Karşılıklı oturduğumuz ekibimizle en son ne zaman biraraya geldiğimizi hatırlamadığım bir zaman boyunca ilk kez sohbet ediyorduk. En son olan olayların üzerinden 3 hafta geçmişti.. Bu süre içersinde kısa süreliğine dışarı çıkmaya başladım. Ama dikkatli olmalıyımki hani ben normalde kayıbım ehe..
Kurtardığımız kızla bu süre içersinde gayet iyi anlaşmıştık. Kendisi cidden güzel bir kız ama benim sasukem var kimseye yedirtmem onu hıh.. Kızın ismi hinata ve akılda kalıcı beyaz gözleri var. İlk kez şöyle havadan sudan konuştuğumuzda ona görüp göremediğini sormuştum o da gayet iyi gördüğünü sadece gözlerinde bir hastalık olduğunu bu yüzden renginin beyaz olduğunu söylemişti.. Çok değişik.
Ayrıca 2 gündür sasuke beni fazla zorluyo kurtarın benii! Beni ne zaman boş bulsa hemen öpüp yalıyo. Kıçım güvenli ellerdemi orasını düşünmeye başladım.kıçım elden giderse bu inonun suçu!
"HEEY!! Naruto! İyimisin seeen?! Dalgın gibisin? Yoksa birilerinimi düşünüyosuun? He? He?"
"İno kes şunu."
"Sasuke biraz sert olmuyormusun? Biraz daha sakin ol lütfen.."
"Of.. Sadece senin hatrına hinata.."
"Sasukee bi dakika arka tarafa gelirmisin?"
"Tabii."
Sasukeyi arka tarafa sürükleyip bir süreliğine de olsa sohbetten ayrıldık. Salona biraz uzak, küçük deponun kapısını açıp içeri girdim, sasuke de arkamdan girip kapıyı kapattı..
"Birşey mi oldu naru-"
Lafı dudaklarımla bölündüğünde ilk şaşırdı ama kısa sürmeden karşılık vermeye başladı. Tabii bu güzelliğe kim karşılık vermez ayı yanee demii?
Sasukenin dili ağzımın içine girdiğinde inlememi tutamadım ve kısıkta olsa ağzımdan kaçtı.
"Imh.."
Yumuşakça öptükten sonra dudaklarımdan ayrıldı.
"De-devam etme.. Yoksa kendimi tutamayacağım.."
"Seni durdurmayacağım.. Çünkü bugün son gün.. Kendini tutma."
Kesik nefeslerimin ardından söylediğim cümlelerle sasuke öylece kaldı. Sorar gözlerle bana bakarken benden biraz daha ayrıldı.. Yüzüme bakıyor ne anlatmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu.
"Sen neyden bahsediyorsun?"
"Kuranai-sensei beni bir göreve gönderiyor.. Biliyorsun son üç haftadır onun gözetiminde antreman yapıyorum ve artık hangi seviyede olduğuma karar verdi. Bugün yola çıkıyorum."
Elleri omuzlarımı bulduğunda kaşları çatılmıştı. Vücudumu sarstı. Gözlerimin içine bakıyordu.
"Bunu bana neden daha önce söylemedin?! Kuranai patron ile antreman yaptığını biliyodum ama görev? Ne zamandan beri hazırlanıyosun?!"
"İki haftadır.. Üzgünüm bunu sana söyleyemezdim. Gizli bir görev.. Lütfen daha fazla sorma. Daha fazlasını söyleyemem bitanem.."
"Ama...tamam sormayacağım. Sadece bana ne zaman geri dönüceğini söyle.."
Sessiz kalmakla yetindim.. Bu hareketim herşeyi açıklıyordu.. Bu ekibe katıldığımdan ve görevlere çıktığımızdan beri bugünün geliceğini biliyordum.. Sadece düşündüğümden erken geldi. Baya erken.
"SENİ BÖYLE TEHLİKELİ BİR GÖREVE GÖNDERMEK SAÇMALIK! SEN DAHA ÇOK YENİSİN! O KADIN NEYİ PLANLIYO!!"
"Sasuke sakin ol canım.. Bu göreve zaten fazla tanınmadığım için gitmek zorundayım. Hepiniz birşekilde diğer suikastçiler tarafından tanınıyorsunuz. Ama ben bu konuda avantajlıyım. Hem sen antreman yaptırdığın kişiye güvenmiyomusun? Sevgiline?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat (sasunaru)
RandomNaruto gelecekte olacaklardan habersiz yatağında yatıyordu. Telefonuna gelen mesajla irkildi ve gelen mesaj, bütün hayatını değiştirdi. •Bu kitap yaoi dir. Yani sasunaru dur. (boy-boy dur.) •Smut konusunu bilemiyorum. Eğer olursa haber veririm. ...