~XXI~

1.7K 97 121
                                    

Eveet. Yanımda sasuke, arkamda ino ve temari ile kurenai patronun odasındayız.. Sorun şu ki görevin başarılı olması.. Artı bizim gizli suikastçinin kimliğini öğrenmemiz. Olaylar biraz karmaşık bu yüzden ilk olarak söylemeliyimki ŞUAN BOŞU BOŞUNA AZARLANIYORUM!!

~flashback~

Arkamızdan yaklaşan temari ile göz göze geldiğimizde arkasında başı eğik ino yu sonradan fark edebilmiştim. Kızın mimikleri o kadar korkunçki sanki gözlerimi kaçırırsam öldürecekmiş gibi hissettiriyo..

"Az önce siz ne yaptınız sorabilirmiyim?"

Sesi fazla sakin.. Kesin sıçtım..

"Ee b-ben bir d-düğmeyi vurdum... EĞER KÖTÜ BİRŞEY YAPTIYSAM ÖZÜR DİLERİM CİDDEN ÇOK ÜZGÜNÜM OKLA VURDUĞUM DÜĞME TUZAKLARI KAPATIYORDU CİDDEN ÜZGÜNÜM!!"

"AGH KES SESİNİ! Bastığın düğme tuzakları kapatmanın yanında acil durum düğmesi de olmalıydı.. Yani.. Birkaç dakika sonra burası savaş alanına dönecek demek.. Bizim suikastçi grubumuz buraya gelmek üzereler ama düşmanımız kaç kişi var bilmiyoruz bu yüzden adamı alıp geri çekiliyoruz. ACELE EDİN HADİ!!"

Sasuke az önce çalışan tuzakların yerlerinden hızla atlayarak ve koşarak geçip adamın olduğu yere vardı.. Demirleri biraz zorladı ama kapı yerinden kımıldamadı..

"Anahtar gerekiyo! Birinizde demir kesici yada testere yoksa burdan direk çıkmamız daha mantıklı olur.."

Temari cebinden çıkardığı yaklaşık bir çakı boyuntaki eşyayı hızlıca sasukenin olduğu yere giderek ona uzattı.

"Bu iş görür."

Yarım dakika içersinde demirleri kesmiş adamı oradan çıkarmıştık. Ama bu sırada dışarıdan gelen silah ve bağırışma sesleri ile ek desteğin geldiğini anladık.

"Buradan hemen çıkmalıyız. İno, yanında yedek maskelerden varmı? Çıkarken yüzümüzü göremezlerse kim olduğumuzu anlayamazlar "

"Çantamda birkaç tane olması lazım.. Bizimkilerin çoğunun maske takması ilk kez işe yaricak.."

"İno, bu her zaman işe yarıyordu zaten.."

"Sen sus sıçan. Sana hala sinirliyim..."

İno, sasuke bana ve kurtardığımız suikastçi kıza siyah maskelerden verdikten sonra hızlıca binadan çıkmak için koşmaya başladık.. Evet, o bir kızmış.. Herkes şaşırmıştı ilk başta aynı benim gibi.. Gerçi kaslı bir erkek bekliyodum gerçeği söylemek gerekirse... Ama bu kız gizli suikastçi olduğuna göre işinde baya iyi demekki..

"Adın temari değil mi? Beni buraya getirirken arka bir giriş kullandılar.. Gözlerim bağlıydı ama adım sayılarından birazda olsa tarif edebilirim. Oradan çıkmamız şuan daha iyi olabilir. Arkadan dövüşe karışma şansımız olur.."

"İyi düşündün küçük kız.."

Kız temrainin yanına doğru geldi ve bizi arka çıkışa doğru götürmeye başladı. Birkaç dakika içersinde dışarıdaydık ama dışarısı karman çormandı. Herkes biryerlere koşuşturuyor yada birilerini öldürüyorlardı..

"Buradan! Araba şurda, dikkat çekmeden arabaya varmalısınız hadi yürüyün!"

"Sasuke sen önden git bende narutonun arkasından gelirim.."

"Bana uyar.."

Sasuke hızlıca öne doğru atıldı. Bu çevikliği bende olsa neler yapmazdım varya.. Birkaç saniyede arabanın orda bitivermişti. Etrafı kolaçan ettikten sonra bana doğru gel işareti yaptı.. Buradan bir çıkalım sasukeye sıkı sıkı sarılıcam.

psikopat  (sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin