Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #21

269 11 0
                                    

- Fasza kis kégli! Nézett körbe Maze. - Szia Celly! Szaladt hozzám Katie. - Szia kincsem! Kaptam az ölembe és megpusziltam. - Azt ne mond, hogy gyereket szültél neki! Fordult felém Mazikeen. - Nem. Dehogy. Mazie ő itt Katie, Katie ő Mazie! Tettem le a kislányt. - Szia. Köszönt mosolyogva Katie, majd betoppant Dean. - Katie! Menj a közeléből! Kiáltotta Dean és fegyvert fogott a barátnőmre. - Hékás haver... Szólalt fel Mazie. - Dean azonnal tedd le a fegyvert! Álltam meg előtte. - Celestina! Ő egy démon! Kiáltotta mérgesen. - Kérlek! Tedd le a fegyvert! Sétáltam oda hozzá és lassan elvettem tőle a pisztolyt. - Crowley elől menekül. Velünk van! Kérlek! Rám nézett, s megfogta Katie kezét és ki vezette. - Maze, mit keresel itt? Jött be Sam. - Tina-tól kérdezd! Mutatott felém. - Most itt húzza meg magát egy kicsit. Ha nem baj neked. - Ezt Dean-el kell megbeszélned. Felőlem maradhat. Rántotta meg a vállát.

Este felé járt már az idő, Katie-t lefektettem és Dean szobájába mentem. Bekopogtam, majd benyitottam. - Szia. Köszöntem és becsuktam maga mögött az ajtót. - Szia. Morgott és lette a kezéből a telefonját. - Haragszol? Ültem le az ágyára és a szemébe néztem. - Nem. Mondta, majd közelebb jött és lágyan megcsókolt. - Te csak segíteni akartál rajta. Simogatta meg az arcomat és egy puszit nyomott a homlokomra. - De legközelebb kérdezz meg engem is. Szólta és ismét megcsókolt. - Rendben. Válaszoltam. - Megyünk fürdeni? Kérdezte, s kaján vigyort húzott az arcára. - Megyünk. Mondtam és megfogtam a kezét, s a fürdőszobába vezettem.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora