Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #22

242 9 0
                                    

3:45

Hangos köhögésre ébredtünk az este, mindketten kiugrottunk az ágyból és a hang irányába mentünk. Katie szobája nyitva volt, és a kislány hangosan köhögött és szipogott. Besétáltunk a szobába és leültünk mellé. - Kincsem, mi a baj? Kérdeztem tőle, miután ki fújta az orrát. - Fáj a fejem és hányingerem van. Válaszolta sírva, a homlokára tettem a kezem. - Meleg a homloka! Dean hozd a lázmérőt! Mondtam, s felpattant a helyéről. Magamhoz öleltem a kislányt, s megpusziltam a homlokát. - Semmi baj kicsim! Nyugtattam, ő pedig szorosan hozzám bújt.

Miután megmértem Katie lázat, a mérő 39,4-et mutatott. - Felment a láza! Maradj itt vele, nézek lázcsillapítót. Szóltam és felálltam Katie mellől. A hűtőben kezdtem keresgélni, megnéztem a polcokat is. Mikor megtaláltam csináltam teát és felvittem neki. - Ezt vedd be. Mondtam és a kislány megrázta a fejét, majd közelebb bújt Dean-hez. Egy kanállal összetörtem és a teába szórtam, odaadtam a bögrét a kislánynak aki inni kezdte.

Dean engedett melegvizet a kádba, s elvittem Katie-t fürdeni. Fokozatosan hűtöttem a vizet, s amíg fürdött kimentem az idősebb Winchester-hez. - Fel kéne hívni Rovenna-t. Talán ő tudna rajta segíteni. Mondta suttogva, majd ezt egy hangos sikítás követte. Berontottunk a fürdőbe, Katie a földön ülve sírt, kicsi testét csak egy törölköző fedte. - Mi történt kicsim? Kérdeztem és oda siettem a kislányhoz. - Valami van a tükörben! Mondta sírva, s Dean odaállt a tükör elé. - Nincs itt semmi. Szólta. - De igen! Az előbb ott volt! Olyan volt mint egy angyal, de az arca tele volt piros hólyagokkal. A karomba vettem a síró kislányt és a szobájába vittem. Tudtam, Dean és én egyre gondolunk. Michael!

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Where stories live. Discover now