Miután Dean végre kiment a konyhából elkezdtük sütni a tésztát. Az elsőt Kate már meg is kente magának. - Vigyázz mert meleg! Figyelmeztettem de már beleharapott. A palacsinta sütés gyorsan telt, a kész ételt kivittem a nappaliba a fiúknak.
- Cas ő itt Celestina és Kate. Mutatott be minket Sam. - Szia. Köszöntünk Kate-vel egyszerre. A fiúk egyből neki estek a palacsintának Kate-vel együtt. A nap hátra levő része unalmasan telt, jól éreztük magunkat és sokat nevettünk. Viszont egy valami azért aggasztott. Apa nem hívott egyszer sem, Pedig minden egyes nap felhív, hogy mi van velem. Mi van ha történt vele valami? Egész este ezen agyaltam. Kate már aludt az ágyon ültem és próbáltam megnyugtatni magam. - Kop kop! Bejöhetek? - Persze gyere. - Minden rendben? Kérdezte és leült az ágyamra velem szembe. - Igen. - Látom, hogy hazudsz. - Apa egyszer sem hívott fel, máskor minden nap felhívott, hogy minden rendben van-e. Most még egy SMS-t sem ír. - Hé, nyugodj meg! Biztos sok dolga van, nekünk is van úgy egy héten keresztül eltűnünk a föld színéről. Nem kell aggódnod apukád tud vigyázni magára. Ölelt magához. - Igazad van. - Megyek le zuhanyzok. - Dean! - Mond. - Köszönöm. - Ugyan nincs mit. Válaszolta és bezárta az ajtót.
Meg kell hagyni Dean szavai megnyugtattak, de álom nem jött a szememre.
ESTÁS LEYENDO
Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!
FanficAz életem fenekestül felfordult mikor őt megismertem.