Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #24

227 10 0
                                    

2 hét telt el, hogy eljöttünk a bunkerből. Azóta kutakodom Michael után, van amikor nem is alszok esténként. Maze tartja velük a kapcsolatot, amit igyekszik titkolni előlem. A mai nap is a gépet bújtam, amíg a telefonom el nem kezdett csörögni.

—Mond Maze!
—Katie-t elvitte Michael!
—Hogy mi?
—Rám támadott és elvitte Katie-t! Már itt vagyok a motelnél!

Bontottam a vonalat és egyből szaladtam a kocsihoz. - Hogy történt? Kérdeztem, amikor beszálltam mellé. - A játszótéren voltunk, egy percre fordultam el és Katie már nem volt sehol. Maze teljesen megrémült, én viszont tudom hova vitte. - Azonnal vigyél a régi temetőbe! Mondtam, s Dean mesélte, hogy Lucifernek és Michael-nak ott kellett megküzdeni. Maze szólt Samnek, s ők is azonnal elindultak. Itt az ideje, hogy végre vége legyen ennek az egésznek.

A temetőbe érve Michael és Katie ott vártak minket. - Szia hugi! Köszönt, vigyorogva. - Michael! Engedd el őt! - Ne legyél már ennyire ideges! Csak beszélgessünk! Dean hátulról le akarta szúrni de Michael ezt észre vette és Dean 3 métert repült. - Ne! Kiáltottam, s úgy, hogy még a föld is beleremegett. - Cel segíts! Sikított Katie. Cas megjelent Katie mögött és az ölébe kapta a kislányt. Michael Cast gyomorba vágta, s az angyal elejtette a kislányt. Katie hangosan sikított, s Maze oda teleportált és időben elkapta. Michael Cas-el volt elfoglalva, s addig én kihasználtam az alkalmat és egy pengével ledöftem az angyalt. Élettelen teste a földre zuhant, s már többet nem kelt fel onnan. Szememmel Deant kerestem, s mikor megláttam azonnal hozzá siettem. - Dean, jól vagy? Kérdeztem a földön ülő férfitól. - Igen, de te? - Jól vagyok. - Kérlek ne haragudj rám, szeretlek Celly. Válasz helyett egy csókba invitáltam. - Szálljunk ki. Suttogta a fülembe. - Szálljunk ki. Bólintottam.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang