~X~

4.3K 240 384
                                    

•Naru bakış açısı•🍥

  Kaçırılmamın üstünden 2 hafta geçti. Herşey normale döndü. Neredeyse...

  Gaarayla birkaç gün onun evinde kaldıktan sonra ona da teşekkür edip kendi evime döndüm.

  Sasuke bizim sınıfa nakil oldu. Söylenenlere göre önceki sınıfından birileriyle büyük bir kavgaya karışmış, müdür de sasukeyi bizim sınıfa almış.

   Sai yle ise okulda birkaç kere karşılaştık ama ikimizde birbirimize bakmadan yürüyüp geçtik. Ta ki kantinde yaşanan olaya kadar.

•Flashback•

"Sasuke kantine gidiyorum geliyo musun?"

"Hayır sen git ben iyiyim böyle."

"Hadiii mızmızlanmaa sende geliyosun. Sürekli sıranda oturup bişiler karalıyosun. Azıcık kalk da gez. Hadi bende yanındayım işte."

"Biliyomusun? Gerçekten hiç çekilmiyosun."

  Birkaç sırıtış ve sasuke nin oflamaları sonra sasukeyle birlikte kantine indik. Herkes kendi içerisinde bölünmüş uzun tenefüsün keyfini çıkarıyordu. Sasuke ile boş bir masaya oturduk.

"Birşey ister misin? Ben çilekli süt için sıraya giricem."

"Hayır teşekkürler. Hızlı ol."

  İki baş hareketi ve bir gülümseme sunduktan sonra kantin sırasına doğru ilerledim. Sıra çok uzun değildi ama arkadan gelen büyük sınıfların ittirmesi sonucu sıra falan kalmamıştı. Hayvan gibi ittirirseniz tabi sıra kalmaz ondan sonra neden sinirleniyorum.Herkes yığılmış bir şekilde ablaya para uzatmaya çalışıyodu. Ablada bi yavaş bi yavaş varyaa. En sonunda çilekli sütümü alıp kalabalıktan da kurtulup oturduğumuz masaya doğru ilerledim.

"Çok uzun sürdü bian sende ezildin diye korktum."

"Komik değil sasuke. Orada ölebilirdim been. Bi an bi baktım nefes alamıyorum. Çok korkunçtu."

"Ödlek." Küçük bir kıkırtı kaçtı ağzından. Ne demeliyim gerçekten çok tatlıydı..... Az önce ne düşündüm ben.

  Düşüncelerimden sıyrılıp sasuke ile konuşabileceğimiz bir konu bulmaya çalışmaya devam ettim.

  Sai ve yanındaki iki arkadaşı ile birlikte kantine girdiğinde tam çok komik bir konudan konuşuyoduk. Saiyi gördüğümde çok çaktırmamaya çalışsamda sasuke yüzümün aldığı halden ötürü baktığım yere doğru döndü. Çok sinirliydim adeta köpürüyodum içimde. Sasuke de sai ye benim baktığım gibi bakıyodu. Onların arasında da birşey olduğunu burdan anladım. Tabii çocuk normal değilki ikimizde sevmemekte haklıyız. Yani normal olan biri yaşıtı olan birinin evine girip eşyalarını karıştırıp sonra bişiler saçmalayıp, kaçırıp, işkence yapmıyo.

  Sai de bir süre sonra bizi fark ettiğinde küçük bir kahkaha atıp yanımıza doğru gelmeye başladı.

"Burda kimler varmış. Selam naruto. Özledin mi beni? Tahmin ediyim, özledin."

"Sai defol. Seninle uğraşamam yeterince sinirlerimi bozuyorsun."

"Senin sinirlerinmi vardı da bozuluyo, kıyamam."

   Bir anlık sinirle ayğı kalkıp sai nin yakalarından kavrayıp yüzüne bir yumruk attım. Sarsıldı ama yere düşmedi. O da bu hareketime sinirlenmiş olucakki o da beni yakalarımdan tutup burnuma doğru bir yumruk attı. Burnumun acısıyla yere düşmem bir oldu. Bu manyak daha önce dövüş dersi almış. Eli çok sert. Ben onun yanında güçsüzüm.

  Yerde burnumu tutuyordum. Sai ise karnıma ayağıyla bastığında sasuke dayanamayıp yüzüne yumruk attı. Bundan sonrada kantinde ki herkesin başımıza toplanması bazılarının sai ile sasukeyi ayırmaya çalışması ve hocalatın gelmesi benide saiye yumruk atıcakken tutmaları ve sonuç müdürün odası.

  Müdür hepimizi bağararak azarladı. Aslında olanlatı bilse ben ve sasukeye hak vericek ama sai olayın nasıl altından sıyrıldıysa hepimize de küçük te olsa bi ceza verdi. Sai bi kere işe yaradı sadece daha fazla ceza almadık.

  Müdürün odasındn çıktıktan sonra sasuke ile ikimiz revire gidip birbirimize pansuman yaptık. (YN: Ne yapıldığıyla alakalı hiçbir fikrim yok o yüzden çokta şey etmeyin.) Sasukenin kaşı ve dudağı patlamıştı, benim ise burnup kanıyodu.

  Sonraki derse ikimizde girmeyip okulun arka bahçesine çıktık. Bi günüm olaysız geçse şaşıcam ama yok illa bi olay olucak.

"Sasuke sana birşey sorabilir miyim?"

"Tabii."

"Geçenlerde parkta simsiyah giyinmiş biriyle konuşuyordun. O kimdi? Yani ım şey yani sadece merak ettim başka bi nedeni yok yani."

  Küçük bi kahkaha atıp gülümsedi. "Sadece bi arkadaşımdı. İş için konuşmaya gelmişti. Çokta önemli değil. Merak etme."

  Ne işi acaba. Sormak istiyorum ama sorsam bu sefer sanki dedektif gibi görünücem bi ara konusu açılırsa sorarım.

"Peki ya kolun nasıl? Vurulmuştun izi kaldımı?"

"İyiyim. Ama hatrı sayılır bir izi var." Kahkaha attıktan sonra biraz daha konuşmaya devam ettik, zil çalınca da çantalarımızı sınıftan alıp eve doğru ilerlemeye başladık.

  Sasuke ile bir yol ayrımında ayrıldık. Kendi yolumda biraz ilerledikten sonra sasuke nin evini bilmediğimi fark ettim. Dönüp sasuke yi takip etmeye başladım. Niyetim iyiydi gerçekteen. Baya bir yürüdükten sonra ormanlıkların başlangıcına geldik ilerde bi depo binası gibi bir yer vardı. Sasuke neden buraya gidiyo? Ne işi var ki burda? Orası terk edilmiş duruyo. Sasuke yi deponun kapısına kadar takip ettim. Ama içeri giricek cesareti kendimde bulamadım. Havanında kararmaya başladığını fark ettim ve geldiğim yönden evime geri döndüm.

•Flashback end•

Sasuke nin neden o terk edilmiş depoya girdiğini bilmiyorum. Bi zaman sonra pişman oldum. Keşke girseydim.

Selamlar chanlar.
Oy ve yorum atmayı unutmayın. Yazım hataları varsa kusura bakmayın. Seviliyosunuz.😘🍥🍅

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin