda sasuke çıkardığı bir aletle gizli geçidin kapısını açtı.. Sırayla hepimiz içeri girdik. Şahsen ben tek başıma burada olsaydım büyük ihtimal kapıdan dalardım. Kim uğraşıcak bunlara yaaa ama süikastçi olmak bunu gerektirir değil mi? Bu yüzden sanırım sorgulamasam daha iyi..

İçeriye sessizce girdikten sonra kameraları kontrol etmek için durduk.. Önümüzdeki koridorda iki kamera vardı.. Biri koridorun sonunda diğeri de bize bakan duvardaydı.. İno çantasından çıkardığı tabletle birşeyler yapmaya başladığında onu izliyordum..

"Ne yapıyorsun ino?"

"Kameraları devre dışı bırakıyorum.. Aa dur söylememiştim ben sana değil mi? Ben bu birliğin en güçlü hackerıyım.. Yazılımlar ve kodlar benden sorulur."

Gülerek göz kırptığında sasuke arkadan susmamızı söyledi.. Cidden çok ciddiydi ve bu bazen beni geriyordu.. Birkaç dakika içersinde inonun sevinciyle kameraların iptal olduğunu anladım.. Gizli geçitten çıkıp koridorun sonundaki odaya girdik.. Burda da kameralar vardı ama ino bunları iptal etmememiz gerektiğini söylemişti..

"İno sen şurdaki dolabın arkasına geç.. Naruto sende diğer taraftaki kutuların oraya geç.. Kameralara görünmeyin ve raporda okuduğum kadarıyla lazer sistemler var.. Değmemeye çalışın.. Birşey olduğunda el işaretleriyle anlaşıcaz.."

Sasuke cebinden çıkardığı bir sıvıyı ani olarak etrafa saçtığında lazerler belirginleşmişti.. Çok fazla yoktu çoğu parşomenin tutulduğu kabın kenarlarında yoğunlaşmıştı.. Etrafta pek fazla yoktu bu yüzden geçiş kolay olucaktı..

Sasukenin tarif ettiği yere gittiğimde kutuların arkasına gizlendim.. Bütün gece böyle mi beklicektik? Ben sıkılırım ama burda bekle beklee..

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin